Hakutulokset

1. mincha

Lokakuiset 2020

Tervetuloa uusille plussanneille :love:
  2. mincha

Lokakuiset 2020

Mä oon kans ollu tänää tosi ärtyneelle päällä, kävin vetää päikkäritki samalla ku pienin oli unilla. Sit helpotti, ku mies lähti tallille käymään (y) jos huomenna olisi parempi päivä. Mua turvottaa iha kauheasti :unsure:maha on kuin melonin syöneellä, ja oloki on sellainen ettei tee mieli...
  3. mincha

Lokakuiset 2020

Touvottavasti menkat pysyvät poissa ja viivat vahvistuvat! Tervetuloa joukkoon!
  4. mincha

Lokakuiset 2020

Äiti nyt päästelee aina sammakoitaan suusta (n) kolmannen kohdalla sano, et hän aatteli et kaks riittää ku on jo tyttö ja poika iha ku heillä. Esikoista ilmottaessa alko itkee, et oon niin nuori ja elämä menee siinä (olin 22v) :sneaky: isä myhäilee aina vaan tyytyväisenä näistä ilmoituksista.
  5. mincha

Lokakuiset 2020

Mä testasin tänää kans, onesteppiin ei viel tuu tasavahvoja viivoja ja clearbluen digi näytti 2-3 viikkoa, ja nyt pitäis olla 4+3. Tutulta oli kans yhdessä raskaudessa hcg rajussa nousussa raskauden alussa, mut yks sieltä sit synty eikä missää vaiheessa kaksosia epäilty. Olishan kaksoset tosi...
  6. mincha

Lokakuiset 2020

Voisin ostaa kaupan tyhjäksi, ja siltikää ei mikään maistu (n) sama ollu edellisissä raskauksissa, pakottamalla saa syödä. Herkkuja ostan kaapit täyteen, ja ukko ne sit joutuu syömään :LOL:
  7. mincha

Lokakuiset 2020

Piti kaivaa kaapista 10 vuotta vanha esikoisen raskausaikana hommattu raskausajan kirja. Sinne oon kirjannu jokaisen raskausen olotilat ja mietteet :love: sinne pääsee sitten tämä neljäs myös. En ole yhdessäkää raskaudessa käyny varhaisultrassa, enkä ajatellut tässäkään käydä. Se np ultra tulee...
  8. mincha

Lokakuiset 2020

Tervetuloa joukkoon! Ei olla vielä perustettu fb ryhmää. Varmaan odotellaan, et kaikki halukkaat lokakuiset tulisi tänne keskustelemaan ja vasta sitten?
  9. mincha

Lokakuiset 2020

Keskenmeno on aina niin ikävä asia, tapahtu se millä viikoilla tahansa :unsure: ja ku niitä tapahtuu useimpia peräkkäin, ei kyl löydy lohdutuksen sanoja (n) toivottavasti nää pysyy kaikilla kyydissä :love:
  10. mincha

Lokakuiset 2020

Mä tunnen kans kaikki oireet hyvä herkästi, nytki lämpöä on joka päivä ollu sen 37,3 eikä muuta flunssan oirelua, röyhtäilyä, alavatsan nipistelyä, alaselän painetta. Ja koht varmaan alkaa ihana pahoinvointi ja turvotukset ;)
  11. mincha

Lokakuiset 2020

@_hosuli_ kyl ne leikkii, vaik ikäeroa on 3v ja 3kk. Tietty nyt vähä vähemmän ku likalla alkaa orastavaa esiteiniyttä olemaan ilmassa ja poika on eskariuhmassa. Nyt tietty leikkiminen on tietynlaista painimista. Ja leikkii toi koht 10v ton kaks vuotiaan kanssa, ja eskarilainen kans nuorimmainen...
  12. mincha

Lokakuiset 2020

@_hosuli_ meillä on koht 10 vuotias likka, 6 ja puol poika ja 2 vuotias poika. Mua jotenkin pelottaa mitä jos tää menee kesken :unsure: tää raskaus alko suht helposti...
  13. mincha

Lokakuiset 2020

@Helmiina1978 oireilua mulla on vaan tissien vihlonta ja turvotus, odotan pahoinvoinnin alkavan kohta :unsure: ja oon vielä testaillut melkein joka aamu, ku testejä on kaapissa. Vielä aattelin digin tehdä ja jos siihe lopettaisi sitten. @_hosuli_ neuvolan varasin jo jotta sain sen...
  14. mincha

Lokakuiset 2020

Mä muokkailen tota aloitusta sitä mukaan kun meitä lokakuisia tulee lisää :love:
  15. mincha

Haaveena vauva 2020

Mut saa poistaa listoilta, eka neuvola varattuna :love: aloitin tuonne jo lokakuiset 2020 keskustelun, toivottavasti sinne tulisi monta ihanaista :love: Onnea plussanneille ja plussatuulia muutenkin tänne :barefoot: 
  16. mincha

Lokakuiset 2020

Moi! Ei tainnu olla vielä lokakuisille omaa keskustelua. Toivottavasti meitä ilmestyy tänne useita :love: Merkatkaa punaisella laskettu aika, nimimerkki, mones lapsi ja synnytyssairaala 30.9., iisuli, 3.lapsi, HUS 5.10. Helmiina1978, 6. lapsi, xxx 5.10. Unimaa, 3.lapsi 5.10., Vieno1, 6 lapsi...
  17. mincha

Haaveena vauva 2020

Mä hengailen täällä vielä hetkisen, en meinaa millään uskoa et yk 2 tärppäsi jo :cry: mut kyl tää nyt plussa on.. Lokakuun alkuun menee laskettu
  18. mincha

Haaveena vauva 2020

@Janet88 en oo tuntenut kiinnittymistä missään raskaudessa. Sit on alkanu nää alavatsan - ja selän paineen tunne, tässä kierrossa oli hyvinkin vahvana heti oviksen jälkeen. Ja tissit on tosi herkillä. Jännittää, ku omiin silmiin toi viiva ei paljoa vahvistusta saa. Punertaa kyllä selkeämmin ja...
  19. mincha

Haaveena vauva 2020

Punertava viivanpaikka siinä on :unsure: en kyl vielä hihku innoissaan (n) Ylempi on eilinen ja alempi nyt aamuinen: Onneks näitä testejä on vielä, niin huomenna aamulla uusiksi :LOL:
  20. mincha

Haaveena vauva 2020

@Lilmi89 dpo 10, en saanu kyl täysin bongattua ovista. Huomenna uus testi, onesteppejä on viel muutama ja digi löytyy kans. Alko jo jännittää aamu, saakohan tässä edes unta o_O tänää töihin kävellessä yökkäilin mennessäni ohi koirapuiston, haisi niin kauheasti koiran pissa. Kävelen siitä ohi...

Yhteistyössä