Hakutulokset

1. M

Kuinka vakuutus tässä tapauksessa, Espalla jotain kävi

Se on ärsyttävä kun en tiedä kuka, milloin ja myös miten ja kun mua kaikki naarmut ym ärsyttää. Pitää varma soittaa ja sanoa miten kävi eli en edes tiedä miten kävi :ROFLMAO: jos ei korja onhan se kallista korjata itse kun ko autolle ne osat pitää vielä tilata pirullisen pitkällä toimitusajalla
  2. M

Haha juuri näin :ROFLMAO:
  3. M

Ei 1000,- takki ihan 200,- laskee ja vakuutus kun korva aina ovh summan :ROFLMAO:. Itseasiassa merkkilaukkujen hinnat taas kasvaa riippuu tietysti merkistä ja mallista...Mutta kun he päättivät sen saa käyttää vielä. En laita mitään sinne se on myynnissä 200,-lla
  4. M

Niinpä ei :) no ainakin hassuja he ovat
  5. M

Pöh miks luulet että siellä on ,,rakennusliikkeen,, konttori pitäisi olla no höh näköjään et tiedätkään mitään tai huono seuraaja olet...ihan eri ala joka liittyy juuri ,,Capitaliin,, jos se sana jotain kerro sinulle
  6. M

Varma kun nainen saa lasta muuttuu itsekin lapseksi siksi hiekkalaatikko touhua täällä on aina :LOL:. Toisaalta hei, mäkin tunnen joissakin asioissa itseni 16v tasolle, paitsi kiusaamisen suhteen aika huono olen, ehkä kun en ketään osa kiusata ja miksi, mä kun rakastan jokaista :love: myös...
  7. M

Oikeasti toi naarmu kuin veitsellä vedetty ihan kuin joku ihme auto yritti parkkiroida ja ajanut mun päin myös halkeama ko alaosassa kuvasta halkeamasta ei saa niin selville, en tiedä miks ei ole missään muualla mitään vaan juuri alaosassa. Ei se ruoste ole toi harmaa, joka Roverissa sama...
  8. M

Täällä ne aina samat valitettavasti, tuntu jotkut eivät ininä kasvaa aikuiseksi tai hei mun lapset jopa viisaammat :LOL:! Kiitos sulle hun!
  9. M

Pöh, sairasta :LOL:, seuratko mua tosissaan reps! Arvaa yritys jo toiminnassa koska ko alalle löysimme heti tilaajat kuin myös se harrastaa muuta, kesällä myös tulossa Viroon yritys, eli on mulla koht näitä 5:sleep: pari ulkomaailla ja kolme Suomessa, paitsi 1 Sumessa ei toimii vielä uskon vast...
  10. M

No kerran muistan kun ajannut kuin ihminen moottoritiellä ja joku hullu kovalla vauhdilla tuli mun eteen ja jarrutti, itsellä oli tupakka kädessä (valitettavasti poltan silloin tällöin) niin vakuutus ei korvannut mitään vaikka poltin penkin ja Canada Goose takin, kuulemma oma moka että poltin...
  11. M

Onno tuttua? Uutiset/Kuva

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006107717.html Pistin sinne pari Seiskasta tuttua mukia :geek: jännittää 26pv, vein sinne myös kaikki mitä en tarvitse, voin sanoa aikamoiset herkut :X3: kun en jaksanut itse myydä, vielä pitää kerätä viisi Chanelin laukkua kanssa jos vielä ottavat tähän...
  12. M

aikamoinen huomio :ninja:
  13. M

Suurentamalla näkyy, otan kun mene ulos ja niin kun sanoin myös se muovinen alaosa vääntynyt ja rikki ehkä parempi sanoa halkeama on
  14. M

Mä otin ikkunasta vaan kuvan :LOL: kun en vieläkään jaksa mihinkään mennä vaikka pitää mutta tuntu kotiin jään tänään, otan parempaan kuvan naarmusta kun lähden ulos sekä siinä ei ole naarmu pelkästään myös alaosa rikki
  15. M

Onkohan sellainenkin kuja täällä? En tiedä mutta varma siks kun olin itsekin köyhä niin täällä asun. Itseasiassa suosittelen täällä on kivaa asua ja pääse nopeasti mihin vaan (y), tulee jotenkin huono olo kun mietin Hki muuto, täällä kivempi olla
  16. M

No on teillä silmät katso missä musta osa kauhean pitkä naarmu ja muovi rikki
  17. M

Joo muistan kerran se kans vaatinut eikä johtanut mihinkään
  18. M

Katso missä toinen ovi näkyy hyvin se on just sellainen naarmu mikä voi tulla juuri toisesta autosta, ärsyttävä naarmu sekä kun se muovi myös rikki
  19. M

BMW on rehellisesti sanottua paskin auto ikinä, 2x kerta oli BMW x8 ja aina jotain vilku, korjamossa omin vakio asiakas, hermot meni niin vaihtanut Peugotiin 5008 ja voin sanoa että Peugeot oli Bemarin verrattuna huippuauto, yks minus että penkit kyllä epämukavat jos ajaa paljon päivittäin niin...
  20. M

eli jätin sinne autoon kun kävin kahdessa liikkeessä ja alas tuli kauhean pitkä naarmu että näkyy pahasti missä toinen ovi ja se musta alaosa, ei tota naarmua saa pois kuin vaihtamalla sen alaosan, veikkaan joku ajoi vähän päälle tai yritti parkkiroida tai en tiedä, mutta kun tämä on työautona...

Yhteistyössä