Hakutulokset

1. S

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Joulukuussa

Omppulimu Minulla on juuri tuollaisia tuntemuksia ja närästyksenä minä sitä pidin, ainakin Rennie auttoi. Viime yönä ei sitten enää närästänyt, olenkin alkanut syömään nyt illalla kaurapuuroa pojan kans. Ennen tuli vedettyä kaikkee rasvasta ja suolasta... :ashamed: Niittyvillalle tsemppiä...
  2. S

Tervetuloa Maymom ja Pink78! Toppahaalarin löysin kirpparilta kokoa 62cm. Sitteriä olen kans yrittäny etsiä käytettynä mutta täällä ainakin pyytävät kirpparilla aika suolaisia hintoja käytetyistä! Melkein sama ostaa uus ja myydä sit myöhemmin ite eteenpäin. Toisten suhtautuminen Minua ei...
  3. S

Nannalle onnea ihanista uutisista! :heart: Niittyvilla Niitä vauvanvaatteita varmaankin tarkoitetaan mut pitäähän se miettiä ne omatkin vaatteet, kyllähän siinä kroppa on aika erilainen lähtiessä kun sairaalaan tullessa :) Sairaalassahan käytetään itsellä ja vauvalla yleensä sairaalan...
  4. S

Onnea kaikille teille jotka olette päässeet sokerirasituksesta läpi! :) Tuplarattaita en ainakaan näillä näkymin hanki. Esikoinen on silloin jo 2v7kk eli en usko että olisivat kuitenkaan kovin kovalla käytöllä. Ja meillä kuitenkin auto käytössä. Mut sen näkee sitten et miten se liikkuminen...
  5. S

Tervetuloa Rena ja Piikunen! Isyyspakkauksen tein isänpäivälahjaks ihan silleen huumorimielellä. Paketissa oli maastokuvioinen vauvanpuku (mies harrastaa metsästystä), Suomi-tutteja, pyykkipoika nenään (vaipanvaihtoja varten), korvatulpat ja tulitikut (silmiin). Neuvoloita on nyt ollu...
  6. S

Täällä ollaan ihan kunnolla flunssan kourissa, äänikin alkaa mennä. Höyryhengityksellä oon yrittäny tuota kurkkua elvyttää ja tuntuu tuo jonkun verran auttavan. HeidiHe Jaksamista ja kaikkea hyvää tulevaisuuteen. Raskas taival on takanasi :hug: Nanna Minulla oli esikoista odottaessa jonkin...
  7. S

Erilaiset äidit katoin vaan lopusta mut oli kyllä aika erikoinen pariskunta. Saahan sitä luonnonmukaisuuteen pyrkiä ja itsekin haaveilen mahdollisimman luonnollisesta synnytyksestä mutta että kotona ilman kätilöä niin ei kyllä järki paljon päätä pakottanu! Mut onneks kaikki meni sit hyvin...
  8. S

Ok Kwaidan! Laitapa siis Sannamary osoitteesi yksärillä! :)
  9. S

Ohhoh! Onpas tänne tullut taas tekstiä, en muista varmaan puoliinkaan kommentoida! Kwaidan taisit olla eka niin laita yksärillä osotetta, laitan vaipan tulemaan! :) Mam Ihan törkeetä miehesi työnantajalta! Ei kyllä ole laillista! Jos miehesi ei kuulu liittoon niin ymmärtääkseni...
  10. S

Kiitos Jemimi uudesta pinosta! Nippatäti kyselit graavilohesta. Minä kysyin asiasta jo ekassa neuvolassa minun neuvola täti sano et itse garaavattuakaan ei suositella. Siis SUOSITELLA. Minä luulin aikasemmin et suositus koskee vaan tyhjiöpakattia graavilohta. Et onkohan tässäkin nyt...

Yhteistyössä