Hakutulokset

1. S

Haaveena vauva 2020

Perjantaina tuskastelin ovistikkuja ja sitä kun ei vahvistu, mutta eilen oli jo lähes yhtä punainen testiviiva kuin kontrolliviiva ja tänään olivat jo samanmoiset. (y) Perjantaina ja lauantaina talleteltiin ja nyt sitten odotellaan kuinka käy. Kalenterin mukaankin huomenna olis ovis. Onko sit...
  2. S

Haaveena vauva 2020

Plääh, Auttakaa ovistestien untuvikkoa... En oo ennen ovistestejä tehnyt. Ostin pc-testejä ja aloin testaamaan keskiviikkona, jolloin kp 10. Ei näy minkäänlaista toista viivaa vielä tänäänkään. Kuuluisko ne alkaa tummenemaan pikkuhiljaa vai pärähtääkö se tummaksi vasta sitten just ennen ovista...
  3. S

Haaveena vauva 2020

Heippa! Joskus pari kuukautta sitten kirjoittelin ekan kerran tänne, mutta yritys ei vielä silloin alkanut omien työjuttujen takia. Nyt vihdoin siis minulle saa päivittää että yritys alkaa 10/2019 Tänään kp 1/28. Edelliset on tulleet todella helposti, joten jännittää voiko kolmas kertakin...
  4. S

Haaveena vauva 2020

@Wintersun ikäviä uutisia :cry: Mä niin odotan kovasti lokakuuta, että päästäis aloittamaan yritys. Tämä vauvakuume on ihan kamalaa, kun ajattelen vaan koko aika raskautta ja vauva-aikaa ja sitä, että pääsisi jo testailemaan. :LOL:
  5. S

Haaveena vauva 2020

Moikka kaikille! Minäkin voisin listoille jo liittyä. Kovasti olen palstaa lueskellut päivittäin, mutta en ole vielä saanut aiemmin aikaiseksi kirjoiteltua. Me ollaan aloittamassa yrittämistä syksyllä, mahdollisesti lokakuussa. Omat työkuviot siinä mallissa, että ei ennen heinäkuuta tarvis...

Yhteistyössä