Hakutulokset

1. M4rianne77

40 + so what, wol 14 (2019)

Täällä vietetty hiljaiseloa taustalla lukien. Olen yrittänyt viimeaikoina huijata kehoani ottamalla muka rennosti tämän raskautumistoiveen kanssa:ROFLMAO: Eka lapsettomuustutkimus aika varattu, joten ihan niin paljon ei ole tarvinut asiaa tässä kierrossa stressata vaan odottaa vain. Nyt tosin...
  2. M4rianne77

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@MyMa ensikäynti olisi elokuun puolessa välissä. Just ollut silloin tulevat menkat, joita tietty en toivo;)
  3. M4rianne77

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Heippa, saako tulla mukaan kirjoittelemaan ja lukemaan kokemuksia? Mulla jo kaksi lasta ja ollaan mieheni kanssa 06/2018 aloitettu ensimmäisen yhteisen yritys. Tulinkin nopeasti raskaaksi, mutta meni kesken syyskuussa. Sen jälkeen ei ainuttakaan plussaa olla saatu. Nyt tehtiin päätös...
  4. M4rianne77

Testit 2kpl negaa, mutta menkat ei vaan ota alkaakseen kunnolla. Pientä tuhrua pyyhkiessä tai tippa verta alushousuun... miten tästä nyt laskee uuden kierron alkaneeksi, pöh! Me tehtiin miehen kanssa päätös ja varattiin ensikäynti lapsettomuustutkimuksiin. Mitä kokemuksia teillä on, onko kukaan...
  5. M4rianne77

Hep! Pysyn listoilla, kirjoittelu jää toisinaan ja nyt olikin monta sivua luettavana. Täällä n. 5pvää menkkoihin...vielä ei mitään tuntemuksia suuntaan eikä toiseen.
  6. M4rianne77

Aikas hiljaista ketjussa...ollaanko täällä kesälaitumilla ilman stressiä ja pian plussatuulia monille!! Sitä toivon(y):love:
  7. M4rianne77

@Helmiina1978 mulla oli viime syksynä keskenmeno. Silloin raskauduin lähes heti ehkäisyn lopettamisesta, sitten heitti keskenmenon jälk. kierto häränpyllyä ja sen jälkeen ei olla yhtään todistettua plussaa saatu. Oloja on kyllä ollut alkuvuodesta eli mahd kemiallisia sitten, koska tunnen joka...
  8. M4rianne77

Kp28 ja jälleen uuteen kiertoon. Oon aivan loppu tähän yritykseen. On se otettava yhteys lääkäriin ja valtava summa lainaa tai myytävä talo, että tässä vielä lisäännytään:unsure:
  9. M4rianne77

Täällä menkat "myöhässä" eli kierto pitempi kuin aikoihin. Aiemmin käytössä tosiaan Terot ja nyt olen ollut ilman, muistaakseni tämä toinen kierto ilman. Nyt jo huimat kp27! Testi näytti tänä aamuna negaa, että toivo alkaa hiipua. Rinnat kipuilee ja vatsaa turvottaa, ei kuitenkaa minkäänlaista...
  10. M4rianne77

Voimia ja rutkasti menetyksestä toipumiseen @kirsillevauva !! Itse olen jättänyt terolutit nyt pois, toinen kierto menossa. Näytti viimeksi jäävän kierto heti lyhyeksi, harmi:( nyt menossa kp19 ja rinnat/nännit tänään niin pirun arat, että näinkö tämäkin jää. Alkaa turhauttamaan, kun ei edes...
  11. M4rianne77

Täälläkin uuteen kiertoon taas hypätty. Ilman Terolutteja kierron pituus jäi taas 22pvää. En tiedä otanko jälleen käyttöön. Miehelle tilataan siemennesteen analyysi, sen jälkeen mietitään taas mihin päin suunnataan jos kaikki edelleen ok, mutta kahta viivaa ei vaan saada testiin viime heinäkuun...
  12. M4rianne77

Plussaaaa kaikille:geek:(y) Flo ennustaa ovista 2 pvän kuluttua, nännit on jo arkana. Onko ne viime kuussa ollutkaan oviksen aikaan näin... Tuntuu, että raskaana olevat pyörii vain mun ympärillä ja putkahtelee tietoa milloin kukakin naapuri tai puolituttu odottaa vauvaa. Saisi jo osuu tännekin!!
  13. M4rianne77

@Rusakkonen voi mikä Onni:love:!!!
  14. M4rianne77

Eipä tarvinnutkaan loppuviikosta testata, kuukautiset alkoi eilen. Masentaahan tuo:unsure:Enpä olisi arvannut, ei ollut mitään selkäsärkyjä yms. normi ennakkomerkkejä. Uskaltaisikohan kokeilla tämän kierron ilman Terolutteja... Aiemmista vuoto alkanut kp27 ja terojen läpikin, mutta nyt meni...
  15. M4rianne77

@Helmiina1978 onko sulla syy aloittaa inositoli, vai voiko sitä syödä ihan kuka tahansa parantaakseen raskautumista? Kyselen ja yritän täällä imeä kaikki mahdolliset poppaskonstit..;)
  16. M4rianne77

@Mary18 voi ihanaa, onnea plussasta! Toivon sulle juurikin liimaa ja kaikkea kiinni tarraavaa todella. Mun oma olo jatkuu erilaisena ja haaveet plussaan on suuret. Viime yökin meni pyöriessä levottomissa unissa. Aamulämpöilyä, että taidan olla kipeänä. Tein juuri Apteekin testin, ei ollut...
  17. M4rianne77

@Hulbertiina toivotaan myöhäistä ovista kiinnittymisvuotoa!! Peukkuja:):) Mulla on kumma olo, juurikin kylmä/kuuma. Lämpö nousee iltapäivästä aina 37 yli. Väsyttää, mut ei tissituntemuksia niinkuin oli edellisellä kerralla heti turvonneet ja kipuilevat rinnat.
  18. M4rianne77

@minttu-82 onnea!! :love: @Hulbertiina, mulla oli myös tässä kierrossa muka selvä ovis puolivälissä, kuten kuuluukin, kivut ja himot jne... sitten tuli vol.2 tossa kp20 vaiheessa. Olin ihmeissäni mitä se oli. No mutta hyödynnettiin miehen kanssa olotila huolella. Ei tässä kierrossa ole ainakaan...
  19. M4rianne77

@kirsillevauva gynen mukaan kaikki ok ja mahdollisuudet hyvät, kun yrityksen alkaessa viime kesänäkin tärppäs lähes heti. Ikää tosin ei voi muuttaa, joten km riski on tietty korkea. MUTTA kun en ole jäänyt sen jälkeen edes raskaaksi. Teroja gyne laittoi 6kk, josta 3 käytetty. Pitää kait jo ottaa...
  20. M4rianne77

Voimia kaikille teille kevät lähenee ja uuden odottelu on toisinaan kestämätöntä. Itsellä kierto Terolutin avulla oli vihdoin ja viimein suht normaali ,27pvää. Raskautta ei vieläkään kuulu. Toivoa on vihdoinkin, kun ensimmäinen normaalikierto oli vasta nyt. Miten voi keskenmeno heittää kropan...

Yhteistyössä