Hakutulokset

1. P

Haaveena vauva 2024

Oletteko saaneet Pregcheckiin viivanpaikkoja? Tänään vasta dpo 8 eli testasin kyllä ihan liian aikaisin, mutta olin näkevinäni jonkun viivanpaikan/haamujen esiäidin. 😅 En oo ikinä testannut näin aikaisin, mutta oireiden perusteella teki mieli ja testi tietysti poltteli kaapissa. 😂
  2. P

Haaveena vauva 2024

Mulla alkoi tosiaan eilen jonkinlainen vuoto, pyyhittäessä tuli paperiin vähän vaaleanpunaista. Jatkunut edelleen tänään selvempänä, laitoin siteen ja siihen jäänyt vaaleanpunertavaa, mutta kuitenkin selkeää verta. Nyt iltapäivästä alkaen näyttää kuitenkin loppuvan vuoto kokonaan 🤨 tänään siis...
  3. P

Haaveena vauva 2024

Mulla tänään dpo 5 (ihan kohta vaihtuu lauantain puolelle, sitten dpo 6) ja mulla tuli äsken pyyhittäessä vaaleanpunaista vuotoa vähän😬 verta ihan selvästi kuitenkin. Jäi vähän vaaleanpunertavaa siteeseenkin kun sen laitoin. Onkohan mulla kierto ihan sekaisin, kun synnytyksen jälkeen ekat menkat...
  4. P

Haaveena vauva 2024

Voithan sä testata, jos sulla ylimääräinen testi. Mutta jos se nega, en kyllä dpo 8 vielä luottais siihen.🤔 Mä testaisin ehkä aikaisintaan dpo 10, vois olla joku joku haamu ainakin?
  5. P

Haaveena vauva 2024

Tsemppiä! 💕 Toivotaan kierron pikaista käynnistymistä! Ja että ei olis mennyt sekaisin. Mäkin odotan kierron käynnistymistä, kun viime viikonloppuna bongasin oviksen.
  6. P

Haaveena vauva 2024

Toivotaan että pysyis matkassa!! 💕Koska aiot tehdä uuden testin? Joo ens viikko on piinaava, vaikka niin ajattelin että odottelen vaan rauhassa menkkoja. Mutta aina se toivo herää oviksen jälkeen eikä maltakaan olla rauhallinen 😅
  7. P

Haaveena vauva 2024

Jännät hetket kyllä sulla siellä! Selkeä viiva tuossa näkyi. Onko sulla huomenna dpo 13? Mä ajattelin että en edes testaile, kun olis niin epätodennäköistä olla nyt raskaana. Mutta näitä keskusteluja lukiessa tarttuu kyllä innostus tehdä testi 😄 Mulla vasta dpo 5 tänään 😅 pitäis malttaa vielä...
  8. P

Haaveena vauva 2024

Mulla sama dpo 3. Ajattelin myös siis testailla ens viikolla. Tosin plussa aika epätodennäköinen kun vaan 1 yritys oli ja menkat saattaa myös alkaa koska tahansa kun ne on ekat synnytyksen jälkeen 😅 ei mitään käsitystä siis kierrosta. Mutta ajattelin testailla viikon päästä lauantaina ehkä 🤔 Kun...
  9. P

Haaveena vauva 2024

Kiitos vastauksesta 😄 mä oon vähän hukassa näköjään noiden dpo merkintöjen kanssa 😅 Jotain toivoa siis vois olla, saapahan ainakin jotain jännitystä elämään kun odottelee nää seuraavat 2 viikkoa 👍🏻 Plussatuulia kaikille! 💕
  10. P

Haaveena vauva 2024

Kiitos kun pääsin listoille ja lisäsit @RLiisukka! Mä siis odottelen ekoja menkkoja alkavaksi synnytyksen jälkeen.. Vauva nyt vähän päälle 9kk ja menkat ei oo vielä alkaneet. Tein sitten huvikseni ovulaatiotestin lauantaina kun epäilin lisääntyneen liman perusteella sen ehkä olevan ja sainkin...
  11. P

Haaveena vauva 2024

Täälläkin yksi uusi vauvakuumeilija. Kuinka pääsen mukaan listalle? Mulla sellainen tilanne, että imetän vielä 9kk esikoistani. Menkat eivät ole vielä tulleet kertaakaan, mutta eilen tein erittäin vahvan positiivisen ovulaatiotestin! Myös limoja olen bongaillut. Vielä ei kyllä ehditty lainkaan...

Yhteistyössä