Hakutulokset

1. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Joo just näin. Lämmöt ei tosiaan juur takaa mitään Ai miks. Noooo. Itse ainakin omistan ovistikkuja. Sit jos olis semmonen pieni epäily teem ovistikun. Jos se ei värähdäkään nii tiedän ettei mun tarvi lähtee kaupoille testejä hakee tai tuhlata ainokaista kaapista. Oikeestaan lähes kaikki...
  2. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Sori (n):whistle: no jospa se siitä sit pitenee! Kyl ne alkuun hakee tosiaan paikkaansa Lämmöt. Joo ei ne välttis 247 oo koholla. Ja itsellä joskus ennen ovistakin saattaa päivällä olla lähellä 37. Riippuu touhuista ja muusta. Ja taas illalla saattaa oviksen jälkeenkin olla matalat. Mut ku olen...
  3. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Ainii. Limoista. Eihän sitä aina tuu ns ulos asti. Mut itselläkin oviksia on ns kuivahkoja tai lima on vaan semmosta tahmautuvaa. Enkä oo raskautunu niistä. Ne hyvin harvat kiertot ku lima semmonen oikeeoppinen niin raskauskin alkanu. Mut ei se tosiaan aina sano mitään!
  4. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Sekotanko nyt vai imetitkös sä vielä? Peukut @Haavejuttu! Mulla on niin surkee näyttö ettei haamut näy mut ainaki ovistikku näyttäs lupaavalle (y) @nieve30 oliko sulla runsaat/monen pv menkat? Itse oon saanu esim kp12 tasavahvat viivat ovistikkuun ja sit ne on laimentunu mut vasta kp21...
  5. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Niiii. No onhan tuo tietystti aikaista että olisi vahva plus jos oviksesta on about vk. Mut aika moni saa dpo10 viivaa ja herkillä dpo9 jne. Ainakin jos ovis on varma (y)
  6. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Siis hcg on nimenomaan vahvimmillaan aamusta (jos siis ovistikku reagoisi raskauteen) eli suosittelen kipaisemaan ihan kaupasta raskaustestin. LH ei oo mitenkään erityisen koholla raskaana. Joskus toki osalla LH nousee ennen menkkojakin plussille. Peukut
  7. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Raskaana?
  8. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

En ossoo vastata. Mulla tulee Pc ovistikulla tollasta on off pitkin kiertoo :oops:
  9. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Joo siis niin tottakai jos se rääkki on sitä et sit jää menkat pois ja vedetään ”crosfittiä” kylmiltään 7x viikossa niin varmasti vaikuttaa. Mut niimpä, mä olen aina ollu laiha jne et sikäli ei tullu mitään painonpudotusta. Mut ehkä se sit oli vähä sitäkin kuuluisaa ”just kun aloitin niin...
  10. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Woooot :rolleyes:?? en oo kuullukaan että liikunta vaikuttaisi, päin vastoin. Sehän parantaa verenkiertoa jne. Siis poislukien pitkäkestoinen rääkki joka vaikuttaa hormonitoimintaan rasvaprosentin pienentyessä jne. Noo.. mä olen vissiin sit huono esimerkki.. aloitin parin vuoden tauon jälkeen...
  11. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Peukut @Apustaja ! Kyl mäkin innostuisin. Jos viiva tulee ns värin edetessä ja jää siihen niin kyl se sillon jostain kertoo! Löysin viimekierrossa testaamat blankot Pc tikut jotka jäi laittamatta roskiin. Ne oli siis täysin blankot ja voin kertoo et viivalasitkin osaan omistaa :ROFLMAO: Niis on...
  12. Tammityttö

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kannattaa pitää mielessä kohdunulkoisen riski. KkVuoto ja haalea viiva voi kieliä siitä. Samoin ns ovismaiset kivut
  13. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

No aikuisten oikeesti hedelmöitystä ei voi tuntea. Se että simppa kohtaa muniksen jne ei voi tuntea. Joku sanoo/uskoo tuntevansa kiinnittymsen mut limakalvossakaan ei oo hermoja. Mut on itselläkin plussissa ollu semmosia menkkakramppeja oletun kiinnittymisen tienoilla. Voihan se kohtu silleen...
  14. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Mulla on ollu yhdessä raskaudessa kahdeksasta. En tiedö oliko se kiinnittymisestä vai mistä (mulla siis muutekki todella lyhyt luteaali) mutta dpo6 tuli samanlaista ruskeaa limaa mitä ennen menkkoja mut ku laitoin kupin niin vuoto ei tullut enempää. Sitä ruskeaa limaa pari milliä kupin pohjalle...
  15. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Onks täällä koskaan tehty galluppia millä dpolla sekstailu johti plussaan? Siis suhteessa ovistikkuihin? Itsellä on luomuraskaudet (joissa tikuttanu) alkaneet kun puuhailtu nimenomaan ovisplussapäivänä.
  16. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Onnea @addison !! Voi kiitos sinulle. Ja itkis ku olis itsekin ”iältään” tuolla muualla kuin täällä neljän kympin paremmalla puolella niin sais täällä jännäillä oikeesti :rolleyes::LOL: Jaaa Ovisplus. Voihan se olla päivän jopa kaksi. Mulla vaihtelee mut joskus ollu silleenkin että eilen jo...
  17. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

@pallomaha123 mikä tikku sulla muutten on käytössä?
  18. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Kyllä!! Varmistelemaan ehdottomasti :) !
  19. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Oliko edellisen testin mukaan viiva samanlainen vai nyt selvempi plus?oletko seurannu lämpöjä Mulla esim on käyny niin että aikaisemmin tuli tumma viiva ja haaleni ja luulin et oli ovis. Sit tulikin reilusti tummempi viiva myöhemmin ja se oli ”oikea” LH piiki. Sit nous kunnolla lämmötkin...
  20. Tammityttö

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Oho erikoista! Ei oo kyl itselle käyny noin :rolleyes:

Yhteistyössä