Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2020

@taatelinen kyllä siellä vaan selvä viiva näkyy! Vahvistumisia sille!❤ @Lastunen sun testissä näkyy myös värillinen viiva. Vahvistumisia siis sinunkin viivakselle. Tein tuossa hetki sitten raskauskeijun 10:n taas. Kivasti se on eilisestä vahvistunut ja dpo 11 menossa. https://aijaa.com/djAdlV...
  2. M

Haaveena vauva 2020

https://aijaa.com/Jj6um0 Enpä tiiä onko pc vahvistunut. En kyl ymmärrä noita kuvien valoituksia aina, kun noin eri sävyisiä kuvat. Toki välillä eri valossa olen kuvat ottanut. Ja sitten raskauskeijun 10. Onko näiden laatu tai herkkyys nyt parantunut, kun ennen tuntui, et ei vahvistu millään...
  3. M

Haaveena vauva 2020

Nousee heti oviksem tapahduttua ja plussa kierroissa jossa se kiinnittyliddippi (pikkusen alaspäin), niin nousee dipin jälkee lisää. Elo vähän korkeamnalle mitä dippiä ennen oli. Mut nää on niin yksilöllisiä. Oon mittaillu vuosia. Ööh olisko vuodessa 2010. Ja sit mulla ff:ssä ihan piirretty...
  4. M

Haaveena vauva 2020

Kiinnittymisen aikaan lämpö laskee pikkuisen. Mut se ei mulla kyllä laske alle normilämmön.
  5. M

Haaveena vauva 2020

Kiinnittymisen aikaan lämpö laskee pikkuisen ja nousee takaisin. Mut se ei mulla kyllä laske alle normilämmön. Just ovulaation aikaan mulla myös laskee lämpö vähän ja nousee sitten enemmän, kun on laskenut kun ovis ohi. Tai näin mulla.
  6. M

Haaveena vauva 2020

En kyl osaa sanoa. Miten iso tuo lasku oli ja missä vaiheessa kiertoa? Tosin esim kiinnittymisdipissä lasku ei kovin iso ole, mutta sen jälkeen ainakin mulla on lämmöt noussu enemmän vielä. Oliko lämpö alhaalla miten kauan? Mittasitko mistä lämmön? Aina samaan aikaan.
  7. M

Haaveena vauva 2020

Vatsaa nipistelee. Semmonen jomottelu ehkö ennemmin. Palelee ja naamaan ilmestynyt näppyjä. Lämmöt tietty korkeella, mut negakierrossakin vielä tässä vaiheessa. Juu selvät viivat kyllä. Pysyiskin selvänä ja vahvistus. Nega kiertokin on kivempi, kun se et plussa vaihtuu negaksi.
  8. M

Haaveena vauva 2020

@Kasikuus Mulla on kans se, että voisin elää ilman seksiä vaikka loppuelämän. Vaikka ne halut oviksen aikaam herääkin. Ainakin kuumeillessa. Mut mitä nopeammin toimitus on ohi ja pääsee nukkumaan, niin hyvä. Kyllä mä läheisyydessä tykkään, mut ei sen tarviis seksiin johtaa. Mut tämmöstä...
  9. M

Haaveena vauva 2020

https://aijaa.com/hlxX3l Vähän eri valaistus. Mut eilen ja tämän päiväinen noin 2,5h pissasta. Pc:tä en taida tänää tuhlata edes. Katotaan sitten huomenna.
  10. M

Haaveena vauva 2020

Mua pelottaa testata uudelleen. Tunne, et ei kumminkaan vahvistu tai vahvistuu ja parin päivän päästä haalistuu.
  11. M

Haaveena vauva 2020

Voi, kun olisikin kaikki hyvin.
  12. M

Haaveena vauva 2020

Samaa vikaa täällä, et ei hirveen aktiivksta ole tuo seksielämä. Mies kyllä harrastas sitä joka päivä, mut mulla "kiima" ajoittuu vaan oviksen lähelle. Sen jälkeen loppuu kun seinään. Mies kyllä välillä käy nukkumaan hyvinkin ajoissa, jos on pitkän päivän ollut töissä. Mut sanoo kyl usein, et...
  13. M

Haaveena vauva 2020

Sä taisit jo tietää, että en kykene olla testaamatta. Turha kai sitä on enää edes miettiä moista, että en testaa vasta, kun tyyliin dpo 12 tai ehkä vasta dpo 14. Siinä, kun ei onnistu kuitenkaan.
  14. M

Haaveena vauva 2020

Mä en kyllä pysy enää mukanakaan. Mitä täällä tapahtuu. Mut ihanaa, että täällä on alkanut enemmän tulla tekstiä. Tänään dpo 8. @Binky toivottavasti selviät mahdollidimman helpolla nyt. Ei kovia kipuja ja tulisi se vuotokin sieltä. Nyt taas tuli oikosulku mitä mun piti kirjoittaa, kun puhelin...
  15. M

Plussa vai ei

Kyllä mä tuin plussaksi tulkitsisin, vaikka testiajan ulkopuolella tullut. On meinaan niin selvä ja selvästi väriä.
  16. M

Haaveena vauva 2020

Mut vois laittaa piinsilijoihin. Dpo 5 lämpöjen mukaan. Mennäään siis sillllä. Oireita ei tietenkään tässä vaiheessa kiertoa ole. Plussaan en tässä kierrodsa usko. Jotenki mennynt toivo useammsn kemialisen jälkeen. Kemiallinen lugejenkin kanssa. Np mutta mitäs tänne? Olen ollut laiska...
  17. M

Haaveena vauva 2020

Mul oli ovislimoja tässä kuussa useamnan päivän ennen ovisplusssa ja vielä plussan jälkeisenä päivänä. Nännit on yleensä ollut kipeät oviksen aimoihin. Nyt ollut useamman päivän ja on vieläkin dpo 2. Imetän edelleen kuopusta ja kyllä se tekee jonkinverran kipeää.
  18. M

Haaveena vauva 2020

Dpo 2 Taas siis tylsää odottelua jonkin aikaa. Saa nähdä kui käy. Ajoitukset tallenteluissa pitäs olla kohdillaan.
  19. M

Haaveena vauva 2020

@Haavejuttu olen pahoillani. Toivottavasti seuraavalla kerralla parempi onni ja pian se uusin plussa. @Karvakorvat onnea plussasta ja tarrasukkia matkaan pienelle. Mö olen ollut aika hiljainen nyt. Koitan ottaa vähän rennommin tämän kuumeilun kanssa. Tänään kp 15 ja ovisplussa tuli tänään...
  20. M

Haaveena vauva 2020

Kp 3. Eli uusi kierto alkoi. Viime kierron otin rennosti. En testaillut ovista, en mittaillut lämpöjä. Ovisoireiden mukaan vuoto alkoi ajallaan. Tässä kiertossa voisi taas testailla ovista ja mittailla lämpöä, myt jls raskaustestien kanssa malttais sitten. Testailis vasta aikaisintaan dpo 13.

Yhteistyössä