Hakutulokset

1. V

Syyskuiset 2019

Nopsaan vaan laitan et eiköhän @AnnMariii ne kolmet päikyt oo enemmän kun ok tässä kohtaa viellä. Niinkuin aiemmin @Lukka kin kirjoitti saamiaan uniohjeita niin todellakin pitää vielä päivästä nukkua kunnolla. Meillä aamusta varsinkin on lyhyt hereillä olo, tänäänkin herättiin 8.30 niin kyllä jo...
  2. V

Syyskuiset 2019

Täällä kans taputellaan kovasti ja heitetään veljen kanssa yläfemmaa. Hampaita pikkupedolla kahdeksan läpi, tuli kaikki tosiaan ihan hetkessä niin kun aiemmin taisin mainita. Me ollaan harjattu niitä tahnan kanssa heti kun eka tuli läpi. Ennen ei minusta suositeltu tahnaa heti alkuun mutta nyt...
  3. V

Syyskuiset 2019

Me kokeiltiin sieltä simppelistä sormiruokakeittiöstä semmosta mikromuffinssia, vähän nutusteli sitä mutta siitäkin jo useampi viikko. Pitääkin kokeilla josko menisi paremmin. Mä inhoon kyllä myös tätä ruokasotkua eikä olla mitään sormiruokailijoita varsinaisesti. Edellisetkin lusikalla syötetty...
  4. V

Syyskuiset 2019

No huh heijaa @Lukka On teillä ollut hommaa siellä. Tunnen tuskasi tuon diabeteksen suhteen. Meillä oli myös vähän ikävä ”yllätys” kakkosen kanssa tässä pääsiöisen aikoihin, hurautettiin ambulanssilla sairaalaan ym. Sydän syrjällään oltu kaikesta, kai tästäkin taas selvitään. Eka viikko meni...
  5. V

Syyskuiset 2019

Meillä myös neuvola vasta 1v, siinä 10kk voi varata jos tuntuu et haluu kasvua tarkistaa tms. Tää onkin melkosta perässä juoksua kun herra mönkii joka paikkaan. Suorastaan innolla odotan että konttaa. Kovasti ketkuttaa konttausasennossa muttei vielä ihan pääse liikkeelle siinä. Näitä hampaita...
  6. V

Syyskuiset 2019

@Nyytti19 olen tehnyt nimenomaan niin et eka sose sitten tissi. Nyt taas pari päivää vähän paremmin uponnut ruoka, tää vaihtelee hirveesti. Tota neljättä hammasta tekee joten liittyy varmasti siihen myös. Nyt myös yöt rauhoittunut vähän. Yhdellä herätyksellä mennään. Meillä on semmonen Ainun...
  7. V

Syyskuiset 2019

Kiitti vinkeistä! Taidan tosiaan karsia nyt eka ne ruokailut yöstä ja panostaa myös päivisin siihen et olis jo nälkäinen kun ruokaa tarjoillaan eikä niin et on just ollu tunti sitten tissillä.
  8. V

Syyskuiset 2019

Ei syö tuttia, ei huolinut alkuunkaan. Olen itsekin miettinyt tota et paranis varmaan päiväinen ruokahalu jos yösyöminen loppuu. Tää on niin ristiriitaista mun päässä kun sit taas tuntuu et syö päivällä välillä niin huonosti et oon melko varma et tarvii vielä yöllä vähän evästä. Viime yö menikin...
  9. V

Syyskuiset 2019

Hei mites teidän yöt nyt menee? Mä täällä Kamppailen ajatuksen kanssa jos lopettas yöimetykset ja lisäksi olisi omaan huoneeseen siirto edessä. Luulen et vauva heräilee meidän ääniin, lähinnä miehen kuorsaus ja unissaan puhuminen. En vaan osaa päättää ryhtyäkkö nyt heti vai viikon päästä ja...
  10. V

Syyskuiset 2019

@Nyytti19 ongelma on vähän se kun ei ole mitään lempisosetta. Mikään ei mene paremmin kuin toinen. Tää on käsittämättömän huono syömäri. Olen surauttanut kuivat hiutaleet blenderissä jauhoksi ja tehnyt siitä puuron, tulee ihan sileää ja hedelmää/marjaa sekaan mut ei uppoa sen enempää kuin muutkaan.
  11. V

Syyskuiset 2019

Täällä syöminen on taas nihkeämpää kuin aiemmin, ihan soseidenkin suhteen. Poika innostui yks päivä syömään kurkun paloja, tosi hienosti yritti ihan ku hampailla nakertaa niitä, alhaalla siis kolme hammasta. Innostuin sitten itsekin että jippii mehän ruvetaan sormiruokailua treenaamaan. Eipä...
  12. V

Syyskuiset 2019

Meillä ei vielä istuta. Ei ole kaukana sekään. Tulee rytinällä taitoja. Ihmeen vähillä päiväunilla mennään. Tai on aina ollut huono päivänukkuja mut nyt tuntuu et vartin kun torkahtaa niin ei enään sammu puolen tunnin lenkillä, ja jos nukahtaa on puol tuntia ihan maksimi. Neljän viiden aikaan...
  13. V

Syyskuiset 2019

@Nyytti19 huh mitä määriä teillä menee ruokaa. Täällä ollaan kyllä niin jäljessä. Suunta on nousujohteinen täälläkin. Neuvola oli eilen, kaikki ok. Painoa ja pituutta tullut hyvin. En muista nyt lukuja niin laitan ne vaikka myöhemmin. Melkein kymmen kilonen. Pituutta oli venähtänyt nyt joku 5cm...
  14. V

Syyskuiset 2019

Iso tsemppihali @Lukka ! Tiedän tasan mitä tarkoitat. Vaikka nää mun isommat jo koululaisia niin oon ihan ranteet auki ja niin pinna tiukalla kun voi olla. Välillä tulee huono mieli itelle kun eihän se lasten syy oo missään nimessä et mua vituttaa ja väsyttää. Meillä edelleen heräillään yöllä...
  15. V

Syyskuiset 2019

@tikkunekku90 täällä seinät kaatuu päälle vaikkakin sisarukset viihdyttää vauvaa omalta osaltaan. Silti hajottaa yllättävänkin paljon tää kotoilu. Viihdy yleensä hyvin kotona mutta tää kun ei voi piipahdella normaaliin tapaan missään... Me on ulkoiltu myös ”hereilläolo aikoina”, vauva viihtyy...
  16. V

Syyskuiset 2019

Mä tilasin just semmoset aurinkolasit jotka takaa leveällä litteällä remmilä. Julbon malli joita ei voi laittaa päähän väärin päin sit kun alkaa ite niitä kiskoon päähän. Meillä muillakin pienillä ollut semmoset takaa kiinnittyvät. Ei tulis muuten mitään. Minusta täälläkin kovasti puhutaan...
  17. V

Syyskuiset 2019

Ihan huippu öitä nyt teillä @tikkunekku90 . Tänne kiitos samanlaisia.
  18. V

Syyskuiset 2019

@Nyytti19 meillä yksi hammas tönöttää alhaalla odottamassa kaveria. Me ollaan siirrytty vaunukopasta ratasosaan jo jokunen viikko sitten. Yleensä on lenkillä ihan matalana että käytännössä vaakana makaa mutta lenkin alkuun on vähän pystymmässä ihmettelemässä maailmaa. Melkeinpä meillä...
  19. V

Syyskuiset 2019

Heippa kaikki! Miten sujuu? Täällä yörumba jatkuu 2-3 heräämistä. Huoh. Välillä nukahtaa hetkessä syliin ja välillä syö kunnolla tissillä. Nukahtaa kuitenkin eikä jää riekkumaan sentään. Oma jaksaminen vähän kortilla kun on tää kotikoulu. Ei pitäis valittaa mut tuntuu ettei hetkeäkään saa...
  20. V

Syyskuiset 2019

Oi että ihana kun monella jo pieniä liikkeelle lähtijöitä. Täälläkin vähän haetaan uusia ulottuvuuksia suorin kösin ja millon missäkin mytyssä on lattialla. Rytmi on nyt tekeytynyt kun ollaan vaan kotosalla vahvasti. Heräillään siinä 7 aikaan. Klo 9 tissitorkut 30min, päiväunille ulos 12.30...

Yhteistyössä