Hakutulokset

1. P

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

@Sukkis Onnittelut, Ihan mahtavaa, että kiinnittyi ja nyt toivotaan, että kaikki menee hyvin loppuun saakka <3 @nyuu Mulla on ollut kans kuivuutta hoidon eri vaihessa; oon laittanut Ceridal-hoitoöljyä tai Ceraderm- voidetta. Kiitos teille kaikille tsemppiviesteistä. Tein aamulla testin pp8...
  2. P

Kyllähän onnistumisprosentit ovat tosi hyviä donor-soluilla ja kun toistoja tulee tarpeeksi, niin sitten onnistumisiakin. Onneksi näin! Minua kuitenkin pelottaa etten kuulu noihin onnistujiin. Kun viime syksynä teimme päätöksen siirtyä lahjamunishoitoon, olin todella luottavainen, että niillä...
  3. P

@Aallotar19 Mahtavaa! Olen onnellinen sun puolesta! Samoin @nyuu ja @Iid@ -hienosti etenette! @kirsillevauva Olet saanut rivakasti painoa pois! Mulle iski taas kamala epäusko tähän ja tulevaisuuteen. Ei ole oireita, ei siis minkäänlaisia. Viimeksi alkoi pari päivää siirron jälkeen rintojen...
  4. P

Hellou Naiset, Oltiin reissussa pari päivää; miniloma ja siirto yhdessä paketissa :) Siirto oli perjantaina, joten nyt piinaillaan- testipäivä 1.7. Limis oli hyvä 8,6 mm- ei ole koskaan mun PAS:ssa ollut noin paksu. Olo on kuitenkin aika ontto. Ihan eri fiilis kuin viime kerralla, jollon olin...
  5. P

@nyuu Mahtavaa! Onnittelut! Toivon myös sydämestäni, että nyt menee loppuun saakka kaikki hyvin!(y) Itse olen ollut taka-alalla, mutta hengessä mukana kaikkien vaiheissa. @Aallotar19 peukut pystyssä teille siirtoon! Piinaillaan sitten samaan aikaan: meilläkin siirto tällä viikolla:love...
  6. P

@Iid@ Mahtavaa! Onnea Tuhannesti :love: @kirsillevauva Voi ei!!! Olen niin pahoillani. Voimia sinne surun keskelle! :cry: Olen ollut myös taka-alalla pettymysteni kanssa. (Ei tullut muuten luomukaksosia, kuten arvata saattoi) Keskenmeno ja sen suru + aikaisemmat pettymykset istuu edelleen...
  7. P

@kirsillevauva Onnea- nyt on sellainen etiäinen, että teillä onnistuu tää loppuun saakka :love: @Iid@ Ihan superhuikea saalis- wow! Ja onnea teille perjantain siirtoon! @Silmu75 Hyvä, että teillä asiat etenee. Kyllä tässä prosessissa tulee kaikenlaista pohdittavaa. @nyuu Millois teillä nyt...
  8. P

@kirsillevauva Ihana että siirto meni hyvin ja nyt teille plussa ❤️ @Rusakkonen Ja teille hyviä uutisia huomiseen ultraan ❤️
  9. P

@kirsillevauva Onnea siirtoon, täälläkin peukut pystyssä teille <3 ON: Olen edelleen voimaton ja alakuloinen. Ferritiini oli tullut ryminällä alas ja kilppariarvot jokseenkin sekaisin, mutta enemmän kai henkistä väsymystä. Äitienpäivä masensi entisestään- olin alunperin ajatellut, että silloin...
  10. P

@Ramiina Piti sulta kysyäkin just tuosta NK-soluista. Oon yrittänyt haalia ja lukea tietoa aiheesta... Lääkärilläni on teoria, että keskenmenoni ei ollut alkioperäinen (koska tutkittu alkio) vaan luultavasti kehoni hylkii alkioita ja yksi hyvä selitys voisi olla nuo tappajasolut. Makes sense...
  11. P

@Piikkinen Olen niin pahoillani! Voimahalaus ❤️ Tämä on niin raastavaa, kun panokset ja odotukset ovat niin isot ja sitten taas kun tullaan alas pettymyksen vuoristoradassa. Huoh. Olen itse vielä tuolla alhaalla. Eilen oli rankka päivä: kontrolliultrassa näkyi ettei kohtu ollut tyhjentynyt...
  12. P

@Rusakkonen WOW!!! Onnea miljoona kiloa! Olen superhappy for you! :love: Kyllä sinun tarinasi, kaiken kaikkiaan positiivisuutesi ja peräänantamattomuutesi antaa voimia ja luottamusta meille muille mennä eteenpäin. @Piikkinen Kyllä se plussa voi vielä sieltä tulla! Toivon todella niin...
  13. P

Kiitos kaikille viesteistä! Olette ihania! Olipahan ikimuistoinen pääsiäinen kamaluudessaan. Kipuja ja vuotoa oli paljon. Kyyneleitä varmaan vielä enemmän. Kaikki ne päässä pyörivät ajatukset ja tunteet...miksi ja miksi...heräänkö kohta tästä painajaisesta... Ristiäisissä käytiin tosi...
  14. P

Hei Ihanaiset ja ISO kiitos tsempeistä ja lohdutuksen sanoista- arvostan kovasti <3 Kävin ultrassa päivällä; ei sikiökaikua, lääkärin mukaan jo 5mm:ssa tulisi näkyä ja tämä pikkuinen oli 8mm. Toiseksi sanoi ettei ole normaali näkymä- sikiö ja ruskuaispussi molemmat jotenkin sameita, vaikka...
  15. P

Maanantain ultrassa alkio oli kasvanut hyvin, mutta ei näkynyt sykettä. :cry:. Lääkärin mukaan pitäisi tuon kokoisessa jo hyvinkin näkyä. Ihan järkyttävä pettymys. Toivo ehti herätä sen viime viikkoisen vuotoepisodin jälkeen. Olen ihan maissa, pelottaa enää kaksi alkiota jäljellä. Menen...
  16. P

@Rusakkonen Se on traneksaamihappo 500mg, Suomesta on toistaiseksi loppunut (tulee vasta viikkolla 23) kauppanimeltään Cyklokapron, mutta vastaavaa Caprilonia oli. Tetty lääkärin määräyksellä, kun on ensin ultrattu. Toivottavasti ei tule tarpeeseen, mutta on hyvä tietää in case of... @Piikkinen...
  17. P

@Aallotar19 Dextra on meidän Suomen klinikka. Pietarissa kävin siirrossa, kun donor on sieltä. @Rusakkonen Juuri niin, siksi halusin kertoa tuon. Ei kannata heti luovuttaa, jos vuotaa verta (ja minähän vuosin ihan kunnolla kirkasta verta hyytymineen) - sillon vaan heti ultraan, jossa nähdään...
  18. P

@Aallotar19 Olen kovin pahoillani! Toivotavasti jono menee nopeasti ja pääsette pian uuteen yritykseen. @Rusakkonen peukut pystyssä! Hyvä saalis- samoin @nyuu Teille! Helpottavaa kun on alkiota hyvä määrä pakkasessa! ON:Mun viikko on ollut aikamoista pyörremyrskyä. Maanantaina alkoi...
  19. P

@kirsillevauva Seuraavan kerran kun päivität, voit laittaa mulle 42v, yritys aloitettu 10/2016, 1.lapsi, 1.donorhoito 2.PAS, takana 2x omasolu-IVF. @nyuu Voimia ja toivon että huominen tuo teille hyviä uutisia!
  20. P

Mulla ei ole vielä ollut pahoinvointia. Ennen plussaa oli rinnat arat, mutta tulkitsin sen gonapeptylin sivuvaikutukseksi. Tosin näyttää olevan raskausoire, sillä edelleen rinnat arat ja entisestään turvonneemmat. Toinen oire jo ennen plussaa oli nälkä tai pikemminkin tarve syödä usein...

Yhteistyössä