Hakutulokset

1. S

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

Nippatädille voimahali :hug: Kylläpäs se Paavo pistää nyt hanttiin mutta kai aika ei sit oo vielä kypsä. Toivottavasti saisit nyt levättyä kunnolla ennen loppurutistusta. Vaipoista käytin esikoisella Pampersin ykkösiä alkuun mut en muista enää yhtään kuinka kauan ne meni. Nytkin ostin niitä...
  2. S

Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

Viimesiä mahakuvia viedään... :) Särö 38+0
  3. S

Pikkukakkosta odottavat :) vol2.

Täällä ollaan vielä yhdessä koossa eikä minkäänlaisia tuntemuksia oo vielä et synnytys ois lähellä. Kivuttomia supistuksia tulee päivittäin muttei muuta. Neuvolassa kävin eilen ja sf-mitta oli sama kuin viimeks eli vauva tainnut vähän laskeutua. Mutta uskon että la:aan asti mennään eikä se...
  4. S

Täällähän on jännät paikat... :) Nippatädille kovasti tsemppiä, toivottavasti olet jo päässyt tositoimiin! Mammutti ja sintti kysyit RD:stä. Minä kävin puol vuotta synnytyksen jälkeen uudestaan sokerirasituksessa, vielä silloinkin oli yksi arvo muistaakseni rajalla ja jonkun aikaa mittailin...
  5. S

Hyvää Ystävänpäivää kaikille mahakkaille ja jo vauvansa saaneille! :heart: Neuvolassa kävin tänään ja siellä kaikki normaalisti. Sf-mitta oli sama kuin viimeks, 31cm. Kertoiskohan se siitä et vauva ois hieman laskeutunut??? Edellisessä raskaudessa sf-mitta pysähtyi 33:een. Kirjoittelen ja...
  6. S

Mukava kuulla sinusta Zuza! Rankalta kuulostaa tuo sektion jälkeinen aika mutta onneksi olet jo toipumaan päin ja pikkuisella kaikki hyvin, toivottavasti saatte vauvan pian kotiin! :) Nopponen Minusta on kiva lukea kuulumisiasi vaikka tässä ei vielä omaa nyyttiä olekaan hoidettavana. Alkaa...
  7. S

Paljon onnea Ihanainen pienestä tyttösestä! :heart:
  8. S

Tämähän mielenkiintoseks menee... Mies just soitti ja kerto et sillä ois työmaa Jyväskylässä, neljänä päivänä viikossa joutus siellä olemaan (täältä matkaa sinne reilu 200km). Vauvan syntymään asti. Just tuossa yritin sumplia et mitenkä sitä sit järjestää esikoisen hoidon jos synnytys käynnistyy...
  9. S

Nopponen Voi että! Ihanaa kun pääsette aloittamaan vauva-arjen koko perhe koossa! :) Jännää, jännää... Tällä viikolla onkin taas vauvauutisia tiedossa: Ihanaiselle ja Soonfabille tsempit! HP Tsemppiä miehen kans, itsekin oon huomannu et mitä lähemmäks loppua mennään niin kireemmällä on...
  10. S

Julille paljon onnea pojasta! :heart: Sinullapa on ollut siellä hurjia käänteitä, kaikkee sitä pitääkin sattua! Mutta onneksi kaikki meni sit kuitenkin hyvin. Voimia pikkuiselle ja sinulle sektiosta toipumiseen! Nippatäti Kuudes vauva oli jo Julin poika! Ei tässä taida maaliskuulle kovin...
  11. S

Uusimmassa Vauva-lehdessä. Ja olen Niittyvilla kanssasi ihan samaa mieltä tuosta et raskausdiabeteksesta puhutaan siihen tyyliin et ihan niin kun se ois äitien itsensä aiheuttama sairaus. Minullakin oli edellisessä raskaudessa ihan normaali paino, terveellinen ruokavalio ja kiloja tuli raskauden...
  12. S

Nippatäti Hienoa että vauva ei ole enää kasvanut samaa tahtia, tuo painohan kuulostaa ihan normaalilta noille viikoille! Marais Minäkin luin tuon jutun myös, ois tosiaan voinu valita sanansa hieman toisin, sitähän se tarkotti ettei sais napostella koko ajan vaan noudattaa säännöllistä...
  13. S

Hetkeksi kun selkänsä kääntää niin täällähän on heti vauvauutinen! :D Paljon onnea pikkuprinssistä Mam! Potra poika! :heart: Särö ja Jalo 37+0
  14. S

Triida Tein tuon hoitoalustan polyesteripuuvillasta mut varmaan joku parempikin kangas ois olemassa. Oli vähän semmonen ex tempore-ompelus :) Toisen hoitoalustan meinasin tehdä ihan tavallisesta puuvillasta kun löysin niin ihanan kankaan netistä. Mut mulla on tapana pitää harsoo siinä alustan...
  15. S

Talvivauvan pukemisesta Itse meinasin laittaa vauvalle kypärämyssyn ja neulotun myssyn päälle. Mielestäni ihan paras mittari on vauvan niska, kun se pysyy lämpimänä niin sillon on tarpeeks vaatetta päällä. Esikoinen on ollut vauvasta asti semmonen hikipoika et on saanu kantapään kautta opetella...
  16. S

Reunapehmuste ja vuodevaatteet... Vanhan kulahtaneen hoitoalustan mallilla tein uuden, sisällä vanulevyä ja vanhan tyynyn täytteitä. Särö ja Jalo 37+0 (kohta täällä alkaa olla kaikilla täysaikaiset raskaudet :) )
  17. S

Tekstiä on tullu ihan kauheesti et en varmaan muista kaikkee kommentoida. Sen siitä saa kun ei repiä kirjottamaan, pikasesti oon vaan käyny lukemassa. Täällähän taitaa olla pian lisää vauvoja luvassa, ainakin greentea, soonfab ja sannamary, teillä oli aika jännät paikat siellä! :)...
  18. S

Neuvolakäynnit Onpas teillä pitkiä nuo neuvolat! :O Täällä ei mee kun max. 20 minuuttia ja niin se oli esikoisenkin aikaan. Kai täällä sit on niin paljo kävijötä kun varmaan ympäristökunnistakin käy odottajat täällä. Sone Minustakin on hyvä jos niitä vierailijoita on rajattu, etenkin kun nyt...
  19. S

Tänä aamuna kun yritin päästä sivuille niin kone herjas jotain data erroria et kai täällä joku häikkä on sit ollu joka on hävittäny viestejä :( Onnea Santzuu pojasta, käyhän kertomassa tarkempia kuulumisia kun jaksat, meni varmaan aika monelta koko uutinen ohi! Sone Minä oon kans huomannu...
  20. S

Paljon onnea Zuza pikkuprinsessasta! :heart:

Yhteistyössä