Hakutulokset

1. M4rianne77

Terolut ja raskautuminen

Mulla määrättiin Terot säännöllistämään menkkoja. Menkat jäi sekaisin keskenmenon jälkeen ja tulivat kahden viikon välein. Raskautuminen vähän mahdotonta sellaisilla kierroilla. Nyt oon syönyt 3 kuuria, no raskautta ei kuulu mutta onneksi tämä viime kierto oli Terojen avulla 27pvää. Turhauttavaa...
  2. M4rianne77

40 + so what, wol 14 (2019)

Kokemuksia kyselen... Viime terolutkierrossa aloitin pillereiden popsimisen lääkärin ohjeen mukaan kp15 ja kk-vuotohan alkoi jo kp20. Nyt koitin tikuttaa ovista, mutta reissun vuoksi taisin myöhästyä kun testit haaleni. Tein joku 4 testiä.. Päätin aloittaa Terot tässä kierrossa kp18 ja nyt...
  3. M4rianne77

@kirsillevauva on todella ikävää lukea miten teille kävi, paljon voimia! Olen käynyt seuraamassa ketjua, mutta omat voimat ei ole riittäneet vilkkaaseen kommentointiin. Olen ollut tosi alaviritteinen ihan kaikkeen. Pettymys oli suuri jälleen, kun Terolut kuurin aikana on nyt menossa kp22 ja...
  4. M4rianne77

@Mary18 täälläkin 41v. ja luomuna yritellään kolmatta lasta. Km 09/18, siinä raskauduin toisesta yrityskierrosta. Nyt terolutit käytössä kiertoa tasaamaan. Ikävää, että km heitti aina niin säännöllisen kierron ihan sekaisin! Mulla on tullut suru, koska tunnen itseni vielä nuoreksi ja nyt...
  5. M4rianne77

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

Vierähti viikot nopeaan ja mun viimeisimmästä kommentoinnista aikaa... Mulla tosiaan menkat heittikin sitten ihan häränpyllyä, kahden viikon välein vuodot sellasta 5-7 päivää. @em85 Sain tosiaan ne Caprilonit ensin ja nyt kiertoa tasaamaan Terolut 10mg kuurin. Se tyrehdytti vuodon lähes heti...
  6. M4rianne77

Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista(y) Kiireistä arkea tässä ollut, joten välillä olen pikaisesti käynyt sivuja selailemassa. Paljon luettavaa ja tapahtumaa. Viimesyksyinen keskenmeno sai aikaan järkyttävän runsaat, kivuliaat nyt kahden viikon välein tulevat ja pitkään kestävät menkat...
  7. M4rianne77

41v./kolmatta/ya 6/2018/km 9/18/luomu Heippa kaikille, tulisin ketjuun mukaan. Jotain lueskellutkin taustalla
  8. M4rianne77

.

@Beibihaaveilija ikävä lukea sun epävarmasta tilanteesta, toivon että kääntyisi parhain päin!(y) Tulisin mukaan ketjuun ja täällä siis km 9/2018. Yk3 ja kp4/28. Haaveissa kolmas lapsi. Ikä 41v.
  9. M4rianne77

Onkohan meillä uusi ketju jossain vai tällä jatketaan 2019 kuumeilua? Itse kävin gynellä km jälkeen jatkuneiden todella runsaiden menkkojen ja -kipujen vuoksi. Sain Caprilon kuurin avuksi. Vastaanotolla gyne ultrasi ja kertoi limakalvon olevan ohut, mutta kaikki muu priimaa. Silloin oli n. 8...
  10. M4rianne77

Suuret tsemppitoivottelut muille samassa tilanteessa oleville❣ Ekat normaalit menkat tulikin 27.10 keskenmenon jälkeen...8 pitkää viikkoa siinä vaan meni. Nyt meidän toivo on niiiin tässä kierrossa. Aloin testaamaan ensimmäistä kertaa ikinä näillä ovisliuskoilla. Pelkkää testiviivaa on tullut...
  11. M4rianne77

Heips. ..täällä kärvistelen menkkamaisten selkäkipujen kanssa ja mietin ovatko nämä ne menkat vai ei! Yritys alkoi 05/18, raskaaksi jäin 07/18, keskenmeno syyskuussa ja nyt lääkkeellisestä tyhjennyksestä on viikkoja 3. Vuoto loppui pian ja nyt alkoi uusi vuoto. Voiko nämä olla menkat? Oireet on...
  12. M4rianne77

Huhtikuiset 2019

Täällä tuli eilen huonoimmat mahdolliset uutiset ultrassa. Ei sydämen sykettä nähtävissä, koko vastasi rv6. Kuukautisista laskettuna mulla olisi nyt menossa rv8+6. Lääkkeellinen tyhjennys edessä, ollaan ihan surun murtamia. Kolmas lapsi olisi ollut.
  13. M4rianne77

Huhtikuiset 2019

Heippa, täältä ketjuun mukaan uusi LA on joskus huhtikuun lopulla. Mulla epäsäännöllisyyttä ja epäily myöhäisestä ovuloinnista, siksi ihan haussa nuo raskausviikot. Viimeisten menkkojen 12.7. mukaan laskettua en usko...varhaisultrassa viikko sitten näkyi pienen pientä pussissa ja oikeassa...

Yhteistyössä