Hakutulokset

1. Essi81

Alkaa paniikki iskemään pikku hiljaa: MILLAISET YHDISTELMÄVAUNUT?

Joku just yks päivä linkitti tänne edullisia yhdistelmiä... Itselläni on ostettuna emmaljungan mondialit, jotka odottavat käyttäjäänsä.
  2. Essi81

Merkkitoppaa myyvät nettikaupat tähän!

SHOP-ONLINE - Ticket To Heaven ::
  3. Essi81

Ticketin kevätvaatteissa apua... Mikä oli mikäkin?

Miten noi meni? Mikä puku oli ns. "tuulipuku" , entä mikä oli pelkkä sade/kura puku? Mikä oli vuorellinen kurapuku jne?
  4. Essi81

Ruusunen/Aurora barbi tai nukke?

Cittarissa oli barbia ja anttilassa nukkea.
  5. Essi81

Suosittele mielestäsi parasta Nazarin AI hotellia?

Kertoisitko itse Kusadasista jotain paikkana? Mikä oli mielestäsi parasta hotellissa? Oliko aamupäivän aikana millainen ruokatarjonta esim. allasalueilla?
  6. Essi81

Millasia painoarvioita teillä on ollut rv29 ?

ok. mä jo aattelin, että mulla tosiaan on pieni jos tuohon vertaa :) Esikko oli tuon saman 3690g yliaikasena.
  7. Essi81

Nostelen tätä tälle päivälle :)
  8. Essi81

Millasia painoarvioita teillä on ollut rv29 ?

Hiukan kiinnostas kun meillä asukas on normaalikäyrällä , mutta silti sain taas tänään neuvolassa kuulla että pieni on siellä mahassa. Toki voi olla geneettisesti pieni kun suvussa sitäkin on, mutta silti pistää miettimään kun ajattalin ennemminkin olevan iso kuin pieni vauva.
  9. Essi81

Miksi toi pyyk.pesukone ei ain välillä linkoa kunnolla?

Mistäs minä tiiän peseekö se kunnolla?? Olen itse nostanu kuivumaan ja puhtailta ovat tuoksuneet kuvattuaan ensin kaksi vuorokautta.
  10. Essi81

Miksi toi pyyk.pesukone ei ain välillä linkoa kunnolla?

Liikaa pyykkiä tai kilomäärä ylittyy linkoukselle. Meillä välillä sama.
  11. Essi81

Mitä vois olla...

Aurajuusto :p
  12. Essi81

Mileipiteitä olohuoneesta??? (kuva)

Ihanan valkosta :) Muuten ottaisin kaikki paitsi valkosten nojiksien sijaan mustaa tai sitten esim. punaista väriä :)
  13. Essi81

Jos lapsenne pyytäisi joululahjaksi

No meillä neiti 6v pyysi pikkuautoja ja rumpua. Jäi kauppaan.
  14. Essi81

Mieluiten Turkissa. Ja perusteluja myös :) Etsitään taas uutta hotellikohdetta kesäkuulle ja mielipiteet ja kokemukset on tärkeitä.
  15. Essi81

Reino-viltti??

Cittari myy. Ruskea ja vaaleanpunainen :)
  16. Essi81

Olisiko tämä hyvä pyykinpesukone??

Meillä on 2v vanha hooveri. ei digitaalisella. ja on ollut hyvä :)
  17. Essi81

Mitä annatte lapsellenne esi lahjaksi aattona?

Joulusukassa on aina aattoaamuna joku dvd. Tänä vuonna se on kaunotar ja hirviö - Lumottu joulu.
  18. Essi81

No entäpä sitten puolisot :) Kuinka monta ja minkälaisia lahjoja ostatte/annatte

Irwinin koko tuotanto/elämänkerta boxi, neulepaita ja 100% salkkareiden tuijottajalle tietenkin salatut elämät - peli :D
  19. Essi81

Pinotaan raskausviikot!

29+5
  20. Essi81

Pakkaspäivän lounas

Spaghettia ja jauhelihaa + aura-tomaatti salaatti. Illalla varmaan leipäkebabia.

Yhteistyössä