Hakutulokset

1. M

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Giraffen ja VoiKukka valtavasti onnea!! :love::love: Rauhallista ja mukavaa joulun aikaa kaikille! :)Mulla ainakin on ny parempi joulumieli ku vuosiin. Kerrothan kiuski sitten, millaisia reaktioita sun ihanalta kuulostava lahja aiheuttaa :) Me ollaan kerrottu jo esim. omille vanhemmille, mutta...
  2. M

Siis minkä ihmeen tiedoston tää kone lisäsi tohon mun edelliseen viestiin o_O Ei ollu kyllä tarkoitus mitään tiedostoa laittaa ja ny en saa sitä pois.
  3. M

marrasmai sulla tosiaan raskaus edennyt pitkälle tulematta ulos ja oireitakin on reilusti, joten pitäisi kyllä olla ainakin niiden perusteella toivoa. Kovasti tsemppiä! Helios... kiva, että kaikki oli neuvolassa hyvin :) Tänään meillä oli sit se np-ultra. Kaikki näytti normaalilta ja hyvältä...
  4. M

Joo ei pp14 ja 220 munkaa mielestä ihan epätoivoinen arvo ole :)Lääkäri on kyllä ollut pessimistinen. Onhan se kai keskiarvoa jäljessä, mutta on tosiaan voinut kiinnittyä vähän myöhemmin ja kun arvot ovat niin yksilöllisiä.
  5. M

Evangelinalle paljon onnea! :love::love: Ihanaa, että kaikki meni lopulta hyvin. Kesäheinällä mielenkiintoinen ja liikuttava synnytyskertomus ja synnytyksen jälkeiset ajatukset sekä hetket vauvan kanssa. Ei itkulta vältytty täälläkään. Siida ja Mavli ihania nuo teidän esikoiset, jotka ovat...
  6. M

Kiitos Roxanne, että jaksoit vauvakiireiltäsi päivittää listaa :) Onhan siinä suurin osa esikoista odottavia, kun kokonaisuutta katsoo. Ehkä esikoista odottavat ovat olleet viime aikoina vähän passiivisempia keskusteluissa :D Siis tottakai täällä voi munkin mielestä keskustella, mistä haluaa...
  7. M

marrasmai täällä on yksi (y) Tuntuu kyllä, että nyt on tosi paljon odottajia, joiden perheessä on jo lapsi/lapsia :). Ja jutut on mun mielestä menny viime aikoina ehkä vähän sivuraiteillekin, kun puhutaan paljon jo olemassa olevien lasten kasvatuksesta, sisarusten suhteista toisiinsa jne. Mutta...
  8. M

Kesäheinä paljon onnea teille!! Aivan ihanaa :love::love: kiuskillakin ihanaa kerrottavaa, hienoa! :love: Mulla oli tosiaan se mielenrauhaultra yksityisellä 10+3 ja oli kyllä nii erilaista nähdä jo muutakin ku se "katkarapu". Ja just se vilkas liikkuminen oli nii liikuttavaa :) Harmi kun...
  9. M

MyMa mulla on np-ultra 19.12. Eli ei enää nii kovin pitkä aika :whistle:Toivottavasti sinulla ei tule olemaan liian rankkaa töissä. Sit vaan sairaslomalle, jos vähänkin siltä tuntuu. marrasmai ymmärrän kyllä hyvin, että haluat siirtää ultraa. Varmasti oli viime vuonna ihan kamala joulu :(...
  10. M

Siida toivottavasti iho-oireet ei tässä raskaudessa ylly läheskään yhtä pahoiksi. Kuulostaa tosi kamalalta, kaikkea sitä kans voi tulla :( Giraffen__ ja Kesäheinä-78 teillä alkaa olemaan tosi jännät hetket :) Tsemppiä! Tuntuu oudolta ajatella, että jos kaikki menee hyvin, niin jo ensi kesän...
  11. M

Mullekin Jennin mekko oli pettymys, tosiaan liian telttamainen ja peittävä edestä. Yleensä hän on ollut mielestäni niin kauniisti pukeutunut, harmi ettei nyt raskaana ollut parhaimmillaan. Zoonalle onnittelut vahvasta plussasta! :) Mavlilla ihania ultrauutisia! :love: Itse saan jännätä vielä...
  12. M

Kiuski Ei dopplerilla välttämättä kuule vielä sykettä. Ja jos on taaksepäin kallistunut kohtu, niin se kyllä vähentää mahdollisuutta kuulla niitä. Itse tajusin viikonloppuna, etten ollutkaan vielä kertaakaan löytäny alkion sykettä, vaan joitain omia valtimoiden virtauksia. Vertasin...
  13. M

Kiitos Roxannelle ja muillekin kalapäivityksistä :) Hyvä tietää, että Itämeren pyydystetty lohi on harvinaista ja kallista. Enköhän mä sit uskalla ainakin kerran viikossa syödä lohta työpaikallakin.
  14. M

MyMalla ja Siidalla ihania ultrakuulumisia, mahtavaaa! :love: Marrasmai toivon niin paljon, että varhaisultrassa on kaikki hyvin. Oireet ja vuodottomuus ovat ainakin lupaavia asioita. Kiitos kaikille onnitteluista :) Mulle voi päivittää tietoihin 1. lapsi, 3.ICSI 2.PAS ja laskettu aika 29.6...
  15. M

Minäkin uskaltaudun vihdoin liittyä keskusteluun. Viime raskauden aikana liityin tosi aikaisin ja kaikki menikin surkeasti. Tämä raskaus alkoi 3.ICSI:n 2. PAS:ista. Raskausviikolla 7+3 varhaisultrassa löytyi viikkoja 7+5 vastaava alkio, jonka sydänäänet kuului :love: Nyt on menossa viikko 9+2...
  16. M

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Minut voi laittaa lokakuun plussanneisiin, 3.ICSI 2.PAS 5pv alkio. Maanantaina varhaisultrassa kohdussa näkyi viikkoja 7+5 vastaava alkio, jonka sydänäänet kuului :love: Toivottavasti raskaus jatkuukin hyvin. Oon ahkerasti lukenu tätä palstaa, mutta en oo alkukesän tuulimunan jälkeen jaksanu...
  17. M

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Tuon tänne huonoja uutisia lisää, kävin eilen 7+1 ultrassa ja löytyi vain tyhjä sikiöpussi :( Onneksi sentään kohdusta, ettei ollut kohdunulkoinen. Olin jo henkisesti varautunut huonoihin uutisiin vuotojen yms. takia, mutta lopullinen isku oli silti musertava ja pientä toivoa elättelin eiliseen...
  18. M

Ei näkynyt sitäkään, ei edes paksuuntunutta limakalvoa tai laajentunutta kohtua eli ei voi olla kohdussa. Eli joko kohdunulkoinen tai meni jo kesken.
  19. M

Kävin eilen hätäpäissäni yksityisellä ultrassa. Kohtu oli ihan tyhjä :cry: Eilen oli kuitenkin jo viikko 5+2. Oon lukenu, että tuossa vaiheessa nykyisillä laitteilla pitäisi näkyä jo jotain. Kysyin lääkäriltä kohdunulkoisesta, mutta piti sitä epätodennäköisenä, ei löytäny merkkejä johtimista tai...
  20. M

Ilmoittaudun varovasti ihan hiljattain plussanneena tänne :) Minulla on laskujeni mukaan raskausviikko 5+0. Testi on vahvistunut vielä viime päivinäkin ja useampi merkki näyttää ihan selvää plussaa, mutta torstaista sunnuntaihin kestänyt kuukautisvuotomainen vuoto säikäytti pahasti ja ahdistaa...

Yhteistyössä