Tästä laukusta kun ei voi edes kuvan ota vaan videon :-P

vierailijasg
Taas joku muovilaukkuja eikä edes näytä mitenkään erityiseltä. Ihan peruslaukun näköinen. Nätimpiä löytyy ihan Cittaristakin.

Lagerfeld oli jotenkin vastenmielisen oloinen tyyppi.
 
vierailijasg
Taas joku muovilaukkuja eikä edes näytä mitenkään erityiseltä. Ihan peruslaukun näköinen. Nätimpiä löytyy ihan Cittaristakin.

Lagerfeld oli jotenkin vastenmielisen oloinen tyyppi.
Kohta kateelliset nillittää...
Niin mistä pitää olla kateellinen? Tuosta muovilaukusta joka ei miellytä mun silmää? Mä tykkään enemmän omista laukuistani kun luonnollisesti on mun makuun. Se, että on joku kallis merkkilaukku ei tarkoita sitä, että se laukku olisi kaikkien mielestä nätti ja tavoiteltava.

Itse pidän enemmän esim. Desigualin laukuista kuin LV:n laukuista. En ole koskaan ymmärtänyt mitä hienoa on LV:n laukkujen kuosissa, sehän on yksinkertaisesti ruma.
 
vierailija
Taas joku muovilaukkuja eikä edes näytä mitenkään erityiseltä. Ihan peruslaukun näköinen. Nätimpiä löytyy ihan Cittaristakin.

Lagerfeld oli jotenkin vastenmielisen oloinen tyyppi.

Niin mistä pitää olla kateellinen? Tuosta muovilaukusta joka ei miellytä mun silmää? Mä tykkään enemmän omista laukuistani kun luonnollisesti on mun makuun. Se, että on joku kallis merkkilaukku ei tarkoita sitä, että se laukku olisi kaikkien mielestä nätti ja tavoiteltava.

Itse pidän enemmän esim. Desigualin laukuista kuin LV:n laukuista. En ole koskaan ymmärtänyt mitä hienoa on LV:n laukkujen kuosissa, sehän on yksinkertaisesti ruma.
MOT
 
r0s
:) Ok, riippuu lasten iästä, harvinaisuudet kuuluu hyllyyn ja joskus käytettäväksi

Ja anteeksi, että aina pilkkaan käsilaukkujasi. Syy on siinä että käsilaukut ylipäätään ovat mun mielestä turha keksintö.

Mä haluaisin pienen, pehmeän, litteän lantiolle, tulevan veskan, mikä on samantyylinen kuin trenssitakin tasku. Siihen mahtuisi kukkaro, kännykkä ja auton avaimet, kukin omaan lokeroonsa niin ettei mikään voi pudota kun ottaa jonkun niistä esille. Siinä voisi olla ohut olkahihna ja vaikka toinen mikä tulee lanteen ympäri. Siinä se pysyisi tukevasti eikä kukaan voisi sitä edes pölliä.

Vähän niiku vyölaukku mut ei sit kuitenkaan.

*vaativa asiakas*
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Taas joku muovilaukkuja eikä edes näytä mitenkään erityiseltä. Ihan peruslaukun näköinen. Nätimpiä löytyy ihan Cittaristakin.

Lagerfeld oli jotenkin vastenmielisen oloinen tyyppi.

Niin mistä pitää olla kateellinen? Tuosta muovilaukusta joka ei miellytä mun silmää? Mä tykkään enemmän omista laukuistani kun luonnollisesti on mun makuun. Se, että on joku kallis merkkilaukku ei tarkoita sitä, että se laukku olisi kaikkien mielestä nätti ja tavoiteltava.

Itse pidän enemmän esim. Desigualin laukuista kuin LV:n laukuista. En ole koskaan ymmärtänyt mitä hienoa on LV:n laukkujen kuosissa, sehän on yksinkertaisesti ruma.
LV <3333333333 mä rakastan hullusti LV tä. Peruskuosiot mua ei edes kiinnosta mutta kaikki rajoitetut erät yritän imuroida pois jo enne pre launch
 
vierailija
Hiekkaa ja vettä laukun sisällä?:D Ok...No makuja on monia!:)
Jos mulla olisi paljon rahaa niin en kyllä ostaisi tuollaista. Tykkään esim. Marimekon laukuista ja jotkut kuosit on minusta niiiiin ihania. Omistan kaksi, toisen ostin käytettynä ja toisen uutena laivalta, oliko joku tarjous.
 
Ja anteeksi, että aina pilkkaan käsilaukkujasi. Syy on siinä että käsilaukut ylipäätään ovat mun mielestä turha keksintö.

Mä haluaisin pienen, pehmeän, litteän lantiolle, tulevan veskan, mikä on samantyylinen kuin trenssitakin tasku. Siihen mahtuisi kukkaro, kännykkä ja auton avaimet, kukin omaan lokeroonsa niin ettei mikään voi pudota kun ottaa jonkun niistä esille. Siinä voisi olla ohut olkahihna ja vaikka toinen mikä tulee lanteen ympäri. Siinä se pysyisi tukevasti eikä kukaan voisi sitä edes pölliä.

Vähän niiku vyölaukku mut ei sit kuitenkaan.

*vaativa asiakas*
Osta LV vyölaukku itsellä nyt se keltainen käytössä ja mukava kuin mikä sekä kestävä ja hankala pölliä
 
vierailijasg
Ei, en silti ole kateellinen. On aina yhtä huvittavaa, että eri mieltä olevat on joidenkin mielestä aina kateellisia. Kertoo tuollaisten tyyppien suurista luuloista itsestään ja siitä, että heille ovat kaikki kateellisia.

Jos Milanna laittaisi tänne videon tai kuvan jostakin mistä mä pidän, niin kyllä mä sen voisin kertoa. Vielä ei vain ole sellaista tullut vastaan koska meidän maut eroavat toisistaan niin paljon.
 
vierailijasg
Ja anteeksi, että aina pilkkaan käsilaukkujasi. Syy on siinä että käsilaukut ylipäätään ovat mun mielestä turha keksintö.

Mä haluaisin pienen, pehmeän, litteän lantiolle, tulevan veskan, mikä on samantyylinen kuin trenssitakin tasku. Siihen mahtuisi kukkaro, kännykkä ja auton avaimet, kukin omaan lokeroonsa niin ettei mikään voi pudota kun ottaa jonkun niistä esille. Siinä voisi olla ohut olkahihna ja vaikka toinen mikä tulee lanteen ympäri. Siinä se pysyisi tukevasti eikä kukaan voisi sitä edes pölliä.

Vähän niiku vyölaukku mut ei sit kuitenkaan.

*vaativa asiakas*
Mun mielestä taas käsilaukku on aivan paras keksintö. En pärjäisi ilman sellaista. Joku vyölaukku olisi todella ärsyttävä ja typerän näköinen. Ulkomailla olen toki käyttänyt sellaista todella ohutta vaatteiden alle piiloon tulevaa.
 
r0s
Itse olisin tullut hulluksi kun se onkin just epämukava jos mukavuutta haet, kangas crossbody epämukavin laukku ikinä kun ei ole tukeva
Miksi sen pitäisi olla tukeva?

Tasku ois kaikkein paras mutta kun niitä ei kesämekoissa ja -shortseissa ole. Tai jos on niin ei niihin kukkaro ja känny kunnolla mahdu.

Talvi on kiva kun on taskut. Ja siinä onkin sit talven ainoa hyvä puoli. :ROFLMAO:
 

Yhteistyössä