Hakutulokset

1. Susanna38

Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

Minulla kävi niin, että se niin kovin hyvä ja varma turvaverkko ei ollutkaan niin kovin hyvä, ja ihan yksin olen lapseni nyt hoitanut. Se ei kuitenkaan ole minusta ollut hankalaa. Alkuun oli työlästä, kun yritti saada imetystä onnistumaan kaikin mahdollisin keinoin ja eri instansseilta apua...
  2. Susanna38

Minä hoidin asian viime keväänä niin, että ensin soitin lastenvalvojalle, koska lomakkeissa ei ollut vaihtoehtoa "saanut alkunsa luovutussoluista, eikä minulle kerrota luovuttajan tietoja ja lapsellekin vasta täysi-ikäisenä", ja minulle sanottiin, että pitää varata aika lastenvalvojalle ja mennä...
  3. Susanna38

Ylempää keskiluokkaa. Töissä ollessani tienaan ihan kivasti, ja elän halvasti, joten aiemmin säästöön jäi hyvin rahaa. Asun huonommalla alueella kuin toivoisin, mutta en myöskään halua maksaa asumisestani niin paljon, että pienet vastoinkäymiset kaataisivat talouttani. Säästöillä pitää nyt...
  4. Susanna38

Loistavaa, BB! Onnea raskaudesta! Ja nyt sinulla on vielä 3 loistavaa sisarustakin pakkasessa tulevaisuuden varalle.
  5. Susanna38

Näköjään ympäristöä pitää taas kouluttaa. Lapsi iloisena jokeltelee jäijäijäi mämmämmammäm babäbapäppa, niin eikös siihen tule sukulainen toteamaan, että ei sinulla raukalla ole pappaa. Lapsihan vain jokeltelee satunnaisia tavuja, ei taatusti ole kyselemässä minkään isän tai papan perään, niin...
  6. Susanna38

Ensimmäinen piinailu oli minulle pahin, ja jokainen kierto oli helpompi kuin edellinen. Minulla tosin mentiin inseminaatioilla, joten hormonihoidot olivat kevyempiä. Pakko kuitenkin todeta, että pahimmat raskausoireet tulivat minullekin noista hormonihoidoista. Raskaus oli lähes oireeton, mitä...
  7. Susanna38

Onnea! Miten tuo koti-inseminaatio toimii? Käytkö kuitenkin ultrissa katsomassa, etteivät lääkkeet aiheuta yllättäen useamman munasolun kypsymisen yhtäaikaa vai otatko vain riskin kuutosraskaudesta tms.?
  8. Susanna38

Woohoo BB! Tuota parempaa väliaikatietoa ei kai voisi ollakaan.
  9. Susanna38

Voi harmi, BB! Pidän täällä peukkuja, että kaikki neljä jatkaisivat kasvua!

Yhteistyössä