Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2023

Joo tuntuu et tää lieväkin sekoilu on kestäny ikuisuuden 😬🤭
  2. M

Haaveena vauva 2023

No pakko tollasen viivan on jotain tarkottaa!!! hmm nyt on kolmannet menkat km jälkeen 🙄
  3. M

Haaveena vauva 2023

Argh kp6 ja oli jo menkat ihan lopuillaan KUNNES nyt taas illalla tulee reippaammin verta 😓😓 ei kyllä oo tässäkään kierrossa uskoa tärppiin ku näköjään menkat taas sahaa, kait se jostain hormonihäiriöstä kertoo. @Kyfi koska testiä???
  4. M

Haaveena vauva 2023

Mulla tulee aina välillä
  5. M

Haaveena vauva 2023

Mul lyheni kans aikanaan kierrot ku söin tota ksm 😳
  6. M

Haaveena vauva 2023

Onnea @Poppana_ 😍
  7. M

Haaveena vauva 2023

täällä kp1 😌
  8. M

Haaveena vauva 2023

Otin itteni pois piinailijoista, odotellaan seuraavaa kiertoa 😌
  9. M

Haaveena vauva 2023

VAUVA 2023 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  10. M

Haaveena vauva 2023

Mäki tavallaan haluisin nopeesti uuteen kiertoon, mut toisaalta olis hyvä et menkat tulis vast parin pv päästä ni sit alkais olee hyvän pituinen luteaali. 😌 tsemppiä uuteen kiertoon 🥳
  11. M

Haaveena vauva 2023

Blaah nega testattu 😒
  12. M

Haaveena vauva 2023

@Kyfi onpa erikoisen kuuloinen tilanne 😳 tuliski ylläriplussa 🥳
  13. M

Haaveena vauva 2023

Nii ja piti sanoo et en usko kyllä plussaan yhtään, kyllä pitäis olla ees jotain oireita, edes pientä nippailua 🥶 hurjan myöhään sulla tuli ovis! Mut eihän se tosin tärppiä estä ☺️
  14. M

Haaveena vauva 2023

Toivottavasti! Mut plussaa on se et ei oo viel alkanu menkat ku km jälkee ollu lyhyitä kiertoja ja tänäänkin jos alkaa ni eka vuotopäivä on huomen eli dpo11 eli ihan hyvä ☺️
  15. M

Haaveena vauva 2023

Mulla on kyllä vähänväliä olo että jotain valuu ja suojanki laitoin varuiks jo aamulla, mut ei oo tähän mennes tullu muutaku kellertävää vv 🙂
  16. M

Haaveena vauva 2023

No luulis et sunnuntaina olis jo hyvät viivat! Meillä vähän sama et mies haluu testata yhdessä ja toki mäki haluan ☺️
  17. M

Haaveena vauva 2023

Mulla meni jo pahimmat testihimot ja tilalle tuli se etten uskalla testata 🥶😆
  18. M

Haaveena vauva 2023

Tänää dpo10 ja flo ennustaa et menkat alkaa tänään. Testiä en uskalla tehdä 😁 ei oo kyl mitään oireitakaan mihinkään suuntaan 🥴 mut ainaki pisin kierto tähän mennessä km jälkeen ku menkat on alkanu dpo9, hurraa!
  19. M

Haaveena vauva 2023

Mulla tulee ennen
  20. M

Haaveena vauva 2023

Hyvältä näyttää 🤩

Yhteistyössä