Hakutulokset

1. M

Tästä laukusta kun ei voi edes kuvan ota vaan videon :-P

Mulla juuri nyt vain huulipuna sekä meikkivoide kun lähdössä töihin ja en voi kuvitella että pidän ne taskuissa, tai ei ole taskuja oikein...
  2. M

Kyllä sieltä sen saa edullisesti :)! Mä tykkään kans kun matkustan niin hakea jotkut tietyt merkit Outletista, harmi kuin Chanel ja LV lle ei ole outletteja, varma jos olisin uskon siellä olisi aikamoinen kissatappelu :ROFLMAO: voin kuvitella jos he pistä päiväks alennusmyyntiä no mä itsekin...
  3. M

Sama juttu ne lääkkeet vie tilaa, mulla kans astmalääke keväisin silloin tällöin käytössä kun siitepölyn takia kauhea olo, eilen Shellissa mies työntekijä putsasi sisältä auton kun aamulla tulin sinne kauhea kohtaus päällä ja vielä migreeni :ROFLMAO: se pesi sisällä auton kun näköjään siitepölyä...
  4. M

Missä pidät käteistä kaikki kortit, meikit ym? Itse taskulla en pärjä :notworthy:
  5. M

Se on ja myös paras sijoitus riippuu toki laukusta, mun laukusta katsoin pyydetään jo parhaimillaan 8000,- usd :oops: rahaa kun ei mee turhaan.
  6. M

Eikö tämä on Desiqual? Tiedän jotkut tykkää, itse en, en siis pidä koko merkistä, mutta niin kuin totesin aikaisemmin, meillä on jokaisella oma maku :love:. Pariisista muuten saa aika edullisesti ko laukkuja ja vaateita, jos sinne joskus olet menossa suosittelen!
  7. M

Itse olisin tullut hulluksi kun se onkin just epämukava jos mukavuutta haet, kangas crossbody epämukavin laukku ikinä kun ei ole tukeva
  8. M

No se onkin juuri LV hun
  9. M

Vain hiekka ei vettä :)
  10. M

Osta LV vyölaukku itsellä nyt se keltainen käytössä ja mukava kuin mikä sekä kestävä ja hankala pölliä
  11. M

LV <3333333333 mä rakastan hullusti LV tä. Peruskuosiot mua ei edes kiinnosta mutta kaikki rajoitetut erät yritän imuroida pois jo enne pre launch
  12. M

Tää hiekka painaa muuten :alien:
  13. M

Lagerfeld mun idoli :barefoot: mun lapset rakasta hänen kissan teokset kuin myös Steiff kissat numeroitut pehmolelut
  14. M

:) Ok, riippuu lasten iästä, harvinaisuudet kuuluu hyllyyn ja joskus käytettäväksi
  15. M

Ei ihan tästä tarvi kun vkon aikana yht 7 Chanel kassia mun läpi kävi :notworthy:
  16. M

Chanel / Karl Lagerfels timeless sand PVC, Lagerfeldin viimeinen työ :cry: onneks sen vihdoin sain tykkäsin vain Lagerfeldin työstä uus mallisto mikä tulossa ei ole enää kiva ei!
  17. M

Kuinka vakuutus tässä tapauksessa, Espalla jotain kävi

Sen näet miks pitäisi kertoa, ehkä sinäkin jopa joskus tarvitset mun apua tulevaisuudessa :)
  18. M

Onno tuttua? Uutiset/Kuva

Pitää oikein googlata? Auts
  19. M

Onno tuttua? Uutiset/Kuva

Se punainen? Onneks olkoon! Mulla siellä mun 3 harvinaista kans, pari mukia seiskasta tuttuja jotka Vilijonkan vieressä joka ostin ja palautin :sleep:! Hän on mukavaa persoona ja kivaa asioida hänen kanssa siksi ajattelin mitä en tarvitse annan hänelle myydä mielummin! Kun eka huutokauppa missä...
  20. M

Kuinka vakuutus tässä tapauksessa, Espalla jotain kävi

Ja et vielä tiedä mitä kaikkia Capital tarkoittaa?

Yhteistyössä