Hakutulokset

1. E

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Onnea plussasta! ❤️ Tämä on mun ensimmäinen plussa koskaan, en ole saanut haamuja tai viivanpaikkojakaan. Kaikki jännittää kovasti ja välillä tuntuu ettei uskalla kenellekään sanoa mitään (edes yrityksestä), kun tämä voi kadota milloin vain. Parille työkaverille on kyllä paljastettava jo aika...
  2. E

On aika epätodellinen fiilis ja pieni pelkokin, koska onhan nyt vielä aikaista. Testailen vielä viikonloppuna (ja varmaan ens viikollakin) ja toivon lujasti että viiva vahvistuisi. Mies on jo ihan onnessaan!
  3. E

Toiveissa vauva 2021

Anteeksi, nyt tulee omanapailua taas olan takaa. Nyt dpo 11 ja parin tunnin pidätyksellä haamu tai haalea plussa. ❤️❤️❤️ Lupasin kyllä etten testaa ennen viikonloppua, että olisi edes dpo 14 mutta näin vain on itsehillintä heikkoa. https://aijaa.com/ef7IuB
  4. E

Uusi hätähousu täällä terve! Olen piinaoire-keskusteluun päivittänyt kiertoani ja kysellyt hölmöjä muuallakin, mutta tässä kierrossa vannoin etten testaa ennen dpo14. Huijasin. Tänään dpo11 ja voihan sentään! Onko tässä nyt viivanpaikka vai haamu? Itse jo näkisin tän haaleana mutta...
  5. E

Toiveissa vauva 2021

Tosi paljon onnea kaikille plussanneille, ihan tosi huippua! Ja samalla myös niin paljon myötätuntoa ja voimia kaikille niille, joilla on tullut negoja ja isoja vastoinkäymisiä. Olette mielessä. Oma napa voi tällä hetkellä, sanotaanko pinkeästi. Nyt on kp 29, eli toive pidemmästä luteaalista...
  6. E

Toiveissa vauva 2021

Piti ihan kattoa sovelluksesta et miten toi itsellä meni tässä kierrossa. Mä oon merkannut et tuli sellasta kananmunalimaa just ennen positiivista ovistestiä ja tässä kuussa se oli kyllä vähän kellertävää, mut silti kyllä läpinäkyvää. Tosin ovistesti näytti kaks päivää plussaa ja sen jälkeenkin...
  7. E

Toiveissa vauva 2021

Kiitos! Söin vuoden verran pillereitä ennen yritystä, joten tässä on muutaman kuukauden verran odotettu kierron tasaantumista.:sneaky: Jos menkat pysyy poissa, taidan kokeilla myös tuota kp 31 testausta. :) Joka tapauksessa tää kierto on jo pieni voitto pituutensa puolesta, vaikka ovis olikin...
  8. E

Toiveissa vauva 2021

Onnea plussasta! :love:Millä kp:llä testasit, jos saa kysyä? :) Mulla kans ovis oli kp 20 ja kierron pituus ei tiedossa, kun edellinen oli vain 23 päivää. Nyt on jo onneksi kp 26, eli saanut edes vähän pituutta myös tälle jälkipuoliskolle.
  9. E

Toiveissa vauva 2021

Oon just tuota miettinyt, että yllättäen yrityksen aloitettua oon kyllä ”havainnut” mielestäni aivan selviä raskausoireita ja sitten tajunnut että en ole vielä edes ovuloinut! :LOL: Aiemmin en näihin kiinnittänyt mitään huomiota. Tässä kierrossa tuntuu välillä niin selvästi että menkat alkaa...
  10. E

Toiveissa vauva 2021

Vastaan täällä fiksusti itselleni :D Tänään tuli tosiaan ovistestiin niin selvä plussa että hämmästyin, noin minuutissa testiviiva vahvistui kontrollia vahvemmaksi. Onneksi rento lauantai-aamu johti lemmiskelyyn jo ennen kuin tein koko testiä, eli nyt oltiin kyllä asialla ihan oikeaan aikaan. :D...
  11. E

Toiveissa vauva 2021

Heips ja onnea hirmuisesti kaikille plussanneille! ❤ Olen täällä käynyt lukemassa keskustelua ja jännittänyt muiden ja samalla omaa kiertoa. Kerroinkin aiemmin, että eka yk oli lyhyt ja silloin ovis tuli jo kp 10. Nyt on eri meininki, kp 18 ja huomasin yllättäen tänään ovikseen viittaavia...
  12. E

??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

Ihana juttu! Paljon onnea! ❤️
  13. E

No just tuo sama oli mulla ekassa kierrossa! Tuntui että koko oikea munasarja oli turvoksissa ja kävelykin teki kipeää. Ollaan miehen kanssa jo väännetty vitsiä tästä lemmiskelyn määrästä, että jos tässä oli arki ehtinyt suhteeseen hiipimään niin tällä sen ainakin on saanut karkotettua!
  14. E

Toivottavasti vahvistuu ja kaikki menee hyvin! :) Päivitin tohon ylemmäs omaa kiertoani (vasta toinen kierto pillereiden lopettamisesta) ja ovulaatio kai hakee paikkaansa, saapa nähdä kuinka tällä kertaa käy. Viime kierrossa ovis tuntui selvästi ja oli siksi tikuilla niin helppo löytää, mutta...
  15. E

Ainakin kuvassa näkyy kyllä haalea plussa! Mulla vielä kierto vasta (ehkä) ovulaatiovaiheessa ja ikinä en ole plussatestiä tehnyt, mutta kyllä tuo minun mielestäni näyttää ihan positiiviselta testiltä! :) Onnea!
  16. E

Kiitos tsempeistä! Ja ihana tietenkin et jo seuraavat jäivät tulematta! ❤️ Tänään on ollut jo helpompi päivä ja on muuten pikkasen eri menkat kuin ennen! Pillereiden kanssahan oli vaan sellasta ajoittaista tiputtelua ja nyt sitten mennään eikä meinata. No, eiköhän tästä selvitä.
  17. E

Okei, hyvä tietää et jollain muullakin ollut tällasta. Mietin jo et joku tulehdusko tässä on tullut mut kyllä nää on ihan sellasta aaltomaista menkkameininkiä eikä tasaista jomotusta, mikä vois olla jonkun tulehduksen oire. Ne lyhyet töhryvuodot lopettamisen ja ekan kierron välissä oli täysin...
  18. E

Toiveissa vauva 2021

Kiitos! :) Ovis oli viime kierrossa jo kp 10. Joku etäinen (eli älytön kipu oikealla munasarjoissa) tuli kp 8, että taidanpa testailla ja sieltäpä löytyi jo niin vahvat viivat että ovis oli helppo bongata. Miten sulla?
  19. E

Toiveissa vauva 2021

Täällä ilmoittautuu ensi vuodelle esikoista toivova! Yksi kierto yritystä nyt takana, oli tosi lyhyt, vain 23 päivää. Pistin tuonne piinailukeskusteluun kommentin ja yritän sinne päivittää pitkin kiertoa. Miehellä ja minulla olisi toiveissa tosiaan ensimmäinen lapsi ja jännittää kyllä, että...
  20. E

Onkohan täällä ketään? Yksi kierto yritystä takana ja ajattelin tätä seuraavaa kirjata ylös. Ikää mojovat 32 vuotta ja nyt kokeillaan josko lapsi vielä voisi tulla, esikoinen siis yrityksessä. Käytössä Cycles-appi, helppo klikata kaikennäköistä kolotusta muistiin eikä mene päivät sekaisin...

Yhteistyössä