Hakutulokset

1. S

Haaveena vauva 2020

Testi nega :cry: vielä koitan lohduttautua että liian aikaista testata. Kokeillaan ke tai to uudestaan. No, jos jotain hyvää niin saapahan syödä graavilohta :D
  2. S

Haaveena vauva 2020

Äsken oli muutaman tunnin tauko syömisestä, niin tuli etova olo. Kyllähän se vähän toiveita herätti, että entä jos sittenkin... :whistle: on se hauska, miten kaikista pienistä jutuista alkaa epäillä ja huomata raskausoireita. No katsotaan mitä testi sanoo aamulla.
  3. S

Haaveena vauva 2020

Valtavan nopsaa menny tämä kierto. Nyt kp 25. Ovista en tikuttanut, mutta luulen sen olleen kp15. Huomenna ajattelin testata aamulla. Tarkoitus oli aattona, mutta meillä porukkaa yökylässä sillon, enkä sit taas malta odottaa joulupäivään, vaikka ihan järkevää olisi... Ei oo oireita sen...
  4. S

Haaveena vauva 2020

Mä olen 29v, tosin noin kuukauden päästä 30. Ensimmäinen tuli pillereiden läpi v. 2011 ja tokakin tärppäsi silleen, että ei oltu vielä ajateltu vauvaa uudestaan, mutta pari kertaa menty vähän "ei varmoilla päivillä". Molemmat kuitenkin heti kovin tervetulleita. Nyt yk 3 ja joulun takia tämä...
  5. S

Haaveena vauva 2020

Täällä ovis näillä näppäimillä. Talleteltu on su, ti ja vielä tänään olis tarkoitus. Millon teillä on ovislimat ollu suurimmillaan? :D täällä ollut koko viikon limoja, mutta nyt kyllä selvästi eniten. Mietin, että oiskohan se tänään dpo 0. Tekis mieli tikuttaa, mutta tikkuja ei ole enää ja...
  6. S

Haaveena vauva 2020

Täällä kans ollu aika rauhallinen fiilis. Nyt kp 9, että eiköhän tässä taas villiinnytä kun ovis lähenee :D Mulla toisaalta olo, että ei nyt ehkä iso pettymys ole, jos ei tärppää tästä kierrosta, kun tammikuussa olis juhlat, joissa vois vähän juhlia kunnolla... Mutta toki en pahaksi pistä, jos...
  7. S

Haaveena vauva 2020

@Helmiina1978 sulla jäi varmaan vahingossa mun KP:t laittamatta. Eli huomiselle saa laittaa kp 3/28. @Ananas90 täällä myös todella runsaat menkat. Ärsyttää. Tuntuu et koko aika saa olla sidettä vaihtamassa :poop:
  8. S

Haaveena vauva 2020

@Mirella92 ihana kuulla hyviä uutisia! Mitä tommonen gynekäynti maksaa? Munkin tekis mieli käydä joskus tässä, jos ei nyt ala vauvaa kuulua.
  9. S

Haaveena vauva 2020

Mulle saa päivittää huomiselle 2/28-34. Ärsyttävän pitkä kierto tuli tästä ja herätti kyllä jo ihan liikaa toiveita. Harmittaa niin vietävästi. Mutta toivotaan nyt sitä plussatestiä joululahjaksi. :love: ens kierron oon tikuttamatta ovista ja koitan muutenkin vähän rentoutua ja nauttia tästä...
  10. S

Haaveena vauva 2020

Testi tehty ja puhdas nega jälleen. :cry: alko jo kaikenlaista ajatella, kun noita menkkoja ei kuulu. Tosi outoa, että on näin pitkä kierto. :cautious:
  11. S

Haaveena vauva 2020

Mä en vielä eilenkään päässyt testikaupoille, kun olin kaverin kanssa liikenteessä, mutta josko tänään. Mulla ei oo ikinä ollu näin pitkää kiertoa, eli joko nyt oon raskaana tai sitten mussa tapahtuu jotain outoa, toivotaan tuota ensimmäistä. Oireita on, kun oikeen kuvittelee. Tissit on kipeet...
  12. S

Haaveena vauva 2020

@W.we ihan selkeä viivahan siinä. Teille kyllä niin soisi jo plussan!! Toivotaan parasta. :love: Mä testasin tänään vielä one stepillä puhtaan negan. Voi missä ne mun menkat viipyy. Pelottaa, että koko kroppa on sekaisin. Täytyy keskiviikko-aamuna taas testata, jos ei ennen sitä näy menkkoja...
  13. S

Haaveena vauva 2020

Tänä aamuna tietty taas testasin ja negaa näytti. Mut ilmeisesti nämä one stepin raskaustestit ei ihan helposti näytä? Pitäsköhän mun käydä tänään ostamassa joku parempi testi (n) mä en jaksa enää odottaa!
  14. S

Haaveena vauva 2020

Plääh, pakkohan se testi oli vielä tälle iltaa tehdä mutta jälleen puhdas nega. One step testinä. Voi kun malttaisi nyt vaan olla testailematta ja odotella rauhassa muutaman päivän. Mies ei kyllä ymmärrä yhtään tätä piinaa :whistle:
  15. S

Haaveena vauva 2020

Mulla pitäs tänään alkaa menkat mutta vielä ei vuotoa näy. Yleensä tosi tarkka kierto, paitsi viimeksi oli vaan 26 päivää jostain syystä. Jos ovis oli vasta myöhemmin niinku bongasin sen "uudelleen" niin nyt vasta dpo 8. Odotellaan nyt kuinka käy. Oireita ei oo kyllä juurikaan... (n)
  16. S

Haaveena vauva 2020

@Minic paljon onnea :love: voisko sulla olla vaikka antibiootti kuuri, jonka aikana ei saa juoda? ;)
  17. S

Haaveena vauva 2020

Mulla huomenna kp 27/28, eli ei tarvi huomenna listaan muuttaa päiviä mun kohdalla. Tänään ollu kauhea vitutus-päivä. Oikeen kunnon pms-oireet. Toisaalta kyllä myös väsyttää, palelee,nännit kipuilee ja mahaa nippailee. Silti ei kyllä toiveet ole korkealla. Perjantaina kuitenkin taidan testata...
  18. S

Haaveena vauva 2020

@Pampula3 pahoittelut negasta! Mulla ei oo enää nälkäkään vaivannut, joten turhaan jo hehkutin sitäkin "raskausoiretta". Nännit on kipeet ja nenä tukossa, mutta ei silti kyllä oo yhtään luottoa että raskaana olisi. No, jos sitten ensi kuussa joululahjaksi tulisi plussatesti...
  19. S

Haaveena vauva 2020

Lupasin itselleni, että nyt en innostu nippailuista ja muista "oireista" loppukierrosta, vaan odottelen rauhassa... Mutta nyt yöllä heräsin jäätävään nälkään vaikka ihan hyvän iltapalan söin. Ja tämä ollu mulla takuuvarma raskausoire aiemmin :geek: kyllä on piiiitkiä päiviä! Torstai-aamuna on...
  20. S

Haaveena vauva 2020

@Ilona Eloisa mulla kans ylipainoa reippaasti. BMI on 37. Ennen esikoista tiputin painoa 20kg, tokaa alkaessa odottaa painoin n. 7kg enemmän mitä esikoista odottaessa ja nyt taas olen n. 7kg painavampi mitä tokaa odottaessa... Raskausaikoina painonnousu on ollut aika maltillista onneksi...

Yhteistyössä