Hakutulokset

1. Susanna38

Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

Minulla oli parin vuoden tauon jälkeen vain suunnittelukäynti, jolla keskusteltiin siitä, miten hoitoja jatketaan, ja sen lisäksi lääkäri kirjoitti reseptit piikkejä varten. Ja siitä seuraava käynti olikin jo ultra, jossa seurattiin follikkelien kasvun vastetta piikityksiin.
  2. Susanna38

Tuosta varauksesta -- vaikka klinikan hinnoittelu olisi muuttunut, hedelmöityshoitoja koskeva lainsäädäntö ei ole muuttunut. Sinä et uusia varauksia tarvitse, koska sinulla on jo lapsi kyseiseltä luovuttajalta, ja tuo lapsi estää klinikkaa tai spermapankkia siirtämästä sinun varaustasi...
  3. Susanna38

Ei tullut plussaa tännekään, vaan niagaran putoukset yllättivät ilmestymällä yli viikon ennen virallista testipäivää. Eihän tässä ehtinyt edes piinailla. Aamuska, loistavaa, että ensikäynti meni noin hyvin! Tässä kohtaa kannattaa miettiä tarkemmin luovuttajan valintaa. Minullekin sanottiin...
  4. Susanna38

Onnea BB81 vauvasta! :love::love::love: Hurjan kuuloinen synnytyskokemus teillä! Onko teillä kystan suhteen tullut uutisia? Pahoittelut negasta, ThePutsku. :( Marsunen, kuinka kävi testissä? (y) Tsemppiä odotteluun, Mimosa16 & Felidae. Koskaan ei kuukautisten alkua odota yhtä innokkaasti kuin...
  5. Susanna38

Pidän peukkuja teille piinailijoille! Toivottavasti tärppää nopeasti. Minäkin taas yrittelen. Oli kiva yllätys, että apteekista noihin lääkkeisiin tuli heti kelakorvaukset, mikä tiputti satasen pois hinnasta, ja sekin oli mukava havaita, että piikityskin onnistuu samalla rutiinilla kuin pari...
  6. Susanna38

Minä tilasin lisää siittiöitä, ja ne maksoivat tuplasti sen verran, mitä ne maksoivat kolme vuotta sitten. Eli on niiden hinta noussut Helsingissäkin. Samoin lääkkeiden hinnat ovat nousseet. Kolme vuotta sitten ovulaation tueksi määrätyt lääkkeet maksoivat 200 €/kierto, nyt tismalleen samat...
  7. Susanna38

Tervetuloa uusille, ja tsemppiä vanhoillekin! Henrietta, kerropas tuosta niptistä. Saitko sen julkisella puolella, ja jos sait, niin miten? Tai jos hait yksityiseltä, mitä se maksaa? Minä lähden syksyllä yrittämään toista, ja nyt ikääkin on jo sen verran, että huolettaa myös kromosomit.
  8. Susanna38

Minulla oli mukana siskoni, jolla myös on omia lapsia. Hän oli hyvä valinta, koska hän tiesi omasta kokemuksesta, mitä siellä tapahtuu ja missä fiiliksissä synnyttäjä on. Kaikki synnytykseen liittyvät asiat oli keskusteltu etukäteen niin hyvin, että hän osasi puhua minun suunani kun itse en...
  9. Susanna38

Ylipainosta minulle sanottiin kolme vuotta sitten kun asiasta kysyin, että jos painoindeksi on yli 35, ei IVF-hoitoja periaatteessa saisi tehdä, koska IVF on riski myös äidille. Lääkäri ilmaisi asian aika epämääräisesti, joten voihan se olla, että tuostakin joustavat. Inseminaatioisssa ei...
  10. Susanna38

Tsemppiä BB81! Minä en uskaltanut kertoa raskaudesta julkisesti ennen kuin rakenneultra oli takana, koska ajattelin, että vielä sittenkin saatan tehdä keskeytyksen, jos jotain seulonnoista löytyy. Ja mielessäni oli jo valmiina suunnitelma, että seuraavaa yritystä vain kehiin heti kun...
  11. Susanna38

Inseminaatio 2017

MaMau, hienoa että tärppäsi myös ilman inssiä, mutta suuri harmi jos kesken menee. Haleja teille ja jaksamista! <3 ikkuspikkus, tervetuloa! Onko teillä monta inssiä suunniteltuna, vai onko IVF jo suunnitelmissa myös? Tsemppiä odotteluun!
  12. Susanna38

Inseminaatio 2017

Tervetuloa ketjuun! Hienoa, että pääsette jatkamaan hoitoja! Saitko tuohon jonkin lääkityksen vai laskiko prolaktiinitaso ihan itsekseen?
  13. Susanna38

Inseminaatio 2017

Tein uuden ketjun tälle vuodelle! Aikomuksena on taas aktivoitua tälläkin saralla, joten voin taas päivitellä. :D Miten teillä on mennyt alkuvuosi, onko kellään tullut plussia?
  14. Susanna38

Inseminaatio 2016

Voin tehdä uuden ketjun, kun aikomuksena on taas aktivoitua tälläkin saralla. Mitä teille muuten kuuluu, onko nyt alkuvuodesta tullut plussia? Uusi ketju löytyy täältä: https://kaksplus.fi/threads/inseminaatio-2017.2488367/
  15. Susanna38

Inseminaatio 2017

INSSILÄISET 2017 Inssiä odottavat: Paniicki......1. 1/17......lz+pr.......2011, selittämätön Illacrimo....3. 2/17......g+pr+l...2013, selittämätön Ikkuspikkus 2. 4/17....................2017, siittiöt Tittimari....4. ?/17....................2011 Lyhenteitä: c=clomifen, lz=letrozol, a=anazol...
  16. Susanna38

Letrozol + Bemfola KOKEMUKSIA?

Minulla on myös PCOS. Letrozoliin ei tullut vastetta, mutta raskaaksi tulin ensimmäisestä Bemfola-kierrosta, joten minulla se toimi loistavasti. Pregnylin jälkeen ei ole syytä testata ovulaatiota, koska Pregnyl näkyy niissä testeissä (näyttävät aina positiivista piikin jälkeen, vaikka piikki...
  17. Susanna38

Minusta kannattaisi mainita, minkä kaupungin toimipisteestä puhutaan, koska erot tuntuvat olevan toimipistekohtaisia, eikä niinkään ketjukohtaisia. Eli vaikka Väestöliitto Helsingissä onkin nihkeä itsellisiä naisia kohtaan, saattaa toisella paikkakunnalla oleva Väestöliitto olla täysin...
  18. Susanna38

Minusta isä ja äiti sanoina ovat nimityksiä sellaisille ihmisille, jotka hoitavat ja kasvattavat lapsen. Minusta geenien lahjoittajalle tällainen nimitys ei kuulu. Toisaalta minusta on alkanut tämän prosessin myötä tuntua siltä, että jostain kumman syystä suurimmalle osalle suomalaisia tuo...
  19. Susanna38

Nyt meni kryptiseksi. Lieveilmiöitä? Ei tule yhtään lieveilmiötä mieleen. Minusta nämä hoidot ovat luonnollinen jatkumo sille, että yksi tietty perhetyyppi ei ole enää erityisasemassa muita perhetyyppejä kohtaan. Kannattaa muistaa, että ydinperhe on varsin uusi keksintö sekin, ja eri...
  20. Susanna38

Minulla kävi niin, että lapsen saamisen myötä henkinen tasapaino on parantunut, koska tuntuu, että nyt elämä menee kuten pitääkin, eikä minulta enää puutu mitään. Kaikki kiinnostus parisuhteisiin on hävinnyt. En myöskään näe, että tulevaisuudessa enää haluaisin parisuhdetta, koska isäpuolet...

Yhteistyössä