Hakutulokset

1. Essi81

Jos nyt saisit ihan mitä ruokaa vain, niin mitä ottaisit?

Oon nälissäni, joten voisin syödä oikeestaan mitä vaan :D Mutta kohta ruokaa joten helpottaa :) Mutta texmex pöytään kun pääsisin niin :p
  2. Essi81

Onko imetystyynyissä eroa? Suositelkaa :)

Synttärini lähestyy ja mieheni on luvannut ostaa minulle imetystyynyn, kun sitä pyysin :) Esikolla sitä ei ollut, mutta nyt sen haluaisin ja siksi kokemukset olisi tarpeen. Tiedän että niitä on erilaisia :)
  3. Essi81

Haluaisin tehdä taatelikakun...

KIITOS :heart:
  4. Essi81

Tarttisin kyllä :)
  5. Essi81

Okei, mä taidan joutuu tehdä... tekee niin mieli sitä :)
  6. Essi81

En ole koskaan tehnyt... Kuinka vaikeaa se on? Olisiko jollain joku helppotekoinen ohje?
  7. Essi81

G mitä ruokana tänään?

pastaa ja pekonikastiketta.
  8. Essi81

Nazar ---- EI KIITOS!!!! Liian hyvää ollakseen totta! ... valitettavasti

Se nyt on vaan ihan kylmä totuus että taso kreikassa ei ole sama kuin turkissa. Koitappa Nazarin matkaa turkkiin niin tiedät mistä puhun. Saat matkaltasi aivan jotain muuta kuin mihin olet nyt pettynyt. Itse en matkusta muualle kuin turkkiin ja vaan ja ainoastaan Nazarilla. Itse kuitenkin...
  9. Essi81

Nonni, antakaas joulun koko menu jälkiruokineen ja kahvituksineen

Uunilohi + kermaviilikastike Graavilohi Mäti + höysteet 2 eri silliä Keitetyt perunat Kinkku + sinappi Lanttulaatikko Maksalaatikko Porkkanalaatikko Perunalaatikko Sienisalaatti Punajuurisalaatti Fetasalaatti Suolakurkkuja Riisipiirakoita, ruisleipää ja joululimppua + Voi...
  10. Essi81

Raskausajan ruokarajoitukset, kuka tietäisi...

Heh, joo otin :D Tosin en neuvolan suosituksesta.
  11. Essi81

En tajua? Suolako siitä vie raakuuden pois?
  12. Essi81

Graavi on myös raakaa kalaa. Miksi siis sushia ei saisi syödä?
  13. Essi81

Joo sori, en käytä energiajuomia koskaan. Niistä en siis tiedä mitään. Lähinnä oon tutustunu niihin mitä itse käytän.
  14. Essi81

Juu nää muuttuu koko ajan... Kuusi vuotta sitten esikkoa odottaessa ei saanu syödä ollenkaan maksalaatikkoa eikä maksamakkaraa... Tosin nyt sain neuvon että 200g viikossa. JNE. Kaikkea silleen kohtuudella ja järkeä käyttäen.
  15. Essi81

Ostat tuoreen lohivileen tiskistä ja suolaat/graavaat, pakastat , viipaloit ja syöt sen :)
  16. Essi81

Eli mädit jätän syömättä. Mä nimenomaan kysyin neuvolassa tosta graavilohesta. Ja th sanoi että kun se on tehty itse tuoreesta vaikkakin pakasteessa olleesta lohesta niin syöntimäärällä ei ole väliä :) Muistaa vaan sen suolan siinä :D Paljon vettä päälle. Että ihan täysin rinnoin graavilohen...
  17. Essi81

Nyh loppu sitten rahat... *turhis*

Jauheliha on muutan oikeesti halvempi kuin tonnikala :)
  18. Essi81

No itse olen syönyt pastöroidusta maidosta tehtyjä juustoja. Lähinnä kotimaisilta isoilta firmoilta tulleita. Kaloja jotka ei ole vaakuumissa ollut niin saa syödä. Mutta jos ostat esim. kalatiskiltä niin suosittelen kysymään onko ne tuoreita itse tehtyjä, koska yllätyin että tuoretiski myy...
  19. Essi81

Onko valmislaatikoissa (lanttu,porkkana) YHTÄÄN hyvän makuista merkkiä

Tyhmä kysymys... Tietenkin Saarioinen :P

Yhteistyössä