Hakutulokset

1. M

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Xienna kyllähän tuo ajankohta sopii kiinnittymisvuodolle :) Tsemppiä! Minullakin ovat punktiot olleet yllättävän helppoja. Vain vähän kipua toimenpiteen aikana ja jälkikivut myös vähäiset. Muutenkin olen päässyt hoidoissa fyysisesti tosi helpolla. Testasin sunnuntaina samalla merkillä kuin...
  2. M

AdeliinaJosefiina todella hyvältä näyttää :) Toivotaan, että kaikki menee tällä kertaa hyvin loppuun asti. Minulla vuoto yltyi torstaina menkkamaisen runsaaksi ja on jatkunu tänäänkin :( Tänä aamuna virallisena testipäivänä apteekin erityisen herkässä paljon vahvempi viiva kuin maanantaina, nyt...
  3. M

Ny vuotaa jo punaista. Ilo oli lyhyt. Pitäis jaksaa olla töissä tän painajaisen keskellä.
  4. M

Noniin, täällä alkoi yöllä ruskea tuhru (voimistumaan päin) ja menkkamainen paineen tunne. Testi edelleen vähän vahvistunu, mutta eihän tää ny hyvältä näytä :cry: Veritestiä ei enää tehdä mun hoitoklinikalla, pitäisköhän käydä yksityisellä.
  5. M

Kiitos kaikille onnitteluista! :) AdeliinaJosefiina ihanaa, onnea!! :love: Minunkin mielestä tuntuu oudolta olla plussanneissa ja saada onnitteluja. Ja tuttu tuo ajattelumalli, että tietää huonoa onnea saada liian aikaisin onnitteluja jne. On tää piinaavaa vieläkin, mutta pitää yrittää myös...
  6. M

Uneksija17 kannattaa kokeilla muillakin testeillä. Tuoresiirron jälkeinen kierto voi olla sekaisin, joten se ei ehkä ole paras ajankohta PAS:lle. Luulen, että se on ainakin yksi syy, miksei siirtoa yleensä kannata tehdä heti perään. Minulla on viivat vahvistuneet :love: Oon testannu apteekin...
  7. M

AdeliinaJosefiina Joo mennään ihan samaa tahtia :) Toki minulle siirrettiin blasto eli tavallaan minulla on enemmän piinapäiviä takana. Hienoa, oireesi kuulostavat lupaavilta! Minä sitten testasin jo eilen illalla kahdella eri merkillä, Clearblue plussalla ja One step puikolla. Molempiin...
  8. M

Love- tosi harmi, ettei tuoresiirtoa voida tehdä. Mutta jospa teillä tällä kertaa kävisi hyvä tuuri, ja siirto voitais tehdä ennen kesätaukoa. Uneksija17 oon törmänny useisiin keskusteluihin, joissa on kokemuksia myöhäisemmistä plussista. Eli ei se positiivinen aina näy kovin aikaisin...
  9. M

AdeliinaJosefiina hienoa, että pääsit vihdoin siirtoon. Tsemppiä ja onnea matkaan! Toivo2016 lupaavalta vaikuttaa, mahtava juttu! SalamaT harmi, että tuli negatiivinen testi :( Mutta toivotaan, että on vielä liian aikaista ja se muuttuu plussaksi. Love- toivottavasti saatte useamman hyvän...
  10. M

Nonii ny painoin kännykällä kirjoittaessani lähetä vastaus, vaikka viesti ei ollu vielä valmis (n) Joo kyllähän tässä taas kaikkia mahdollisia oireita miettii, vaikka päätin olla tässä siirrossa ajattelematta niitä. Mutta eipä täs oo toistaseks ollu muuta kun silloin tällöin samantyyppistä...
  11. M

Domille kiitos listan päivityksestä. Yritän laittaa jatkossa selkeämmin päivitettävät asiat tai vois ehkä joskus kokeilla itsekin päivittää omat tiedot, mutten tiedä mitä sieltä tulis
  12. M

Onnea plussanneille ja pahoittelut heille, joilla on mennyt huonommin. Tsemppiä kaikille! Minä liityn piinailijoihin. Perjantaina siirrettiin 3.ICSI:n ensimmäinen blastokysti. Limakalvo oli taas hyvä ja alkio oli selvinnyt hyvin sulatuksesta. Virallinen testipäivä on 12.5. Aika myöhään...
  13. M

Mut voi poistaa piinailijoista. Testi edelleen nega ja menkatkin alkoi lauantaina, joten se tästä hoidosta :( Tää pettymys tuntuu taas niin tuskalliselta, vaikka siihen osasi edellisten testien perusteella jo vähän varautua. Niin paljon odotuksia oli tän kovalla työllä saadun yhden alkion...
  14. M

Vilijonkalle ja Kuurulle paljon onnea! :) Ilo2010 Pahoittelut ja jaksamista :( Testasin eilen aamulla apteekin testillä negan. Se masensi, kun jo tänään oli kuitenkin virallinen testipäivä. Verikokeen tuloksen saan maanantaina. Pieni toivonkipinä vielä elää siinä, että kuulun siihen pieneen...
  15. M

Vilijonkka, Hienoa, varovaiset onnittelut :) Kiitos kaikille tsemppiviesteistä! Voi kun olisikin niin, että One stepit on huonoja tai aloitin liian aikaisin. Taidanpa pitää pari päivää taukoa testaamisesta (se on ainakin tavoite;)) ja hakea seuraavaksi apteekista testejä. Joo itsensä...
  16. M

Täällä PP6 ja täysin negatiivinen aamutesti one step herkällä 10 mIU/ml. Blastoilla käsittääkseni monesti näkyy tässä vaiheessa edes jonkinlainen haalea haamu (kolmepäiväisellähän olisi tavallaan jo PP8), mutta mulla ei näkyny yhtään mitään. Siis vaikka kuinka käänsin ja vääntelin testiä ja...
  17. M

Naanaa, Mielenkiintoisia yhteensattumia ja onnittelut kyytiläisestä! Vilijonkka, Onpa jännittävää :) Toivottavasti alkio on tarrannu lujaa kiinni. Marrasmai, Hyvä, että kohdussa kaikki hyvin. Osasivatko he sanoa mitään syytä, mistä veren tulo olisi voinut johtua, paitsi tulehduksesta? Mua...
  18. M

Naanaa, Tervetuloa ja tsemppiä todennäköiseen siirtoon! Jantzu, Onnittelut kyytiläisestä! Marrasmai, Sinulla on testipäivä vasta 2.12., joten ei tuo veriläntti välttämättä tarkoita mitään huonoa. Ainakaan, jos sitä ei ole tullu enää lisää. Mullakin tuli eilen illalla muutama tippa ruskeaa...
  19. M

Pahoittelut kaikille takaiskuja kokeneille ja tsemppiä ja voimia kaikille! Mulla oli eilen blastoalkion siirto. Siirto meni hyvin, vaikka mulla oli rakko ihan tyhjä. Noudatin kyllä ohjetta olla kaks tuntia virtsaamatta ennen sitä, mutta ei sitten riittänyt. Ilmeisesti olisi pitänyt juoda...
  20. M

Love- Pahoittelut ja voimia! Roxanne: Ikävä kato käynyt ihan lopussa, mutta onneksi on edes yksi sitkeämpi alkio. Vilijonkka: Tsemppiä siirtoon Joo se on niin kurjaa, kun julkkistenkin raskausuutisista tulee hetkeksi katkera olo, vaikkei ne vaikuta omaan elämään mitenkään. Muistuttavat vaan...

Yhteistyössä