Hakutulokset

1. I

Haaveena vauva 2020

Mulla on noita samoja testejä. Pärähtikö sulle tuo testiviiva tuohon noin voimakkaaksi samaan aikaan kontrolliviiva kanssa?
  2. I

Haaveena vauva 2020

Must on tullu.. testaushullu.. Pieni mahis on et ovis oli jo aiemmin, aloin testata niin myöhään mut katsellaan nyt mitä testit näyttää.. Eilen tein 3,se on jo liikaa. Tosi ihanaa että naisparit ja itselliset naiset pääsee nyt julkiselle puolelle hoitoihin. ❤️ Se on ollut tosi iso epäkohta ja...
  3. I

Haaveena vauva 2020

Mä tein Raskauskeijun liuskaovistestin tänään, aika jännä, kun se oli vielä täysin blanko. Oli siinä kontrolliviiva tietysti. Toivottavasti ovulaatio ois vasta edessä päin
  4. I

Haaveena vauva 2020

Se on kyllä jännä, kuinka tää toiveikkuus nousee joka kierron mukana vaikka kierron lopussa fiilikset on tosi matalalla. Meillä on tosiaan äiti käymässä useamman päivän mut onnistuttiin kuitenkin toissapäivänä tallettamaan, nyt olis tosi hyvä kun onnistuisi edes toinen kerta vielä mut jää...
  5. I

Haaveena vauva 2020

Ois tosi hyvä idis mut meil on oma sauna :( Pitäis keksiä joku muu meno mut mihin sitä sit menis..
  6. I

Haaveena vauva 2020

Hyvää viikonloppua ja tsemppiä meidän kaikkien tilanteisiin. Mä alan varmaan tänään tikuttaan ovulaatiota, mutta toivon, että se tulis myöhässä vaiheessa, koska meidän äiti on nimittäin lomailemass meillä ja saattaa olla noin viikonkin. Asutaan kaksiossa joten yhtään mikään yritys ei tule...
  7. I

Haaveena vauva 2020

8. I

Haaveena vauva 2020

Mulle vois päivittää kp-listaan tänään 9.10 kp 1/30. Näitä menkkoja oon tosiaan jo muutaman päivän odotellut, mutta huhhuh millainen hormonimyrsky tuli ennen kivun ja vuodon alkua. Raskauden alkaminen olisi kyllä ollut erittäin epätodennäköistä, koska viime kuussa yrityskertoja onnistui tasan...
  9. I

Haaveena vauva 2020

Täällä oon edelleen ilman menkkoja, oisko nyt kp 30,viime kierto tai olla reilusti lyhyempi mut lähikuukausina oon laskenut yhden 32 päiväsenkin kierron joten en tiedä sit. Torstaina aamuna testaan uudelleen jos ei ala aiemmin. Sunnuntaina iltapäivällä Onestep 10 herkkyys nega
  10. I

Haaveena vauva 2020

Noh, joutessani laskin uudelleen ja menkat ovat myöhässä kyllä vasta lyhimmän kierron mukaan laskettaessa, eli hyvinkin voivat alkaa nyt alkuviikosta ihan normaalisti..
  11. I

Haaveena vauva 2020

Olin aamulla pilatestyylisellä venyttelytunnilla. Joissakin liikkeissä tuli repäisykipua, voi tietysti johtua vaan selän jumeistakin mut menkkoja oon ootellut jo torstaista. Alkaa vähän jännittää. Raskauskeijun liuskatestit oli negoja, nyt ostin apteekista testin, ihan kalliiseen en halunnut...
  12. I

Haaveena vauva 2020

Täällä odotellaan kiertopäivä 1, mun laskujen mukaan ois pitänyt jo tulla ja vähän mahakipuakin ollut, mut vuotoa ei vaan tule.. Oon tehnyt jo kaksi testiäkin mut ei vaan ole muuta kuin negaa näyttänyt.
  13. I

Haaveena vauva 2020

Mua jännittää että miten käy vaikka ei olla yritetty vielä montaakaan kiertoa. Mulla on reilusti ylipainoa, miehelläkin vaikka ei ihan yhtä paljon. Nyt on stressiä tuottanut se, mistä aiemminkin kirjoitin, eli yrityskertojen vähyys. Itselleni seksi on aiemmin ollut tärkeämpääkin mutta nyt olen...
  14. I

Haaveena vauva 2020

Kiitos vertaistuesta kaikki! Ehkä mäkin rohkenen ehdottaa koti-inssiä kumppanille, jos se vähän helpottaisi tätä yrityshommaa. Itseä harmittaa kun nousee tunteet niin pintaan jos yritys epäonnistuu.
  15. I

Haaveena vauva 2020

Meillä on vähän sellainen ongelma, että tallettelut ei tahdo aina onnistua, vetää mieltä aika matalaksi vaikka johtuisikin esim. miehen väsystä. Hän ei ole kovin seksuaalinen ihminen, vaikka hellyyttä ja huomioimista meillä on arjessa niin että muutoin sen puute ei tunnu pahalta, mutta stressaa...
  16. I

Haaveena vauva 2020

Ei tullut muuta kuin kontrolliviiva. Toki voi olla mahdollista, että ovulaatio oli ja meni jo viime viikolla ja tää on nyt vaan jotain muuta.
  17. I

Haaveena vauva 2020

Mulla on tällä hetkellä sellainen kipu, jonka vois kuvitella munasolun irtoamiseksi, ajankohtakin vois pitää paikkaansa mut ovulaatiotesti näytti negaa. Mietin, että jos se näyttää huippua 24-48 h ennen niin voiko se näyttää nyt jo ihan negaa. Saattavat olla saman merkkisiä apteekin testejä kun...
  18. I

Haaveena vauva 2020

Mäkin tilasin ovulaatio-ja raskaustestejä Raskauskeijulta. Tän kierron ovulaatiota en ehdi enää tikuttaa, mutta ainakin raskaustestit ehtii tulla ajoissa. Ja jos ei tärppää tässä kuussa niin pääsen toteamaan seuraavassa kierrossa, tapahtuuko ovis silloin kun olen olettanut. Tarvitsisin vähän...
  19. I

Haaveena vauva 2020

Ilona Eloisa 29 v. /1./ ya 7/19

Yhteistyössä