Hakutulokset

1. mincha

Lokakuiset 2020

Mä käyn rasituksessa myös kaks kertaa, isällä esidiabetes ja isovanhemmilla ollu sit kans II tyypin kun vanhaksi pääsivät. Ja tän ylipainon takia kans. Mulla onneks ei tuu paha olo siellä, tylsää vaan :unsure: sängyn saa jos tulee pahaolo ja hoitajat käy kyselemässä oloja kyl säännöllisesti
  2. mincha

Lokakuiset 2020

Mulla on eka neuvola samana päivänä :) sillo rv 8 tai jotain sinne suuntaan :oops: mä oon iha pihalla näistä viikoista. Nyt jo alkaa ressaamaan mitä kaikkea pitää varailla, ekat labrat, sit sokerirasitus, np ultraa, vasta-aine testit ja sit mulle pistetään se vasta-aine jo valmiiksi edellisen...
  3. mincha

Lokakuiset 2020

Mä lopetin testaamisen siihen, kun menkkojen olisi pitäny alkaa. Digiin tuli silloin 2-3viikkoa eikä oikein leffaviivojakaan. Mut niin pitkään ku menkat pyayy poissa ollaan vahvasti raskaana. Mulla on ladattuna preglife ja sillä pärjätään. Kuha kertoo millä viikoilla ollaan, ku emmä niissä pysy...
  4. mincha

Lokakuiset 2020

Mahtuu ryhmään tietty! Tervetuloa joukkoon :love:
  5. mincha

Lokakuiset 2020

Mulla on aina ollut vaikeaa kertoa omille vanhemmille raskaudesta, ja nytki yhtä ellei peräti vaikeampaa ku neljäs kyseessä! Anopille ym muille paljon helpompaa. Yritä nyt vain nauttia raskaudesta ja olla miettimättä mitä muut ovat mieltä, tää lapsi on teille haluttu ja rakas eikä muiden...
  6. mincha

Lokakuiset 2020

6+2 täällä ja etova olo alkaa nostamaan päätään :unsure: tissit huutaa hoosiannaa illalla ku otan rintsikat pois, iha kuulee ku nännit huutavat VAPAUS! Meillä ikäerot ovat 3v3kk, 4v4kk ja nyt 2v10kk tulee nuorimmaisen ja vauvan välille. Esikoinen on silloin jo 10v ja seuraavan 7v, tuntuu paljon...
  7. mincha

Lokakuiset 2020

Mulla on si nivelen löystymistä jo muutenkin, oon menossa fyssarille hakee apuja ettei paukkuis iha jatkuvasti. Ja luultavasti joudun hommaamaan kunnon tukivyön. Nyt taitaa alkaa se etominen ja pahoinvointi. Just sopivasti, ku huomenna lähdetään junalla pohjoiseen lasten kanssa :unsure: jos...
  8. mincha

Lokakuiset 2020

Meil ei kans juoda paljoa, juurikaan. Et ei kellekkää tuu yllätyksenä jos kieltäydyn lasillisesta. Odotellaan vaikka tää helmikuu loppuun ennen ku perustellaan fb ryhmää?
  9. mincha

Lokakuiset 2020

Ai fbssä on jo ryhmä. Se on varmaan se iso ryhmä sit mihi kaikki halukkaat otetaan. Mun mielestä ei oo vielä tän keskustelun omaa fb ryhmää perustettu. Kait sitä vois jo pikkuhiljaa miettiä (y) kuka haluaa perustaa?
  10. mincha

Lokakuiset 2020

Muistakaa plussanneet laittaa tiedot punaisella ja samaan syssyyn niin saan copypastata ne tuohon aloitus tekstiin. Ihanasti tullut uusia joukkoon, onnea kaikille :love:
  11. mincha

Lokakuiset 2020

Onnea plussauksesta! Mulla pelot ovat lisääntyneet jokaisen raskauden myötä. En jotenki esikoista odottaessa osannut pelätä mitään, ja tieto lisää tuskaa niin tää neljäs on melkein kauhukuvia pelkästään. Voi helpottaa ekan kolmanneksen jälkeen, täytyy yrittää vaan ottaa rento asenne ja...
  12. mincha

Lokakuiset 2020

Ihanasti tullut lisää porukkaa! Mä sain jonku ihme flunssan mikä vei kaiket voimat ja kipee olo oli jatkuvasti Käyn 4x viikossa salilla ja nyt mun pt alko sanoo, et pitäis himmailla painojen kanssa. Mä ku aattelin, et saisin melkei puoleenväliin saakka mennä normisti ja sit vasta muuttaa...
  13. mincha

Lokakuiset 2020

Mä oon aikaisemmin kertonut pomolle (tai siis mun vuokratuolipaikan omistajalle, oon yrittäjä isommassa firmassa), melkeimpä heti ku ollaan alettu yrittää, mutta nyt nelonen ei ollu niin suunniteltu vaan päähänpisto. Ja olin sanonu pomolle, et kolmas on viimeinen. No pomo on menossa nyt kolmeks...
  14. mincha

Lokakuiset 2020

Mulla toi turvotus on iha jäätävää. Maha on pinkeenä aamusta iltaan. Eilen kyl vedin pieneen flunssa ärsytykseen pienen karkkipussin, et se nyt varmasti vielä pahentaa. Onnea plussanneille ja tervetuloa joukkoon! Meitä alkaa olemaan jo mukavasti listoilla :love:
  15. mincha

Lokakuiset 2020

Mun olot ovat aivan normaalit! Missä etominen on!! Tää mietityttää jatkuvasti :unsure:
  16. mincha

Lokakuiset 2020

@Barista oon pahoillani :cry:
  17. mincha

Lokakuiset 2020

Eipä itekkään ole mitenkää varma raskaudesta. En ole kokenut kertaakaan kyl keskenmenoa, mut niin sitä vaan pelkää melkein sinne synnytykseen asti. Mulla oireina nyt törkeä turvotus ja alavatsan nippailu.
  18. mincha

Lokakuiset 2020

Mä oon vaihtanu aamukahvin vihreään teehen, töissä hörpin sit kupillisen jos maittaa. En muutenkaan tykkää kahvin mausta, pakolla opettelin yötöitä tehdessä juomaan kahvia :whistle: ja ku aina sai kummasteluja, kun en juonu kahvia. Vielä pari viikkoa ekaan neuvolakäyntiin! Jotenki sitä odottaa...
  19. mincha

Lokakuiset 2020

Meillä on koht 10v likka, 6 ja puol poika ja 2v poika odottamassa pikkuista. Kerrottiin jo heille, likka on innoissaan ja toi eskarilainen ei viel oikein sisäistänyt asiaa :LOL: Mies on nyt kertoillut sukulaisilleen ja vastaanotto on ollut mielenkiintoista :ninja: onnittelevat kyllä, mut rivien...
  20. mincha

Lokakuiset 2020

Mikä siinä meni vikaan?

Yhteistyössä