Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2020

@Helmiina1978 on kyllä outo tilanne sulla. Voi, kun nyt pian selviäisi mikä on ja missä. Onnea plussanneille!
  2. M

Haaveena vauva 2020

Nyt on vähän häslinkiä ja kiirettä. Eikä oikeen malta netissä pyöriä. Mut pikaisesti. Ovisplussa kp 12 ja vielä kp 13 aamulla. Tänään kp 14 lämmöt nousseet. Eli Dpo 1. taitaa olla. Toki vielä ei ff piirtänyt ovista, mutta oletan nyt kuitenkin näin olevan. Parin päivän päästä pitäisi taas luget...
  3. M

Imettävät kuumeilijat

Kyl mä tunnen oviksen hyvin. Nyt viime kierrossa oli kp 13 ha sitä ennen kahdessa kierrossa kp 17 (näissä kp 17 oviksen kierroissa oli kemialinen). Yhdessä kierrossa oli kp 21. Menkat mulla on tullut ööh olikohan lokakuulta. Kierot 22-40 paikkeilla. Nyt parissa viimeiseen kiertoon tasoittounut...
  4. M

Haaveena vauva 2020

@Helmiina1978 kuulumisia olen käynyt kyyläämässä täällä parin tunnin aikana monta kertaa. Voi, kun kuulumiset olisi hyviä.
  5. M

40 + so what, wol 14 (2019)

@Helmiina1978 no jopa on tilanne. Toivlttavasti saat nopeasti selvyyden.
  6. M

Imettävät kuumeilijat

Minä imetän edelleeån. Imetettävä kyllä jo taapero. Ei ihmeemmin ole vaikuttanut kiertoon. Paitsi muutamassa kierrossa luteaalivaihe jäi todella lyhyeksi ja muutamassa kierrossa tuli plussa, mutta sitte kemialiseksi jäi. Yksi kierto oli ainakin sellainen, että ovista en löytänyt j se kierto...
  7. M

Haaveena vauva 2020

Kp 1 Alkoi heti kunnolla rytinällä. Ilman mitään päivön parin tuhruja/tiputteluja. Oviksesta laskienkin ajallaan tulivat. @Haavejuttu nuo haamuilut ja niiden ei vahvistuniset on niin inhottavia. Antaa toivoa ekana, mut sit ei kuitenkaan. Se ollako vai eikö olla olo. No, mutta voi kun sulla...
  8. M

Haaveena vauva 2020

Niin nega, kun vaan voi olla olo tänään aamulla. Lopetan testailut tähän kyllä.
  9. M

Haaveena vauva 2020

Mä en usko plussan alkuun. Kuitenkin pc tänään aiemmin selvä nega. Kyllä tuossakin jo jotain ehkä näkyi testiajalla, mutta ei noin selvösti, että kuvaan olisi saanut. Tyhmä testi! Ja aikaisemmin mulla kuitenkin nöyttänyt selvän viivan jo pienemmällä dpo:lla.
  10. M

Haaveena vauva 2020

Nämä testit on kyllä ihan pyllystä viivanpaikkoineen. https://aijaa.com/SoYw02 Kuva noin puolen tunnin päästä testin tekemisestä.
  11. M

Haaveena vauva 2020

Niin mäkin tuossa vähän mietin. En millään meinaan usko, että sen jälkeen plussaksi muuttuisi. Tein muuten ovistestinkin äsken, joka liki plussa. Mutta, jos en nyt ihan väärin muista, niin eikös se tummu usrn vähän ennen menkkoja?
  12. M

Haaveena vauva 2020

Missähän vaiheessa lopettaisi nuo luget. Testasin kotiin tullessa kolmen tunnin pissasta ihan selvän negan nyt dpo 12. En usko plussaa enää tulevan. Luget kai voi vuotoa viivästyttää. En haluaisi, että kauheasti viivästyy kuitenkaan.
  13. M

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

En mä ole ikinä pc:n testin kanssa odottanyt, että pissa jäähtyy.
  14. M

Haaveena vauva 2020

@Nyyyti voimia sinne!❤ Täällä dpo 11. Testi näytti negaa. Enkä usko että plussaksi muuttuu.
  15. M

Haaveena vauva 2020

Lämmöt laskusuunnassa jo nyt dpo 9.
  16. M

Haaveena vauva 2020

Testattu dpo 9. Ei mitään näy. No eihän toki vielä tarvitsisikaan, jos tärppi olisi käynyt. Tein raskauskeijun muka herkän ja kokeilin myös ovistestillä. O-teatejä mulla nääs vinot pinot. Hieman outoa, että ovistestissä ei oikeastaan näy toista viivaa lainkaan. Ainahan mulla on selvä toinen...
  17. M

Haaveena vauva 2020

Mietin muuten tuota, kun gyne sanoi, että jos menkat alkaa, niin sit lopettaa luget. Mutta eikös luget voi viivästyttääkin menkkoja. Eli eikö ne voisi lopettaa, jos plussaa ei tule vaikka dpo 14. Tuskin sen jälkeen enää plussaa tulisi.
  18. M

Haaveena vauva 2020

Ainiin gynehän näki oviksen tapahtuneen. En muista mitä nimitystä käytti. Mutta siis kaksi jotain tummaa kohtaa näkyi mistä munasolu olisi irronnut. Siis kaksi . Kumpikin vasemmalta puolelta. Jos nyt plussaisin, niin pientä lisäjännitystä toisi tuo kaksi.
  19. M

Haaveena vauva 2020

Toivotaan, että ei mullakaan. Otitko muuten alakautta vai suun kautta? Mä nyt aloitan alakautta, vaikka kyllä saisin aloittaa kummin vain. Saa nähdä millaisen sotkun saan aikaiseksi. Valuuko sitä miten?
  20. M

Haaveena vauva 2020

No näkyy näkyy ja väriäkin. Toivottavasti tuosta vahvistuu. Mulla tänään dpo 3. Lugetkin pitäisi kohta aloitella. Täytyy toivoa, että ei tule mitään inhottavia sivuoireira niistä.

Yhteistyössä