Kuinka vakuutus tässä tapauksessa, Espalla jotain kävi

eli jätin sinne autoon kun kävin kahdessa liikkeessä ja alas tuli kauhean pitkä naarmu että näkyy pahasti missä toinen ovi ja se musta alaosa, ei tota naarmua saa pois kuin vaihtamalla sen alaosan, veikkaan joku ajoi vähän päälle tai yritti parkkiroida tai en tiedä, mutta kun tämä on työautona mulla niin haluan sen siistinä pitää ja ko naarmu ärsyttää, niin mitäs vakuutusyhtiölle selitän oikein?

 
vierailija Balla
Et sinä sitä tälleen selitä kenellekään, ja etenkään vakuutusyhtiölle. Jos mitä tahansa sulle tai autolle sattuu vaikka Espalla, niin otat kuvan tapahtumapaikalla Espalta, etkä myöhemmin kun pääset takas taka-Hikiälle.
Parkkinaarmut: Jotkin autovakuutukset kattaa ja korvaa ne ihan tosta vaan, useammat taas eivät.
Toi sun kuvan auto; On muuten niin karsean törpön naköinen maastiro, että kaiken maailman kylkinaarmut sopii siihen varmasti paremmin kuin jos niitä ei olisi.

Katsoin just eilen tselleni BMW:n katumaasturia... ne sit taas on on aika upeita. Huomenna on Laakkosella Premium vaihtopäivät.
 
Et sinä sitä tälleen selitä kenellekään, ja etenkään vakuutusyhtiölle. Jos mitä tahansa sulle tai autolle sattuu vaikka Espalla, niin otat kuvan tapahtumapaikalla Espalta, etkä myöhemmin kun pääset takas taka-Hikiälle.
Parkkinaarmut: Jotkin autovakuutukset kattaa ja korvaa ne ihan tosta vaan, useammat taas eivät.
Toi sun kuvan auto; On muuten niin karsean törpön naköinen maastiro, että kaiken maailman kylkinaarmut sopii siihen varmasti paremmin kuin jos niitä ei olisi.

Katsoin just eilen tselleni BMW:n katumaasturia... ne sit taas on on aika upeita. Huomenna on Laakkosella Premium vaihtopäivät.
BMW on rehellisesti sanottua paskin auto ikinä, 2x kerta oli BMW x8 ja aina jotain vilku, korjamossa omin vakio asiakas, hermot meni niin vaihtanut Peugotiin 5008 ja voin sanoa että Peugeot oli Bemarin verrattuna huippuauto, yks minus että penkit kyllä epämukavat jos ajaa paljon päivittäin niin takapuoli oli aina pudutuksessa, siks Land Roverin vaihto, mutta nyt katsoin yks Range Rover mustana, kun saan sille 50k km niin vaihdan siihen, se on massiivinen mistä pidän. Miks aina Audi ja BMW tai Mersedes ne on ihan kamalia autoja, toisaalta Mersedes vielä ok, riippuu mallista ja tietysti vuos. Itse suosittelen joko Scoda tai Rover parhaimmaat autot, mutta tievakuutus ja vakuutus ainakin Roverille on kallis, kuin myös korjaus, Scodalla ei niin onneks mutta huippuauto se on. Aika hankala oli ottaa kuvan tapahtumapaikalla kun varma tiedät minkälaiset tiet siellä ja vielä klo 16.00 jälkeen hyvä että pystyt edes oven avaat puhumattakaan että menisit keskelle tielle ottamaan jotain kuvia, mulla IF viimeksi ainakin kun ajoin peräkärryn päin ei herunut korvausta tuntu että täys paska yhtiö
 
Vakuutuskorvauksen lähtökohta on rikosilmoitus. Eli pitäis tehdä rikosilmoitus. Tein kerran näin itse, kun satuin paikalle, kun ovia pamauteltiin minun autoni kylkeen. Yritin sopia paikan päällä suoraan pamauttelijan kanssa, mutta hän lähti pakoon.Sain rekkarin ylös, otin valokuvia (käväisin kuvaamassa tiellä, eikä kestänyt kauaa. Ps. Espalla on liikennevalot ja matala ajonepus, suhteessa vähän autoja!, joten jono pysähtyy helposti, eikä siellä kukaan aja päälle)-:Soitin heti poliisilleja vakuutusyhtiöön paikan päältä, tein rikosilmoituksen kotona netissä. Minä sain korvauksen vakuutusyhtiöltä rikosilmoituksen numerolla, ja myöhemmin pamauttelija sai sakot. Simple.
 
Vakuutuskorvauksen lähtökohta on rikosilmoitus. Eli pitäis tehdä rikosilmoitus. Tein kerran näin itse, kun satuin paikalle, kun ovia pamauteltiin minun autoni kylkeen. Yritin sopia paikan päällä suoraan pamauttelijan kanssa, mutta hän lähti pakoon.Sain rekkarin ylös, otin valokuvia (käväisin kuvaamassa tiellä, eikä kestänyt kauaa. Ps. Espalla on liikennevalot ja matala ajonepus, suhteessa vähän autoja!, joten jono pysähtyy helposti, eikä siellä kukaan aja päälle)-:Soitin heti poliisilleja vakuutusyhtiöön paikan päältä, tein rikosilmoituksen kotona netissä. Minä sain korvauksen vakuutusyhtiöltä rikosilmoituksen numerolla, ja myöhemmin pamauttelija sai sakot. Simple.
Joo muistan kerran se kans vaatinut eikä johtanut mihinkään
 
Yrittäjän pitää tietää, että aika on rahaa. Täällä kyseleminen ja vakuutusyhtiöön soittamisen pitkittäminen on hölmöä kaikilta tavallisilta kansalaisilta. Sitten tuo, joka paikassa "yrittäjä" -hokeminen, miksi?
Olet siis taas perustanut uuden yrityksen. Miksi? Aiempi on nyt verovelkarekisterissä. Siksi. Mitä yrittämistä tuo on, tai siis oikeastaan onhan se: "yrittämisen yrittämistä". Totuuden pakenemista. Velkojen selvittämättä jättämistä tyyliin "aika hoitaa". Ihan vakavasti sanon sinulle, Näin ei pidä jatkaa, ja lottovoittoon ei kannata uskoa. Siitä voi unelmoida, jos haluaa, mutta ei uskoa.
Tiedätkö, että infra= maanrakennus, teiden ja ratojen rakentaminen. Kaikki rakentaminen ja suunnittelu perustuksien pintaan asti. Infra Ry oli ennen SML - Suomen maanrakentajat. Infran tuotteita harvemmin seinämaalarit maalaavat. Eikö vaan?
Sitten tuo sana : Capital= pääoma, kapitaali. Ei varmaan ole vielä ihan tuttu juttu, koska capital ei tarkoita velkaa, vaan se on vastaavaa ja pääomaa, ei vastattavaa :D
 
Kai sinulla on täyskasko, mikä korvaa omavastuun ylittävältä osalta? Tuskin tekijää saat mistään kiinni enää, että hän korvaisi.
No kerran muistan kun ajannut kuin ihminen moottoritiellä ja joku hullu kovalla vauhdilla tuli mun eteen ja jarrutti, itsellä oli tupakka kädessä (valitettavasti poltan silloin tällöin) niin vakuutus ei korvannut mitään vaikka poltin penkin ja Canada Goose takin, kuulemma oma moka että poltin autossa, vaikka lain mukaan ei se kielletty ole ja Goosesta sain vain 200,-eur kun kuulemma tätä voi vielä käyttää :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: kysyin rouvan käsittelijän käytätkö siinä sen jos myyn sen sulle ovh hinnalla
 
Yrittäjän pitää tietää, että aika on rahaa. Täällä kyseleminen ja vakuutusyhtiöön soittamisen pitkittäminen on hölmöä kaikilta tavallisilta kansalaisilta. Sitten tuo, joka paikassa "yrittäjä" -hokeminen, miksi?
Olet siis taas perustanut uuden yrityksen. Miksi? Aiempi on nyt verovelkarekisterissä. Siksi. Mitä yrittämistä tuo on, tai siis oikeastaan onhan se: "yrittämisen yrittämistä". Totuuden pakenemista. Velkojen selvittämättä jättämistä tyyliin "aika hoitaa". Ihan vakavasti sanon sinulle, Näin ei pidä jatkaa, ja lottovoittoon ei kannata uskoa. Siitä voi unelmoida, jos haluaa, mutta ei uskoa.
Tiedätkö, että infra= maanrakennus, teiden ja ratojen rakentaminen. Kaikki rakentaminen ja suunnittelu perustuksien pintaan asti. Infra Ry oli ennen SML - Suomen maanrakentajat. Infran tuotteita harvemmin seinämaalarit maalaavat. Eikö vaan?
Sitten tuo sana : Capital= pääoma, kapitaali. Ei varmaan ole vielä ihan tuttu juttu, koska capital ei tarkoita velkaa, vaan se on vastaavaa ja pääomaa, ei vastattavaa :D
Pöh, sairasta :LOL:, seuratko mua tosissaan reps! Arvaa yritys jo toiminnassa koska ko alalle löysimme heti tilaajat kuin myös se harrastaa muuta, kesällä myös tulossa Viroon yritys, eli on mulla koht näitä 5:sleep: pari ulkomaailla ja kolme Suomessa, paitsi 1 Sumessa ei toimii vielä uskon vast 1-2v päästä. Verottajalle en ole velkaa mutta en saa heiltä palautusta millään kun oli maksettu liikaa alveja siksi kun ilmeni ilmoituksen puute ja ne käsittelee tätä jo koht 2,5kk, Suomen verotus on täysin pepusta. Kun myös paljon muutakin mitä liittyy yrittäjään, silti jaksan ja teen :ROFLMAO:
 
Mä luulin ensin et Milanna tarkotti auton metallipintaa mut tosiaan se musta muoviosahan siinä on damagea ottanut (luetun ymmärtämisessä parantamisen varaa:oops:) Ikäväähän tuo on, en oikein ymmärrä miten tuollaiseen kohtaan onnistuu kolhasemaan ilman että autoon tulee muuta jälkeä?o_O
Kannattaa soittaa vakuutusyhtiöön ja kysyä sieltä, jokaisella kun on omat toimintatavat ja välillä riippuu virkailijastakin miten siellä suhtaudutaan.:)

Mulla pisti silmään se jälki takaoven kahvasta viistoon alaoikealle ovenreunassa, onko sekin kluhmu vai puskeeko jo ruostetta? Näkyy kyllä pahempana kuin se alaosa.:unsure:
 

Yhteistyössä