Hakutulokset

1. V

Syyskuiset 2019

Just noita samoja mielessä @Lukka Kauhistuttaa jos miehen kanssa mentäis huonoon kuntoon vaikka pärjättäis kotona mut olis kyl iha karmeaa. Saati jos sitten tulis sairaala keikkaa, yritän olla ajattelematta. Mä oon ruoan kanssa tarjonnut korviketta pullosta jotta vähän tottuu makuun ja ees...
  2. V

Syyskuiset 2019

Meillä parempi yö takana muuten mutta sitten kakkaa tehtiin aamusta viiden jälkeen itkun kanssa. Nukuttiin kyllä sitten puoli yhdeksään kun kuuden jälkeen sammuttiin uudelleen. Miten teidän vauvan vatsantoiminta @tikkunekku90 ?
  3. V

Syyskuiset 2019

@tikkunekku90 mun piti siis avata tota sirkus hommaa mut tällästä tää mun meno on et puolet unohtuu. Eli on heräillyt paljon, parin tunnin välein tuntuu et välillä. Nyt ihan tapana et kymmeneltä melkeen kellolleen on tissiä vaille. Kasilta edelleen sammahtaa. Oon paristi yrittänyt muilla keinoin...
  4. V

Syyskuiset 2019

Täällä on ahdistusta niin ettei oikeen saa tännekään kirjoteltua järkeviä. Vituttaa kovasti koko korona. Täällä yöt ollut sirkusta. Rauhoittuu kyllä tissille mut muuten vähän heikosti. En ihan vielä raaskis yövierottaa kun edelleen kehnosti syö kiinteitä. Maistuu kyl koko aika paremmin. Viime yö...
  5. V

Syyskuiset 2019

Mekin ollaan pari videopuhelua soitettu mut täytyy tosiaan aktivoitua siinä. Meillä kävi täti kylässä, juotiin ulkona kahvit hyvällä välimatkalla. Vähän urpo olo siinä oli mutta oli ihana nähdä vaikka ei normisti istuttu sohvalla. Onneks on hyvät ilmat ja voi hyvin juoda kahveet ulkona. Vauva...
  6. V

Syyskuiset 2019

Meillä tarjottu maissinaksuja muttei kummemmin nekään ole hitti. Koira syö ne sitten lattialta. Meillä kanssa kaukaloon mahtuu 13 kiloon asti ja seuraava istuin mietinnässä. Kaikkihan nuo tuppaa melkeinpä isofixeillä nykyään olemaan tai ainakin ite ehdottomasti sellaisen haluan. Selkä edelleen...
  7. V

Syyskuiset 2019

Ihana pikku sormiruokailija teillä @tikkunekku90 mitä oot tarjonnut?? Mä oon tosi arka siirtymään paloihin kun vasta alkanut soseet paremmin menemään. Meillä hammas läpi tai ihan lähes läpi, tuntuu terävänä sormelle, täytyy huomenna tutkailla.
  8. V

Syyskuiset 2019

Miten teillä menee? Oletteko pysynyt terveenä? Täällä kaikki hyvin. Kääntyily on edistynyt ja vauva keksinyt tosissaan että pyörimällä pääsee eteenpäin sivuttaissuunnassa. Hassu tapaus. Sapuskakin alkanut maistua.
  9. V

Syyskuiset 2019

@tikkunekku90 meillä tuli vähän sivuheijasteita esiin, ei töysin mutta sanoikin ettei oo ihme kun ei oo omatoimisesti istumassa vielä. Täällä alettu urakalla kääntymään. Kierimällä vähän liikkuu huomaamattaan, ei oo ihan hoksannut että liikkuu aikapaljon kun eka kääntyy vatsalle ja siitä...
  10. V

Syyskuiset 2019

Meillä oli neuvolassa kääntyilystä puhetta kun tää mattimyöhänen aloitti sen tosiaan vasta oikeastaan eilen. Täti sanoi että yleensä 6kk kieppeillä vauvat jo kääntyy tai alkavat kääntyä, ei oo mikään kiirus. Jotenkin itelläni jäänyt se käsitys et olis ihan perus kauraa jo 4-5 kuiselle. Meilläkin...

Yhteistyössä