Hakutulokset

1. V

Haaveena vauva 2023

Okei 👍🏻 Illalla googlettin asiaa ja siellä oli just, että pitää useampi gramma ottaa, mutta tabletteina sais vetää puol purkillista päivässä. 😅 Mulla menee foolihappoa 5mg reseptillä, lääkärin määräyksestä siis. Mites toi ubikinon, millasia määriä sitä ootte ottaneet vuorokaudessa? Löysin 100mg...
  2. V

Haaveena vauva 2023

@Mimerkki kuinka isolla annoksella otat arginiinia? Mulla menee nyt bcd poreena, d, vahva e, vahva b, sinkki, omega 3-6-9, rauta, vahva foolihappo ja sitten joku minkä otin myproteinilta testiin hormone balance. 😅
  3. V

Haaveena vauva 2023

10kk oltu ilman ehkäsyä, alkaa turhauttamaan jo. Edelleen siis imetän nuorinta muutaman kerran päivässä ja mieskin jo kysyi, että pitäiskö lopettaa imetys, että saisi kiertoihin jonkun tolkun. Tuntuu vaan jotenkin kurjalta lopettaa sen takia, että haluan raskautua kun toiselle tissi on niin...
  4. V

Haaveena vauva 2023

Ihanaa, täällähän on kunnon plussa-aalto meneillään 🤩💕 @Mimerkki Eikö sitä sanota, että kun unohtaa yrityksen, niin tärppää. 🤭 Toivottavasti pieni nyt tarraisi oikein kovasti kiinni! Onnea!
  5. V

Haaveena vauva 2023

@haaveillen olipa hyvä vertaus tuo arpa. 🤣 @Tinde91 jotain siellä näkyy, toivottavasti vahvistuu! 🤩 Mä luulen, että viime viikolla ei ollut ovista, vaikka ff niin merkkaskin. Ei oo lämmöt noussut juuri ollenkaan, luultavasti tällä viikolla vasta tulee. Eilen illalla alko kipu vasemmalla...
  6. V

Haaveena vauva 2023

Saako jo valittaa, kun on yk 6 menossa? 🤪 Ärsyttää, kun en tiedä tarkkaan missä kohtaa kiertoa mennään. Tunnen aina oviksen ja nyt oon siitä epävarma. 😅 Lämpöjen puolesta ovis on ollut jo ja ff merkkas myös sen, mutta silti pohdituttaa. 🤨
  7. V

Haaveena vauva 2023

Voi @Fazeriina82 😔 Voimia asian käsittelyyn 💕 Onko teillä oviksen aikaan tiputteluvuotoa? Bongasin tänään illalla housuista pari haaleenvaaleta länttiä, mutta pyyhkiessä ei kyllä tullut mitään vereen viittaavaa. 🤔 Ei oo koskaan aiemmin ollu tällästä, tosin mustissa alushousuissa sitä ei...
  8. V

Haaveena vauva 2023

@Kyfi Jotain siellä näkyy, kunpa vahvistuisi 🤩💕
  9. V

Haaveena vauva 2023

Tervetuloa uusille ☀️ @mamma41 Voi ei! Kunpa testit vielä muuttuisi plussaksi 🤞🏻 Täällä kp 12 ja jännätään mihin kohtaan ens viikkoa osuu ovis. Keskiviikosta eteenpäin ei oo enää petihommien mahdollisuutta, joten tiistaina viimeistään pystyy laittamaan simpat matkaan. 🙈
  10. V

Haaveena vauva 2023

@nobelius Keväältä asti ollaan oltu ilman ehkäsyä ilman mitään tulosta. 😒 @Selis Mulle vois korjata kp 9. Ollut siis alusta asti väärin, mutta en oo aiemmin muistanut sanoa. 😅 Tilasin nyt tänään vielä apomeralta digiovistestin, kun sai testin 20e ja vielä ilman posteja. 😁 Mulla yleensä dippaa...
  11. V

Haaveena vauva 2023

@Kahdeksaskullannuppu Itellä myös aikoinaan kierukan poiston jälkeen ei mennyt kun muutama päivä, kun kierto alkoi. Siitä 4kk niin tulin raskaaksi. 😁 Tuntuu tosi hassulta tämä yrittäminen. Ei oo aiemmin tarvinnut näin kauaa yrittää. 🙈 Nyt ollaan maaliskuusta asti oltu ilman ehkäisyä. Mieskin...
  12. V

Haaveena vauva 2023

@jempppis Onnea! 🥰 @J-Annika Ihan selvä plussa 🤩😍 Mulle voi merkitä nyt lauantaille kp 4/? ja ottaa pois piinailemasta. 😪
  13. V

Haaveena vauva 2023

Onnea @sarater 🥰 Aamulla testattu nega, dpo 9 silloin.
  14. V

Haaveena vauva 2023

Dpo 8 ja toiveet taas kerran liian korkeella. Lämmöt nousi eilisen dipin jälkeen. Eilen repäs kylkeä kääntäessä niin kovaa, että hetki piti haukata happea. Tosin näitä on tullut ilman raskauttakin, ei kyllä ehkä ihan noin kovaa. Eilen juili melko tuntuvasti molemmin puolin muniksia. Tänään...
  15. V

Haaveena vauva 2023

Mulla myös menkat alkaa aina kunnon vuodolla, jota kestää 3vrk. Teurastamo meininkiä on ekat 2vrk, sit vähän himmaa ja neljäntenä päivänä uskaltaa jo hengittää. 😅 Yks päivä töissä kuuntelin uutisia ja tuli kohdalle sellanen, että Turussa kehittelevät jotain hormonimittaria, joka toimii samaan...
  16. V

Haaveena vauva 2023

Kiitos vastauksista @Sipiriina ja @Millis86 ! Ehkä se sitten voi olla normaalia. Eihän se kipujen sijainti tosiaan aina kerro, että kummalta puolelta ovis tapahtuu todellisuudessa. @Fazeriina82 mistä nuo yöhikoilut siis voi johtua? Oon meinaan itse bongaillut nyt kesän jälkeen näitä itelläni...
  17. V

Haaveena vauva 2023

Onnea @Torspo8 😍 @Tiukuna testille toivon vahvistumista 🤞🏻 Tervetuloa uusille! 🤩 Vihdoin ja viimein! Tänään kp 27 ja ovulaatiokivut! Toissapäivänä viimeks oli petipuuhia, saa nähdä riittäiskö se tai onko tästä myöhäisestä oviksesta edes mihinkään. Taas aivan jumalattomat kivut, kesti 3h. Nyt...
  18. V

Haaveena vauva 2023

Onnea @Poiski 😍💕 Ihan jo tämän ryhmän nopean katsauksen perusteella voi todeta, että korona aiheuttaa keskenmenoja. Ei noin moni voi olla sattumaa. 😱
  19. V

Haaveena vauva 2023

Onpa täällä nyt vaan surullisia uutisia ja epäonnea. 🥺 Toivoisi jo onnistumisia ja plussia. 💕 Täällä kp 23 menossa, enkä onnistunut edes Digitestillä bongaamaan ovista. 😭 Tai ehkä sitä ei ole vielä ollut, tai ei tapahtunut ollenkaan. Kp 12 aivastaessa tuntu oikealla puolella aivan jäätävä...
  20. V

Haaveena vauva 2023

@Mamiks Kunpa siellä pian toiminta palautuksi. 💕 @Tiukuna Toivon kovasti teille plussaa 😍 Mä oon haaveillu talvivauvasta jo pitkään, joku tammikuinen olis ihana, kävis kyllä eka tämä elokuinenkin, jos vaan tärppäis. 😂 Meillä aiemmat lapset on syntyneet maaliskuu, toukokuu, kesäkuu, heinäkuu ja...

Yhteistyössä