Hakutulokset

1. M

Muija on usein sellaisella ei – tuulella

Et tainnut ymmärtää vaan keksit päästäsi vastaväitteitä. On jo periaatteessa moraalisesti alhaista käydä vaihtokauppaa seksillä suhteessa. Seksuaalisuus ei saa muuttua instrumentaaliseksi, vaan sen on pysyttävänä päämääränä itsessään ja siis itseisarvoisena. Tämä on tosi tärkeää...
  2. M

Muija on usein sellaisella ei – tuulella

Uskomatonta! Kuka itseään kunnioittava mies olisi tuollaisessa suhteessa, jossa nainen kiristää alapäällään? Aika alistuvaa käytöstä mieheksi. Itse lopettaisin kaikenlaiset suhteet heti jos tuollaiseen painimiseen joutuisin naiseni kanssa.
  3. M

Miksei tällainen mies sytytä naisia?

Otit nyt tuon vähän kontekstista irti. Olen samoilla linjoilla kanssasi siitä, että koko Suomi on "massaisia" ihmisiä täynnä kulttuurisyistä. Mutta noin yleisesti jopa Suomessa lienee aika kiistatonta, että miesten persoonan ja ajattelun yksilöys on radikaalimpaa kuin naisten. Kyseessä on aika...
  4. M

Itse tietenkin arvostan eniten naista, joka on yksilö, koska oletukseni on, että nainenkin kykenisi toimimaan yksilönä miehen tapaan, ei niinkään sillä tavalla kuin muutkin naiset toimivat, enemmän taitavien miesten sätkynukkeina. Mutta yksilöllisiä naisia on mielestäni selkeä vähemmistö...
  5. M

Ihonväri ei ollut olennaista, enkä ottanut kantaa siihenkään, onko toiminta arvostettavaa. Pointti oli, että komeakin mies jää lehdellä soittelemaan rumaan nähden helpommin, jos vertaa koreografimieheen. Kyse ei ole niinkään miehen ulkonäöstä tai miehen luonteen hyvyydestä, vaan miehen taidoista...
  6. M

Nyt puhuttiinkin yleisesti. Esim. se HIV-tartuttaja, tummaihoinen Thomas vai mikä olikaan takavuosilta. Muistaakseni Pohjois-Suomessa vaikutti. Ei todellakaan mikään hurmuri ulkoisesti ja kymmeniä naisia vaan sai silti seksiin kanssaan aika lyhyessä ajassa. Eli on ihan perusteltua sanoa...
  7. M

Kyllä, juuri näin. Naisiin uppoaa valitettavasti koreografiat silläkin uhalla, että siellä takana on todella typerä, moraaliton, jne. mies _ihmisenä_. Oikeilla askelkuvioilla saa massoittain naisia vaikka olisi _ihmisenä_ hankala ja vaikea, ajattelulta alikehittynyt, ym. Tätä "naisten...
  8. M

Tässä kuva unelmieni vartalosta - laittakaa omia kuvianne myös.

Kiitos. Kyllä, tavoitteet ovat ihan valtavan iso osa ihmisyyttä. Tässä muuten mahtava kollaasi motivaatiofilosofiasta: https://www.youtube.com/watch?v=41Zjh3AirjU
  9. M

Totta, naiset ovat erittäin tarkkoja ensi sekuntien oikeellisuudesta. Ja siinä jos nainen on aidannut itselleen liian kapean mukavuusalueen siinä, mitä ja miten miehen tulee olla, niin moni hieno mies putoaa heti kelkasta. Olen itse tästä troijan hevonen -taktiikasta maininnutkin täällä. Eli...
  10. M

XD No, ihan vain eri nettilähteistä. Monella treenaajalla on esikuvia, hyödyllisiä ovat he. Olen sitä mieltä, että yhteiskunnassamme saisi ylipäätään olla enemmänkin esikuvia. Ko. ajattelu on vanhaa muttei silti huonoa.
  11. M

Mutta toki naiselle en soisi massiivisia lihaksia ja miehellekään överi ei ole hyvä. Pepun treenaus on harvoin naiselle haitaksi ja ryhtiä voi parantaa myös. :) Miksei muuallekin vähän lihasmassaa, mutta toleranssi naiselle ei omaan makuun ole kovin iso. AP:n kuva on siinä rajoilla, onko lihasta...
  12. M

Moni suomalainen, mies ja nainen, on kade treenatuille vartaloille koska se vaatii kovaa työtä eikä kulttuurissamme ole helppo erottua toisista. Miehilläkin voi lihaksikas mutta tavallisesti käyttäytyvä mies herättää uhman tunteita. Ehkä biologistakin osaksi.
  13. M

Tossa tekee valaistus jonkin verran. Suorassa valossa jokaisen lihakset häviää jonkin verran ja taas voimakkaassa kontrastissa korostuu. Oma tavoite on "Vin Diesel Jr." :p Rintakehän jätän pienemmäksi (hällä yli 130 cm, mä tyydyn nykyiseen 120 cm) mutta muut mitat pitäis saada vain parin...
  14. M

Olen itse asiassa eri mieltä tosta pinnallisuuden määritelmästä. Ei se, että viehättyy toisen fyysisestä olemuksista ja tahtoo sitä kokemuksena, ole vielä pinnallisuutta. Ihminen, myös nainen, on näet kokonaisuus: ruumis ja sisin. En itse asiassa aja omia nautintojani itseisarvona, mutta...
  15. M

Näin on! Sen tuntee siitä ettei siinä tarvi pinnistellä, homma vaan rullaa. Mut aika harvoin näitä "tosi sopivia" osuu kohdalle, ehkä parempi niin.
  16. M

No suhteellisen, parhaimmillaan minuuteissa saan kiinnostusta kun oon yksin baarissa. Tällä hetkellä vaan harvoin jaksan lähteä enkä ole koskaan varsinaisesti rakastanut yöelämää.
  17. M

Mukava kuulla! Mäkin tykkään ihmisten kunnioittamisesta ja pidän sitä keskeisenä. Toki odotan sitä naiseltakin minua kohtaan.
  18. M

Toi onkin hyvä kysymys. Ainoat must-jutut lienevät, ettei nainen ole ylipainoinen eikä ainakaan paljon yli 30, mielummin lähempänä kahtakymmentä. Ja pitkät hiukset melkein aina paremmat kuin lyhyet. Kiltteyttä ja tuhmuutta molempia olisi hyvä löytyä luonteesta, ja ehkä vähän enemmän...
  19. M

Meillä on vähän sellainen traditio, ettei miehen tarvi olla mitään "hyveellistä" - se on enemmän epäilyttävää kyyniselle suomalaiselle tyypillisesti. Toinen syy on, että yllättävän monella naisella on niin huono itsetunto, että "liian hyvä" mies pelottaa, tulee kysymys: "riitänkö minäkään?"...
  20. M

Kaikki ei pidä seurustelua niin tärkeänä, vaikka muilla olisikin perheitä. Tällaiset ihmiset ovat usein myös hyvin tasapainoisia kumppaneina, koska eivät ole liian riippuvaisia kenestäkään muusta vaan pystyvät itsekin elämäntyytyväisyyteen. Musta on sanottu ihan tuota samaa "mikä ihana mies"...

Yhteistyössä