Hakutulokset

1. V

Haaveena vauva 2023

@Mimerkki Plääh 😪♥️ Täällä on km vuoto vihdoin loppunut. Eilen päästiin jo vällyjen väliin. 🤪 Kauheesti tekis mieli testailla ovista, mutta taitais näyttää väärin, kun raskaushormonia on varmasti vielä kropassa. 10vrk tyhjennyksestä vasta, torstaina tulee 2vk täyteen, ajattelin silloin tehdä...
  2. V

Haaveena vauva 2023

Mä oon jo 14vuotta pyörinyt foorumeilla, mies tietää kyllä, mutta on jo niin normi asia ettei se enää kysele mitään asiasta. 😅
  3. V

Haaveena vauva 2023

@Iltatähti89 ja @Millis86 joo mäki oon todennut, että pitää käyttää muita laskureita. 😅
  4. V

Haaveena vauva 2023

@Millis86 Onnea! 🤩🤩 Ootteko käyttänyt tätä kaksplussan raskauslaskuria? Sehän näyttää ihan päättömiä, jos laskee että laskettuaika 24.12., niin hedelmöittyminen tapahtunut 19.3., jos taas laskee kierron niin, että ovis olis tollon 19.3., niin näyttää laskettuaika on jossain joulukuun...
  5. V

Haaveena vauva 2023

@RLiisukka ultrasivat sillon osastolla, kun mitään ei ollu tullu ulos enää moneen tuntiin. Lääkäri sano, että ei ollu kohdussa enää mitään. 👍🏻 @Laurenzia Onnea! 🤩 @Liilja Ei haittaa vaikka syntyis jouluna 🤩 Ehkä tietenkin olis lapselle itselle myöhemmin mukava, jos olis tammikuun puolella...
  6. V

Haaveena vauva 2023

Millon testin pitäis olla nega? Onko yhtään edes haalistunut? Ettei vaan oo jääny mitään paloja kohtuun 🤔
  7. V

Haaveena vauva 2023

Nyt on tyhjennys takana ja imetys lopetettu! 🥳 En tuu vielä listoille, ihmetellään tää kierto ja katotaan mitä tuleman pitää. Ehkäisyä ei oteta käyttöön, eli vielä on joulukuulle mahis saada vauva. 😅
  8. V

Haaveena vauva 2023

@RLiisukka Kiitos kysymästä! Oon torstaina menossa osastolle, jossa hoidetaan lääkkeellinen tyhjennys. Halusivat sinne kaksosraskauden takia. Toivottavasti myös siitä toipuminen sujuu hyvin, ja nopeasti.
  9. V

Haaveena vauva 2023

Juu sen tiedän. Tarkotin, että miten listaan merkitään kkm tullut kk/v vai raskausviikot. 😊
  10. V

Haaveena vauva 2023

Mulle vois lisää tonne plussauslistalle tuon kkm 02/23, vai miten se merkitään. Rv 8+6.
  11. V

Keskeytynyt keskenmeno

Kiitos! Enpä tajunnut tosiaan, että istukka siellä voi yksinäänkin vielä sinnitellä. 😑
  12. V

Haaveena vauva 2023

Kyllä mekin eletään siinä hetkessä mikä on menossa, ei tulevaisuudessa, kun siitä ei koskaan voi tietää. 😊
  13. V

Keskeytynyt keskenmeno

En nopeasti löytynyt suht tuoretta keskustelua, joten aloitin nyt uuden. Itsellä todettiin tällä viikolla kkm, sikiöt vastasivat viikkoja, mutta sykkeet ei lyönyt. Ensi viikolla on aika naistentautienpolille, jossa lääkäri vielä ultraa ja antaa lääkkeet kotiin tai tarvittaessa menen osastolle...
  14. V

Haaveena vauva 2023

Mä oon hei kuullut aiemminkin, että jollain oli kahvinpurut muuttanut testin positiiviseksi. 😅
  15. V

Haaveena vauva 2023

Ei taida enää 2023 vuodelle keritä haaveilemaan, mutta tuun tähän ihmettelemään ennen kuin uusi ryhmä perustetaan. Paluu tänne siis koittaa, kun eilen ultrassa löydettiin kaksi sammunutta sydäntä. 💔💔
  16. V

Lokakuiset 2023

Mä valitettavasti joudun poistumaan joukosta. Tänään todettiin ultrassa kkm, kaksi sikiötä, eikä kummallakaan sykettä. 💔
  17. V

Lokakuiset 2023

Ihania ultrakuulumisia täällä. 🥰 Itelläkin ultra aamulla ja jännittää ihan liikaa. 😱
  18. V

Lokakuiset 2023

Onnea @Pinkki Myy 😍 Tuplaonnea @jenicha 😍 Miten musta tuntuu, että nyt on hirveesti kaksosodottajia tupsahdellu mun eteen. Facebookissa joko vauva 2023 tai syyskuisissa nyt ultrassa tullut paljastuksia. 🤭
  19. V

Lokakuiset 2023

Tervetuloa @Fiufau ja onnea! 😍 Mulla oli tänään neuvola, eipä siellä mitään ihmeellistä. Sain samantien ferritiinin mittaukseen lähetteen, koska matalaan ferriin oireita on tässä ollut jo ennen raskautta. Kotiin sain jo verensokerimittarin, vaikka rasitukseen pitää mennä sitten 12-14 viikolla...
  20. V

Lokakuiset 2023

Toi on kyllä tosi jännä, että vuodosta ja kivuista päätellään vaan, että kesken meni ja käsketään tehdä raskaustesti muutaman viikon päästä. Miksi ei vaan voi ultrata?! Vaikka meniskin kesken, niin kohtuun voi jäädä raskausmateriaalia ja johtaa kohtutulehdukseen. 🙄 @ekapikkunen siis kovasti...

Yhteistyössä