Hakutulokset

1. V

Lokakuiset 2023

Täällä tänään rv 4+0 🥰
  2. V

Haaveena vauva 2023

Mulla oli samanlaista! Dpo 6-7 aivan jäätävä v*tutus, päätä särki ja menkkakivut. Olin varma, että alkaa aivan just. Noi kesti muutaman päivän ja sit jäi pois. Toivottavasti perjantain testi olis positiivinen 🤩
  3. V

Lokakuiset 2023

Joko löytyis seuraa lokakuisiin? 😁 Ihan alussahan tässä mennään, mutta pitää silti päästä jo tälle puolelle purkamaan tunteitaan. 🤭 Laitan jo listaa aluilleen ➡ LOKAKUISET 2023 Nimimerkki/Laskettu aika/Monesko lapsi/Synnytyssairaala @tiinainen / 1.10. / 1. / HUS @Bb-8 / 8.10. / 4. / Ekks...
  4. V

Haaveena vauva 2023

Mut voi siirtää plussanneisiin, meni syteen tai saveen. 🤭 Meen odottamaan, jos joku perustais lokakuisten ryhmän. 😅
  5. V

Haaveena vauva 2023

..kunnes toisin todistetaan! 🤭
  6. V

Haaveena vauva 2023

Näyttäisi olevan viivanpaikka, kun on tollanen valkonen.
  7. V

Haaveena vauva 2023

@pikkukirppu15 lämpöjen mukaan dpo 11. En yhtään oo tuntenut ovista, joten pitää luottaa tähän. 😅 Kiitos kaikille! Jotenkin tosi epävarma olo, kun on niin menkkafiilis. Huomenna aamusta teen digin varuiksi. 🤭
  8. V

Haaveena vauva 2023

@Sipiriina Ihanaa, paljon onnea! 🤩🥰💕 Onkohan tää? 😱
  9. V

Haaveena vauva 2023

Kp 31 ja oon odotellut menkkoja jo kp 28 asti. Oli niin pirun kiukkunen päivä ja pari päivää särki pää, sen jälkeen ei taas mitään. Oon viime kierrossa merkinnyt, että dpo 7 alko pääkipu, joka jatkui menkkoihin asti. Nyt jos lämmöistä seurailee, niin ovis olisikin ollut myöhemmin ja tänään...
  10. V

Haaveena vauva 2023

Mä yleensä myös tunnen tosi rajut oviskivut. Yks meidän lapsi on saanut alkunsa niin, että käytettiin normaalisti kumia ehkäsynä mutta yhden ainoan kerran just oviskipujen aikaan oltiin ilman. Tulin siitä sitten raskaaksi. 🙈

Yhteistyössä