Hakutulokset

1. P

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Tervetuloa uudet mukaan minunkin puolesta! Kiva saada enemmän porukkaa tähän tsemppirinkiin! @Iid@ Toivottavasti löytyy hyvä luovuttaja ja saat sen ajan työstämiseen, minkä tarvitset. Toki työstäminen on prosessi, joka jatkuu koko ajan. Välillä mennään pari askelta eteenpäin ja sitten taas...
  2. P

Kiitos onnitteluista Ihanaiset! Uskallanko vielä plussanneiden listalle:D Aamu meni aika sumuisesti- emme meinaa uskoa todeksi. Sitten oli aika paljon duunia edessä, mihin oli vaikea keskittyä. Onneksi oli etäpäivä:) Jännä kun heti alkoi menkaamaiset tuntemukset alavatsalla. Jokainen wc:ssä...
  3. P

Tein aamulla ja ette ikinä arvaa: kaksi viivaa ilmestyi testiin :love::love:
  4. P

@Calcifer Kyllä tosiaan teillä on ollut pitkä ja mutkikas taival. Ihana asia, että onnistuitte <3 @Piikkinen Mulla aloitettiin kortisoni viikkoa ennen siirtoa 10mg annoksella ja siirron jälkeisenä päivän annosta laskettiin 5mg:aan. Mulla se on lähinnä tuon kilpirauhasen vajaatoiminnan vuoksi...
  5. P

@kirsillevauva Kiva kuulla, että meni kaikesta huolimatta ihan hyvin. Nyt vaan kohti seuraavaa siirtoa (y) Samoin @Rusakkonen peukut ja varpaat pystyyn seuraavaan hoitoon:barefoot: Tuosta ruokavalio/suolistoaiheesta ...Suolisto on toiset aivot! Olen ollut nyt muutaman viikon gluteenittomalla...
  6. P

@nyuu Jaksamista <3 Oletko käynyt psykologilla juttelemassa? Puhuminen ihan ulkopuoliselle ja ammattilaiselle auttaa. Hän ei tietty tätä elämääkin suurempaa ongelmaa ratkaise, mutta helpottaa oloa. Ainakin minua on auttanut ne kerrat, kun olen ihan varauksetta saanut vollottaa ja purkaa kaikki...
  7. P

@nyuu Voimia kovasti! On sinulla ihan järjetön pettymys nyt käsiteltävä. Keräähän nyt kaikki kehon ja mielen voimavarat seuraavaan yritykseen. Ei kyllä toivoisi tälläisia vastoinkäymisiä kenellekään tämän prosessin "perus-stressin" lisäksi! @kirsillevauva Toivottavasti pääset siirtoon pian...
  8. P

@nyuu Voimahali täältäkin rankkoihin hetkiin! Toivotaan, että sintti pysyy matkassa mukana!
  9. P

@nyuu Mahtavaa!! Onnea matkaan! :love:
  10. P

Scratching oli nopea ja kivuton toimenpide- tehtiin IUI- katetrilla samalla kun ultrattiin. Vähän niin kuin papa-kokeen ottaminen, jossa tuntuu se "kohdussa käynti" jonkin verran. Menkat alkoi jo viime viikolla ja pääsen siirtoon parin viikon päästä.:D @Seesam78 Tervetuloa mukaan! Olin itse...

Yhteistyössä