Miksi toi pyyk.pesukone ei ain välillä linkoa kunnolla?

• Viestiketjun aloittaja ääää
  • Ensimmäinen viesti
ääää
Onko liian raskasta pyykkiä sitten (ei liian täynnä kyllä) mutta kai se PESEE ne kunnolla kun vie ohjelman loppuun kuitenkin? Mutta välillä kuten nytkin tuo pyykki on aika vetistä kun yleensä tosi kuivaa (1200 linkous).
Siis miksi ei aina linkoa kunnolla?
JA
Kai se pesee ne puhtaiksi kuitenkin kun ohjelma viety loppuun?

Alkuperäinen kirjoittaja ääää;22661058:
OLI kaksi kysymystä! Kai se pesee kuitenkin kunnolla???? Sorry mut vähä veetuttaa kun taas oli toi juttu...
Mistäs minä tiiän peseekö se kunnolla?? Olen itse nostanu kuivumaan ja puhtailta ovat tuoksuneet kuvattuaan ensin kaksi vuorokautta.

ääää
[QUOTE="vieras";22661074]Onko poistoletku oikeen asennettu
liikaa pyykkiä
putket tukossa
kone menossa rikki[/QUOTE]

On asennettu oikein.
Ei liikaa kun jäi hyvin taas tilaa (käsi mahtui hyvin, sivusta täytettävä) ja paino märkänä yleenä sen 8kg jonka kone vetää (kuivaaha se meinaa?) - ja siis märkänä, kun oon pois otettuna vielä punninnu.
Ei oo putket tukossa? Tai ainakaan se poistoputkiko se nyt on...
Hitto jos rikki menossa, pari vuotta vanha kone...

"vieras"
Monesti tekee tuota jos on sellasta pyykkyä joka vetää paljon vettä itseensä kuten peittoja tai petareita.
Meillä teki myös samaa mut laitoin jauhemmaista astianpesuainetta ja koneen 90 pesulle niin johan alko taas pestä kunnolla. ja puhdistin tiivisteet ja sihdit.

ääää
Mistäs minä tiiän peseekö se kunnolla?? Olen itse nostanu kuivumaan ja puhtailta ovat tuoksuneet kuvattuaan ensin kaksi vuorokautta.
No meinasinkin että ko vie ohjelman loppuun ni kai se pesee ne normisti, mut joku jo sanoi jotain jos ei aina tyhjää kunnolla välissä...on ne puhtailta tuoksunu ja linkoaa sitten aina kun paan uudestaan linkousohjelman eli on ne LOPULTA hyvin lingottu.

ääää
[QUOTE="vieras";22661140]Monesti tekee tuota jos on sellasta pyykkyä joka vetää paljon vettä itseensä kuten peittoja tai petareita.
Meillä teki myös samaa mut laitoin jauhemmaista astianpesuainetta ja koneen 90 pesulle niin johan alko taas pestä kunnolla. ja puhdistin tiivisteet ja sihdit.[/QUOTE]

Juu, joku aika sitten pyöritin 90 ohjelman ja putsasin sihdin...tai tässä ei koskaan oo ollukkaan sihdissä mitään kun se on niin iso reikänen, ettei siihen mikään jää lillumaan. Toisin oli vanhassa koneessa joka otti kaiken nukan itteensä.

"vieras"
Meillä ei linkoa, jos on liian vähän pyykkiä koneessa, esim. hienopesu ohjelmalla tai sitten jos pyykkikone ei ole ollut "tasapainossa" eli ne jalat ei ole säädetty oikein suhteessa lattian kulmaan.

Yhteistyössä