Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2023

En vielä ku ei oo testejä, just menossa ostaa 😆
  2. M

Haaveena vauva 2023

Aah noniin! Minkä testin teit 🙂
  3. M

Haaveena vauva 2023

Mikäs dpo sulla olikaan? 🙂
  4. M

Haaveena vauva 2023

Varmaankin tänään 😇
  5. M

Haaveena vauva 2023

Hui, kylläpäs näkyy hyvin 😬
  6. M

Haaveena vauva 2023

Joo siis se sinikorkkinen, eiks se oo joku apteekin ultra herkkä 🧐
  7. M

Haaveena vauva 2023

Toivotaan!! No höh, mut sullaki aikasta vielä 🤞🏼🤞🏼
  8. M

Haaveena vauva 2023

Mulla vasta dpo 8/9, veikkaan ysiä kyllä 😍 voi apua heinäkuinen, en uskalla kattoo et mihin osuis ku ollaan molemmat miehen kanssa heinäkuisia yhden päivän erolla 🤣🤣🤣
  9. M

Haaveena vauva 2023

Ja kuivana 🥸
  10. M

Haaveena vauva 2023

https://aijaa.com/aKHkBM Voiskohan olla? Mitä mieltä? Ylempi eilen ja alempi nyt aamulla 🫢
  11. M

Haaveena vauva 2023

Tännekin tärppiä kiitos!! Tänää dpo6-7, saattaa olla 7, koska saattaa olla et ovis tuli samana päivänä plussan kanssa kun oli sen verta kovat kivut. No jokatapauksessa, tossa dpo 4-6 oli yllättävän kovia menkkajomoja ja eilen ihan hirvee repäisykipu. Varmasti johtu keltarauhasesta, mut aina voi...
  12. M

Haaveena vauva 2023

Suuret pahoittelut 🥺🥺❤️
  13. M

Haaveena vauva 2023

Varmaan dpo10 eli maanantaina 😊
  14. M

Haaveena vauva 2023

mulla pitäis olla tänään dpo2 😌
  15. M

Haaveena vauva 2023

mulle voi laittaa huomiselle dpo1 😊
  16. M

Haaveena vauva 2023

Mulla per päivä eli limat, plussa, ovis 😌
  17. M

Haaveena vauva 2023

Ei oo kokemusta ku rfsu testeistä, mutta mulla tulee limat ja siitä seuraavana päivänä tikkuun plus 😊 näin siis yleensä
  18. M

Haaveena vauva 2023

No ompa perseestä jos näin on, sekä menkat, että uuden oviksen ajankohta. Mut ihan mahdollista et ovis tulee ihan muuhun aikaan. Toivottavasti sunki kierrot tosta tasoittuu pian 💫
  19. M

Haaveena vauva 2023

Pahoittelut uuden kierron alkamisesta 😣 toivottavasti tosiaan nyt juuri ennen polia tai sitten viimeistään apujen avulla 😇 vois luulla et toi donaferty on auttanu!
  20. M

Haaveena vauva 2023

Oh, tuntuu varmasti pitkältä 🥶 toivotaan nyt kuitenkin sitä plussaa 😛 mulla kp9 ja ovistikku jo vähän tummentunu, mut tuskin näin aikasin tulee, on varmaan taas se kohta kun tummuu sit haalenee pariks päiväks ja sit plussa 😌

Yhteistyössä