Keskeytynyt keskenmeno

En nopeasti löytynyt suht tuoretta keskustelua, joten aloitin nyt uuden.

Itsellä todettiin tällä viikolla kkm, sikiöt vastasivat viikkoja, mutta sykkeet ei lyönyt. Ensi viikolla on aika naistentautienpolille, jossa lääkäri vielä ultraa ja antaa lääkkeet kotiin tai tarvittaessa menen osastolle.

Itse kysymys mulla olikin, että miten kauan raskausoireet kestää vaikka raskaus on jo keskeytynyt?
Tuntuu että pahoinvointi vaan lisääntyy, edelleen on hirvittävää väsymystä ja pissalla saa juosta. 😮💨 Onko oireet sitten ohi, kun kohtu on tyhjentynyt?
 
vierailija
Moikka! Sun istukka toimii vielä näköjään täydellä teholla ja aiheuttaa noita raskausoireita. Ne kyllä loppuu samantien kun kaikki raskausmateriaali tulee ulos.
Itse kärvistelin lähes kaksi viikkoa pahoinvoinnin kanssa ennen kun sain tyhjennyslääkkeet keskeytyneeseen keskenmenoon. Pitkä aika odottaa.. :(
 
  • Tykkää
Reactions: vauvakuume7
vierailija
Minulla todettiin keskeytynyt keskenmeno viime viikolla rv 6+4, ultrassa ei näkynyt edes sikiötä vaan pelkkä raskausontelo eli tuulimunaksi sanoivat. Raskausoireet jatkuivat kuitenkin siihen päivään asti kun tyhjennys aloitettiin nyt alkuviikosta, hcg myös jatkoi nousuaan kokoajan. Sanoivat että oireet ja hcg:n nousu voi jatkua nimenomaan sen takia kun istukka jatkaa toimintaansa vaikka raskaus ei jatku muuten. Pahoinvointi lähti aikalailla pois kun kohtu alkoi tyhjentyä ja mutta rinnat ovat vielä kipeät pari päivää tyhjennyksestä. Voimia paljon kaiken läpikäymiseen!
 
  • Tykkää
Reactions: vauvakuume7

Yhteistyössä