Hakutulokset

1. mincha

Haaveena vauva 2020

Ei hemmetti! Mä tuun niin tippuu korkealta ja kovaa, mut tein onestepin testin nyt, ja mä nään siinä haalean viivan :cry: oonko mä näin vainoharhanen???
  2. mincha

Haaveena vauva 2020

@Hipppu eipä siitä masiksesta pääse eroon, se tulee joka kierto, joka raskausuutisen kuullessa tai jopa nähdessään tuntemattoman ihmisen raskaana (n) suuntaa vaan mieli siihen gynen käyntiin, et sillo saa apuja. Haluttais testailla, mut en tiedä kestääkö sitä negaa nähdä :unsure: oireita taas...
  3. mincha

Haaveena vauva 2020

Pimahdin just saunassa ukolle :sick: tää ei oo mun tapaista.. Joko tosi pahat pms oireet tiedossa tai... :LOL: että ärsyttää. Olis ihana päästä lokakuisiin :love: mulla raskaudet menneet reippaasti yli rv 41 niin vois mahdollisesti mennä marraskuisiin.. Siis hypoteettisesti. Taas mä...
  4. mincha

Haaveena vauva 2020

Onnea @Helmiina1978!! Mä en uskalla vielä testata :unsure: putoan taas korkealta ja kovaa. Mies on puhellut isompien kanssa, et olisko kiva yks pikkusisarus vielä ja nehän innostu, molemmat isommat toivoisivat tyttöä kuulemma. Jännä lasten lukumäärästä muuten, mä ite oon kaks lapsisesta...
  5. mincha

Haaveena vauva 2020

Mulla on kans suvussa kaksosia, isänäidin puolelta hyvinkin paljon. Nyt näin unta positiivisesta raskaustestistä :love: olihan se ihana lentelevä fiilis siin unessa. Empä oo pitkään aikaan mitään unia nähny, ja nyt jo kahtena yönä peräkkäin nään hyvin todentuntuisen unen. Hormooninäppyjä täällä...
  6. mincha

Haaveena vauva 2020

@Kasikuus mä toivon kans kaksosia. Jokaisessa raskaudessa oon sitä toivonut ja mies taas rukoillut ettei missää nimessä. Nyt sit mies sano, et vois ne kaksoset nyt tulla ku sellaisen enneunen hän nähnyt ♥️ Rintoja pakottaa ja alhaalla painetta taas vaikka ajatukset ovat olleet aivan muualla kui...
  7. mincha

Haaveena vauva 2020

Piinapäivät tuntuvat alkaneen :unsure: naama kukkii hormooninäppyjä ja alaselkä- ja maha edelleen paineen tuntua jatkuvasti. Mies kyseli eile, et millo pitäis vuoto alkaa. Teki mieli sanoa, et toivottavasti parin vuoden päästä :cautious: no joko ne alkaa tän viikon lopussa tai sit ens viikolla...
  8. mincha

Haaveena vauva 2020

Me ollaan jokainen täällä yksilöitä ja jokaisella on oikeus sanoittaa tunteensa, oli takana yksi yrityskierros tai vuosia jo takana. Meillä kans eka tuli ekasta kierrosta niin kyl mä sit toista tehdessä ärsyynnyin todellakin, kun ei tapahtunu samanlailla. Meni kuus kierrosta ennenku napsahti, ja...
  9. mincha

Haaveena vauva 2020

Mulla menkat on aina kestäny maks 4 päivää, 1-2 päivää runsaampaa ja sit hiipuu. Olin jo huolissani, kun pari kertaa kestäny yli 5 päivää et nyt mä vuodan kuiviin :LOL:

Yhteistyössä