Hakutulokset

1. M

40 + so what, wol 14 (2019)

Ei sitten meinaa löytyä lugeja meidän kaupungin apteekeista. Yhdestä käyn vielä kysymässä.
  2. M

Rv 9 viikolle asti olis jatkettava lugeja sitten, jos plussaan. Menkkojen alettua tietty tulee lopettaa.
  3. M

Mulle ei mitään kokeita määrännyt. Yllätyin miten helposti kirjoitti luget mulle.
  4. M

Tosin mullahan ovis on ollut kahdessa edellisessä kierrossa ko 17, että jos tämä kierto ei tuo toivottua tulosta ja näyttää, että ovis olisi vasta kp 17 seuraavassa, niin kannattanee aloittaa vasta pari päivää siitä. Nyt kuitenkin ovis oli ajoissa. Jospa seuraavaa kiertoa ei tarvitsisi miettiä.
  5. M

Just tulin kotiin. Aika nopea käynti. Ultrasi ja jutusteltii hetki. Kaikki näytti olevan ok. Oviskin tapahtunut. Luge reseptin sain. Ohjeella aloitetaan kierron 17päivä.
  6. M

Paljon maksoi gyne? Saa nähdä monta euroa mun lompakko huomenna kevenee.
  7. M

https://aijaa.com/iRPAdK No jopas jotakin. Viime kierrossa kp 16 ja 17 ovisplussa. Eilen illalla kp 12 tämä. Kyllä hyödynnettiin. Mutta miten ihmeessä ovis näin aikaisin? Mulla on huomenna gyne. Katotaan nyt mitä sanoo noista kemiallisista. Haluan tietää onko jokin vialla. Varmaan sit näkee...
  8. M

Haaveena vauva 2020

https://aijaa.com/iRPAdK Eilen illalla väsytti kovin, mutta olihan tämä pakko hyödyntää. Katsellaan taas mitä loppukierrossa. Toivotaan, että ei nyt taas ainakaan sitä kemialista. Hyvin sattii tuo gyne just huomiselle, et varmaan näkee ultrassa tosiaan mitä mussa tapahtuu tällä hetkellä.
  9. M

Haaveena vauva 2020

Päivällä melkein ovisplussa ja äsken sitten tuli plussa. Onpa ovis aikaisessa. Viime kierrossa kp 16 ja 17. Ja ff kirjasi oviksen kp 17 lämpöjen ja plussien mukaan. Mulla on tiistaina se gyne. Et siellä varmaan näkyy onko ovis tapahtunut tai päällä just? Jospa saisi jotain apuja tuohon, kun...
  10. M

Haaveena vauva 2020

Kroppa kai jotenkin sekaisin. Menkat loppui kp 6. Viimeiser pari päivää tuhrua. Nyt tulee jotain verensekaista limaa. Kp 10 tänään. Eilen tuli myös.

Yhteistyössä