Hakutulokset

1. S

Haaveena vauva 2020

Lapset kattoi piirrettyjä, niin oli hyvä hetki käydä petipuuhissa, ettei vaan mee ohi :ROFLMAO: ihmeen myöhään kyllä ovis, jos vasta nyt kp 19 (n)
  2. S

Haaveena vauva 2020

Voi hitto mä kans sanon. Mulla sillon lauantaina oli se "lähes plussa" ovistesti ja sen jälkeen lähti haalenemaan ja ajattelin että se oli ovis. Tänään sitten hirveet limat ollu ja oli pakko testata, niin selkeä ovisplussa ja alkoi tummua HETI kun olin tikun kaatanut. Edelleen one step testinä...
  3. S

Haaveena vauva 2020

Mulla huomiselle saa merkata kp18. Ja saa myös lisätä piinailijoihin huomiselle dpo 2. Kovasti toivon sen lauantaisin olleen ovisplussa. Kunnon ovislimoja ei kyllä oo ollut kuin eilen aamusta. (n)
  4. S

Haaveena vauva 2020

@Wintersun One stepin testi kyseessä, mutta en hoksannut ottaa kuvaa sillon. :(
  5. S

Haaveena vauva 2020

Mä päätin, että jos tästä kierrosta en plussaa, ensi kierrossa jätän ovistikut kaappiin. Mä nimittäin stressaan noista ihan liikaa. :unsure: Lauantaina tuli lähes plussa, mutta viivat ei kuitenkaan ihan samanvahvuisia. Eilen sit oli jo haaleampi ja nyt äsken tein, niin ei juuri ollenkaan ollut...
  6. S

Haaveena vauva 2020

Jes, täällä alkaa ovisviiva vahvistua! Ei vielä kuitenkaan plussa, mutta ehkä huomenna tai ylihuomenna. Nyt kp 15/28. Tänään ainakin tallettelua. Mulla on ollut tosi rankka viikko, kun koko aika tullut mentyä pää kolmantena jalkana. Nyt tänään onneksi on saanut rauhoittua vaan kotona olemiseen...
  7. S

Haaveena vauva 2020

Onnea plussanneille :love: Mä olen tikutellut ovista. Vaaleita viivoja vain, eikä vielä lähelläkään plussaa. sunnuntaista lähtien ollaan jo joka toinen päivä talleteltu ja jatketaan tätä nyt niin kauan, että ovistesti plussaksi muuttuu... Tuleeko teillä aina se 4h pissa odoteltua ennen kuin...
  8. S

Haaveena vauva 2020

Voi, tänään vasta nyt ehdin lukemaan tänne ja valtavasti tullut plussia! Paljon onnea @mimmik @poreilevalimu @Vaniljapulla @Ajele @niini91 ja olikohan siinä kaikki. Toivotaan, että mahdollisimman moni seuraa perässä. Täällä alkaa oviksen bongailu lähipäivinä. Malttamattomana siis...
  9. S

Haaveena vauva 2020

Varovaiset onnittelut kaikille plussanneille :love: Mulla on vasta kp 5 tänään, jostain syystä listalle oli lipsahtanut jo KP 6. @mimmik mahtava itsekuri sulla olla testaamatta! Toivotaan ettei vuotoa kuulu ja plussa pärähtäisi.
  10. S

Haaveena vauva 2020

@Ilona Eloisa täällä olisi toinen, jonka pitäs pudotella painoa ihan reippaasti. Ylipainoa on paljon ja painan enemmän, mitä edellisiä odottaessa. Vähän jännittää, kuinka raskautua näillä kiloilla ja kuinka raskaus ylipäätänsä menee. Aiemmissakin raskauksissa on ylipainoa ollut, mutta ei mitään...
  11. S

Haaveena vauva 2020

@Keltasirkku- Just tänään mietinkin, että kuinka siellä on käynyt. Tsemppiä uuteen yritykseen!
  12. S

Haaveena vauva 2020

Mut voi myös poistaa piinailijoista, en hoksannut sitä eilen sanoa. Ihania plussatikkuja! :love:
  13. S

Haaveena vauva 2020

Ajattelin tilata nyt ovistestejä lisää. Mistä tilaatte ja mitä testejä? Viime kierrossa mulla oli käytössä rfsu:n testit.
  14. S

Haaveena vauva 2020

Täällä alkoi menkat, eli mulle saa päivitellä KP 1/28. Normaalisti kyllä kellon tarkka 28 päivän kierto, mutta nyt viime kierto jäi 26 päivään. Ihan masis olo, ja heti miettimässä että mikä mussa on vikana, vaikka eka kierto vasta yritystä takana. No, tästä vaan uuteen yritykseen...
  15. S

Haaveena vauva 2020

Nonii ja tänään tehty taas aamulla negatesti. Heräsin viideltä aamulla pissahätään ja ajattelin että pakko kokeilla. Mulla oli kaapissa yksi rfsu:n se erittäin herkkä-puikko ja sillä kokeilin, mutta ei mitään. Hitto kun pitääkin innostua "oireista" ja testailla etukäteen. Pitäs nyt seuraavassa...
  16. S

Haaveena vauva 2020

Pöh. Pakko mun oli testata, kun nukuin koko yön kun tukki. Kuopuskaan ei huudellut äitiä kertaakaan. Ja ihan puhdas nega oli :unsure: Kyllä heti tuli ihan kökkö fiilis, vaikka ihan liian aikaista taisi testaaminen ollakin. Mulla pitäs alkaa menkat vasta maanantaina, joten lupa seuraavaan testiin...
  17. S

Haaveena vauva 2020

Voi, monella alkaa olla taas jännät paikat! @Keltasirkku- sovitaanko jo yhteinen päivä jolloin testataan? :LOL: katoin tota tilastoa, että millä dpo:lla on saatu positiivisia tuloksia, niin huomenna alkais olla jo aika fifty-fifty :sneaky:
  18. S

Haaveena vauva 2020

Mahtava itsekuri olla testaamatta! Toivotaan kuitenkin kovasti, että pääset pian plussaamaan :love:
  19. S

Haaveena vauva 2020

Mä olen niin malttamaton. Tänään kävin kaupassa ja oli pakko muutama testi ostaa. Tänään kuitenkin vasta dpo 7,joten pakko malttaa vielä ainakin perjantaihin ennen kuin testailee. Mä oon pari yötä nähny hirveesti unia, enkä normaalisti juurikaan uniani muista. Mulla on aiemmissa raskauksissa...
  20. S

Haaveena vauva 2020

Mulle voi huomiselle päivittää dpo 4. En millään malttaisi odottaa, että pääsee testaamaan. Ainakin nyt viikko pitäisi vielä malttaa. Oon jo ajatellut, että ensi viikon viikonloppuna testaan, kun ollaan molemmat kotona. Sit maanantaina pitäs alkaa menkat, jos ei mitään oo tapahtunut. On tämä...

Yhteistyössä