Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2023

Täällä🙋just täytin 39v.
  2. M

Haaveena vauva 2023

Pahoittelut testanneille negasta😥toivottavasti nyt alkuvuodesta alkaisi plussia satelemaan 🙏🙏 Täällä ovistesti ehkä plussa tänä aamuna. En ole koskaan ennen tikuttanut ovista, mutta onhan tuo viivojen tihrustaminen yhenlaista hommaa😁 ehkä ne viivat oli nyt tänä aamuna samanvahvuiset 🙏😊
  3. M

Haaveena vauva 2023

Ja tosiaan mähän oon ollut varma että en enää tee lapsia, kun nuorena saanut nuo isot😁tässä me ollaan tekemässä toista iltatähteä 🤣
  4. M

Haaveena vauva 2023

Mulla esikoinen täyttää just 17v ja keskimmäinen täyttää tänävuonna 15v. Nuorin siis 1v9kk. On ollut kyllä aivan erilaista olla äiti pienelle näin oikeasti aikuisena🥰❤️on osannut nauttia ihan erilailla vauva- ajasta. Jaksoin jopa paremmin vauvavuoden katkonaisia öitä😁ehkä johtuen siitä että osaa...
  5. M

Haaveena vauva 2023

6. M

Haaveena vauva 2023

@mamma41 toivottavasti saisit plussaa testiin 🙏mulla kävi edellisessä raskaudessa niin että sain selkeän haamun Dpo 10, dpo 11 digi olikin nega ja dpo 12 oli sitten plussa. Onko täällä muita hieman vanhempia kuumeilijoita? Täytin itse just 39 v. Ja tosiaan nuorin on nyt 1v 9kk.
  7. M

Haaveena vauva 2023

8/22 😊
  8. M

Haaveena vauva 2023

👍Mikä testi on kyseessä? 😊
  9. M

Haaveena vauva 2023

Hei kaikille🙂liityn mielelläni mukaan tähän ryhmään. Aiemmasta liitosta minulla on kaksi isompaa teini ikäistä poikaa, uuden puolison kanssa poika 1v 9kk. Nyt loppukesästä aloitettu toisen iltatähden yrittäminen. Menkat oli hukassa useamman kuukauden, pitkän imetyksen ja minipillereiden vuoksi...

Yhteistyössä