Hakutulokset

1. P

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Onnea siirtoon @kirsillevauva :barefoot::love:!!!
  2. P

@kirsillevauva Please, älä siirrä vielä.:LOL: Olen huomenna yhteydessä klinikalle... Olis se veritesti hyvä varmaan ottaa... :whistle:
  3. P

@Iid@ Ihanaa, että ultrassa kaikki hyvin :barefoot:! Toivottavasti oireet helpottavat raskauden edetessä! @kirsillevauva En ole ollut kellotarkka. Eka progesteroni on kellontarkka, mutta sen jälkeen olen ottanut Terolutit aamuin illoin, pyrkimys tietty 12 tunnin välein, mutta heittoja on ollut...
  4. P

Kiitos naiset ❤️ @kirsillevauva Vaikeaa se on. Yritän tässä keksiä muuta ajateltavaa ja tekemistä. Olen lomalla vielä maanantaihin :rolleyes: Ihanaa, teidän siirto lähestyy. Mun pitää sitten kans klinikalle alkuviikosta, jos plussa, niin laitetaan intralipid.
  5. P

Ei oireita, rinnat kuin pannukakut, eilisestä tosin pientä menkkamaista jomotusta... Tänään 7dp5dt ja sain testiin hennon viivan. Ei siis lähelläkään yhtä vahva kuin kontrolliviiva, mutta viiva. Testaan seuraavan kerran sunnuntaina, josko vahvistuis. Fingers crossed ladies❤️
  6. P

@Silmu75 Jee, hyviä uutisia. Siitä se lähtee teilläkin sitten vähitellen kohti tositoimia. Sovitaan, että ekasta onnistuu ❤️
  7. P

@kirsillevauva, hyvältä näyttää molemmat arvot (y)! @Ramiina Olen niin iloinen puolestanne. Pitkän taipaleen loppusuora häämöttää ❤️ En ole vielä testannut. Mies ei suostu, että testaan ennen virallista testipäivää, kun kuulemma olen sitten niin surkee, jos nega pärähtää. Mitäpä muutakaan...
  8. P

Ai niin, sitten mulla on vielä Gonapeptyl joka kolmas päivä o_O @kirsillevauva Eikös sulla ole limis kasvanut aina hyvin ja alkiot ovat kiinnittyneet hyvin? Se viittaisi, että hormoniarvosi ovat kunnossa. Toki varmaan riittämätön progesteroni voi aiheuttaa aikaisen keskenmenon.. Mullahan on...
  9. P

@kirsillevauva Mullahan on nyt ihan uskomaton määrä keltarauhashormonia päällä, kuten kerroin niin Pietarin lääkäri teki siihen muutoksia, kun arvo oli matala. Nyt siis menee Terolut 2*2, Crinone *2 ja PIO - injektio kerran päivässä. Injektioita tosiaan ei saa Suomesta. Mieheni pistää paremmin...
  10. P

Kiitos kysymästä. Siirto meni ihan hyvin, mutta lääkäri epäili limakalvosta päätellen, että minulla ei ole tarpeeksi progesteronia ja passitti verikokeeseen. Olin hieman ymmälläni, sillä suomen lääkärini on sanonut ettei synteettinen Terolut näy verikokeissa. Arvo oli matala ja sain ohjeeksi...
  11. P

@kirsillevauva Kiitos, onnea todellakin tarvitaan! Täällä taas mennään, on ollut monikertaviisumilla käyttöä. Hyvä kuulla ettei sulla ollut tukostaipumusta. Nyt toivotaan, että raskaudutaan tässä elokuussa ❤️ @Ron_Da Toivottavasti seuraavasta siirrosta tärppää! Onko teillä ensimmäinen lapsia...
  12. P

Olen pohtinut lääkärini kanssa paljon tuota immunologista puolta, koska se ja kiinnittyminen taitaa olla ongelmani. Lääkärini seuraa tiiviisti uusinta tutkimustietoa. Immunologisiin ongelmiin ei ole täsmä tutkimuksia eikä täsmähoitoa. NK soluja Suomessa ei tutkita, koska niiden kuten muidenkin...
  13. P

Hei ihanaiset, Terveisiä mökkilaiturilta. Olen lomalla ja yrittänyt saada etäisyyttä asioihin. Perjantaina ultrassa kaikki ok, paitsi hiiva. Ihmettelinkin kun limakalvot oli kirkuvan punaiset. Onneksi ehdittiin lääkitä ennen siirtoa, joka on ens perjantaina. Katsotaan nyt sitten tarraako tuo...
  14. P

@Aallotar19 Hyvä, että olet saanut pikkuhiljaa ajatuksia tulevaan. Olen ollut hengessä mukana ❤️ Tutkittiinko teillä silloin sitä sinun ensimmäistä keskenmenoa, saitko selitystä sille? Ja mitkä tukilääkkeet sulla oli tässä edellisessä? Lääkärini mukaan suurin osa keskenmenoista johtuu...
  15. P

@Aallotar19 Apua, ei voi olla totta! Olen niin pahoillani.:cry: Voimia ja jaksamista teille! Tämä on niin epäreilua!!! Ihan järkyttävää, että monelle meistä on annettu tämä kivinen tie. Sanat eivät riitä. Luen Pietikäisen Joustava mieli elämänkriiseissä- kirjaa...aika superjoustava mieli...
  16. P

Kyllä vain on! Siellä on moderni labra ja meille annettujen suositusten mukaan Venäjän parhaita. Meidän valintaa helpotti myös nuo kuvat donorista (vaikka ihan absurdilta se tuntui aluksi selata donor-katalogia)... mutta saipahan etsiä mahdollisimman omannäköisen, lisäksi heillä on tuo "one day...
  17. P

@kirsillevauva EV on minun Suomen lääkärini ja olen ollut tyytyväinen. Eilen juteltiin ja hänellä oli minullekin ESHRE-konferenssista tuomisina uusia tutkimus tuloksia just progesteronin osalta.Mulle seuraavaan Terolutin rinnalla emätingeeli, sillä voi olla ettei suun kautta otettava ole...
  18. P

Kiitos Naiset myötätunnosta <3 Tämä ryhmä on korvaamaton.:love: En tänäänkään saanut verikoevastausta- luulin että HUS-lab on nopea. Piinataan nyt sitten tätäkin. On tässä kyllä aikamoista yritystä ollut. Kirjaanpa ne tähän lähinnä itselleni- En sen takia, että minua pitäisi surkutella...
  19. P

@Aallotar19 Hyvä arvo Onnea! Meillä odotetusti nega pissasta. Ei sanoja :cry: Kävin myös verikokeessa, mutta tulos ei ehtinyt ennen neljää tulla. Menemme huomenna keskustelemaan lääkärimme kanssa.
  20. P

Kiitos vastauksista @Silmu75 ja @Sukkis. Niin, kyllä mullakin olisi varmaan sitten endo ja myoomat löytynyt jos sellaisia olisi. Pitää vielä keskustella lääkärin kanssa. Ihmetyttää vaan, kun luen noita ulkomaalaisten tapauksia ja monelle on alkujaankin tehty hysteroskopia yms tutkimuksia.

Yhteistyössä