Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2020

Mul tuli nyt dpo 14 se 2-3. Mut mä vertailin edellisen raskauden testikuvien viivoihin ja millaisilla viivoilla tuli digiin se 2-3. Silloin muuten digiin 2-3 dpo 17. Viivat tummuu ❤. Mut en viitsi kuvia enää laittaa.
  2. M

Haaveena vauva 2020

En mä tiiä. Tuntui, et en tule näkemään digissä 3+ edes. Tää on niin tätä. No, mut lienee nää tuntemukset ihan normaaleja. Varsinkin, kun kemialisia ja normaali keskenmenojakin taustalla. Mut hei. Voi, kun olisikin sulla nyt oireita ja testit antaisi kivoja viivoja.
  3. M

Haaveena vauva 2020

@StellaMom Pahoittelut ja voimia! Mulla on täällä hirveän epävarma olo. Ei tekis mieli enää edes testata. Entä jos viivat alkaakin haalistua.
  4. M

Plussa vai ei

Tuliko testiajalla? Mulla tuollainen tummui selväksi plussaksi. Toivotaan, että sullakin. Mikä dpo sulla on?
  5. M

Haaveena vauva 2020

No kyllä mieheltä pitäisi saada selitys, miksi yhtäkkiä päättääkin, että ei vauvaa enää haluakaan. Ei ole mikään ihana tunne varmasti miettiä, että mikähän ihme nyt. Mun mies on tosi huono puhumaan yleensä mistään minun mielestäni tärkeästäkin asiasta. Vastaukset on tyyliin joo joo, ihan sama...
  6. M

Haaveena vauva 2020

En minäkään. Kyl niitä pitää parikymmentä olla ainakin. Eihän se yksi testi päivässä alkaen dpo 8 riitä.
  7. M

Haaveena vauva 2020

https://aijaa.com/ZJ0iDU
  8. M

Haaveena vauva 2020

@Handis85 onpa kurjaa tuollainen.
  9. M

Haaveena vauva 2020

Öhöm Nyt, kun kerran tilasin raskauskeijulta 10 herkkyystestejä muutaman (ei ole vielä tullut ja en edes tiedä miksi tilasin) ja tyhjensin pari päivää sitten pc:n liuskat s-marketin hyllystä. Otin nyt ja kokeilin pc:n tuossa 1,5h pissasta. Nopeasti piirtyi viiva ja vahva. Tuhlasin sen ainoan...
  10. M

Haaveena vauva 2020

Mä just säästelin, et saisin sen 2-3 siihen. Katselin vanhoja raskaustesti kuvia edellisestä onnistuneesta raskaudesta ja siinä pc: n vahvuus tuota luokkaa mitä mulla tänään ja sinä samana päivänä oli näyttänyt digi 2-3. On mulla vielä kaksi digiä. Näyttää olevan samaa erää. Teen aamulla yhden...
  11. M

Haaveena vauva 2020

Ketuttaa! Tein clearbluen digin. Viikkonöytöllisen tuhlasin siis. Mitä näyttöön tuli? Ei yhtään mitään! Ei alkanut edes tiimalasi vilkkua. Ja tottakai kestää ennen, kun lähettävät uuden, jos siitä valittaa. En edes muista mistä testipakkauksen ostin. Päiväystä oli jäljellä reilusti. Kyllä nyt...
  12. M

Haaveena vauva 2020

Vielä, kun kestäisi loppuun asti. Tpivottavastii olet olosi kanssa väärässä!
  13. M

Haaveena vauva 2020

Olen pahoillani! Voimia!
  14. M

Haaveena vauva 2020

https://aijaa.com/bXhBnU Edelleen vahvistuu Noi on joka toinen päivä testeistä kuvat. Milloinkohan tekis digin. Haluan siihen sen 2-3 tuloksen. @Binky tsemppiä ultraan!
  15. M

Haaveena vauva 2020

https://aijaa.com/dj6GpZ Tummuu tummuu. Eilinen ja tänään. Ehkä mä jo hivenen uskon, et ei tää ainakaan kemialinen ole. Naama kukkii näppylöillä. Leuka varsinkin, autossa tulee huono olo, hammaspesu yökkäyttää, imetys alkanut sattua, vihlaisuja mahalla sivuilla ja jomottelua, palelee. En silti...
  16. M

Haaveena vauva 2020

Ennen ne paketit tuli postilaatikkoon jopa seuraavana päivänä, jos oli edellisenä päivänä ajoissa tilannut. Mulla muuten varmaan miljoona ovistestiä jäljellä. Onneksi niissä on päiväystä reilusti. Jos tämä plussa nyt on pysyvä, niin enhän mä niitä tarvitse. Mut en ennen laita eteenpäin. Ehkä...
  17. M

Haaveena vauva 2020

Eka haamu pc:llä oli joo dpo 8. Nyt dpo 12. Eka viiva raskauskeijun 10 oli myös dpo 8. Tuo rfsu yllätti kyllä miten noin tumman viivan antoi ja heti selvästi näkyi ennen, kun edes kontrolli. Kyl nää viivat nyt paremmin on käyttäytyneet, kun siinä toukokuisessa kemialisessa. Silloin testit...
  18. M

Haaveena vauva 2020

https://aijaa.com/MLoyWH Ja tässä rfsu märkänä ja kuivana.
  19. M

Haaveena vauva 2020

@Helmiina1978 kesäkuun alkuun menisi laskettu. @Lastunen sehän on vahvistunut.❤ Omaa napaa: Hehe, eilen tyhjensin s-marketin hyllyt pc:n testeistä. Siinäkin näköjään se laatikon ulkonäkö muuttunut. Piti ostaa yksi rfsu:n pakettikin, vaikka haukuttuja onkin. Mutta tänään siis tuhlattu yksi...
  20. M

Haaveena vauva 2020

En mää sinne vielä lähde. En uskalla vielä hetkeen. Voi käydä kuin vaan. Eli unta se siis oli. Mut eikös me niin, kun sovittu plussaavamme tässä kierrossa, et sit lähdetään "käsikädessä" odotuspuolelle, jos tää plussa nyt pysyy.

Yhteistyössä