Hakutulokset

1. P

Haaveena vauva 2024

On: Täällä jo kp 19 eikä vieläkään ovulaatiota 😕 tympäiseviä nää pitkät kierrot, mitä nyt synnytyksen jälkeen on ollut. Viime kierto oli 40 päivää ja ovulaatio on tosi myöhään ja luteaalikin liian lyhyt. Toki imetän vielä ja menkat tulleet vasta 2 kertaa synnytyksen jälkeen, että kai tää tästä.😅...
  2. P

Haaveena vauva 2024

Jos sulla oli 2 ovulaatiota 😄 Jännö juttu kyllä! Mäkin tykkään aina lukea kaikkien viestejä 🥰 En viitsi miehelle liikaa näistä höpöttää, kun synnytyksen jälkeen olla menty niin että seuraava vauva saa tulla kun tulee, mutta ei kiirettä/paineita asiasta 😁 Mutta sitten kun kierto tasaantuu, täytyy...
  3. P

Haaveena vauva 2024

Eikös tohon lyhyeen luteaaliin voi saada jo aiemminkin jotain apukeinoja? 🤔 ei kyllä omaa kokemusta oo, mutta muistan että tutulla oli tätä ja pyysi ehkä jonkun muutaman kk yrityksen jälkeen keltarauhashormonia (?) pidentämään luteaalia. Mullakin tällä hetkellä ehkä toi luteaali vähän lyhyt, kun...
  4. P

Haaveena vauva 2024

Tänään täällä dpo 8 ja oon iloinen että menkat ei oo alkaneet vielä ainakaan 🥳viimeksi tosiaan alkoivat jo dpo 7.. jos nyt sais toivon mukaan tosta luteaalivaiheesta vähän pidemmän 🤞🏻 Eilen oli jännää vähän menkkamaista alaselkäkipua. Tänään on myös nännit tulleet kipeiksi. Toivo ei oo kyllä...
  5. P

Haaveena vauva 2024

Täällä oli ehkä ovis maanantaina 🤔 mutta varmasti en bongannut kun tikut loppuivat ja en ehtinyt kauppaan.. sunnuntaina vielä tikutin ja viivat oli melko tasavahvat ja su-ma oli oireita. Nyt olis siis ehkä dpo 6. Meillä tosin oli vaan yks yritys siinä maanantaina, eli mahdollisuudet aika heikot...
  6. P

Haaveena vauva 2024

Onnea! 💕 Ja paljon tarrasukkia🤗 Toi on kyllä jännä juttu, kun positiivinen tulos tulee ihan puskan takaa. Mullekin kävi niin ekassa raskaudessa ja muistan vieläkin sen hölmistyksen kun testiä tuijotin 😅
  7. P

Haaveena vauva 2024

Täällä ei oo kuulunut menkkoja, kp nyt 31 🙄 Voikohan olla, että en oo ovuloinut tässä kierrossa ollenkaan, kun en tosiaan saanut sitä kiinni testeillä enkä limojakaan juuri bongannut? Ainoastaan bongasin testeillä siihen asti että viivat oli aamulla melkein tasavahvat, sitten kun testasin...
  8. P

Haaveena vauva 2024

Vaikea sanoa varmasti, kun mulla tosiaan nyt vasta alkaneet menkat synnytyksen jälkeen. Vauva 10 kk ja viime kuussa tuli ovulaatio ja jotain parin päivän tuhruvuotoa, menkat kuitenkin. Sen jälkeen ei vielä mitään, siitä nyt tasan kuukausi 🤔 Uutta kiertoa jo kovasti odotan että pääsis kunnolla...
  9. P

Haaveena vauva 2024

Meillä meni tää kierto täysin ohi yrityksen kannalta😓. Toki mulla on kierto vielä sekaisin synnytyksen jäljiltä, tää on oikeastaan vasta ensimmäinen kunnollinen kierto mikä tulee. En onnistunut bongaamaan ovulaatiota ja aika harvakseltaan on ehditty mitään puuhailemaankaan totta puhuen 😅 Nyt on...
  10. P

Haaveena vauva 2024

Tuli mieleen tosta lapsettomuusaiheesta, että Taylor R kanavalla on Youtubessa aiheesta videoita 😊 Jonkun verran myös varmaan Instagramissa. Jos kiinnostaa katsella. Heillä sitten lopulta onnistui hoitojen kautta saada lapsi.
  11. P

Haaveena vauva 2024

Voin samaistua! Meilläkin toinen lapsi haaveissa ja ensimmäinen nyt ensi viikolle 10 kk ☺️ Mulla on kierto ihan sekaisin, vasta oli ekat menkat pari viikkoa sitten. Vähän huolestuttaa palautuuko kierto ollenkaan normaalisti niin kauan kuin imetän 😕 Minkä ikäinen vauva teillä on?
  12. P

Haaveena vauva 2024

Mulla ei ole aavistustakaan kierrosta, kun vasta edellinen oli ensimmäinen synnytyksen jälkeen. Silloin jäi luteaalikin tosi lyhyeksi, mitä mulla ei oo koskaan ennen käynyt. 🤨Nyt vähän sen takia epäilyttää mitä tästä yrityksestä tulee imetysaikana. Toivottavasti ei imetys vaikuta jotenkin niin...
  13. P

Haaveena vauva 2024

Mulla sama! Sain testin vasta tänään päivällä ostettua. Kaupassa missä kävin oli aika huono valikoima, mutta ostin sitten sen pregcheckin ”digitaalisen” vai mikä se on nimeltään, se ei liuska?😅 Viime raskaudessa tein positiivisen juuri tuolla testillä. Mutta tällä hetkellä ei kyllä oo enää...
  14. P

Haaveena vauva 2024

Sama tilanne täälläkin. Negaa näytti dpo 11 ja testit loppu 😅 Ehkä testailen vielä myös viikonloppuna kun saan ostettua lisää. Tsemppiä kaikille 💕
  15. P

Haaveena vauva 2024

Mullakin tänään dpo 10 ja testi oli nega. Mietin pitäisinkö tauon testailussa ja katsois uudestaan vaikka dpo 13 jos on tarve. Mutta täytyy katsoa mitkä on tuntemukset huomenna aamulla 🙄
  16. P

Haaveena vauva 2024

Sama täällä, testasin ja negaa näytti! Huomenna taas uusiksi 🙈 Mulla oli jotain vuotoa vähän yli vuorokauden viikonloppuna, niin en oikeastaan edes oo ihan varma nyt mikä kierron vaihe on meneillään. Jos toi 1 pv vuoto olikin menkat viikon etuajassa 😅 Se vois olla mahdollista, jos mun kierto...
  17. P

Haaveena vauva 2024

Hahha siis ei mullakaan nyt kyllä oikein onnistu 😂 En tajua miten viime raskaudessa testasin vasta dpo 13! Nyt oon ihan sekaisin ja olisin varmaan testannut heti ovulaation jälkeen, mutta sentään maltoin tähän dpo 8 😅 mieskin pitää mua ihan hulluna! Aiotko sä testata taas huomenna? 😊
  18. P

Haaveena vauva 2024

Joo, ärsyttäviä kyllä noi viivanpaikat 😩 Paras olis kun nyt jaksais pari päivää odotella ennenkö testaa uudestaan, mutta saa nähdä miten käy kun testejä olis jo lisää kaapissa odottelemassa 😅
  19. P

Haaveena vauva 2024

Okei, hyvä tietää että näitä viivanpaikkoja voi joskus tulla! Toivottavasti vielä ilmestyis plussa sulle 😊 Muistan että viime raskaudessa plussasin joskus dpo 13 niin vielä on hyvin toivoa meille 👍🏻
  20. P

Haaveena vauva 2024

Juu on noi kyllä jänniä, kun sitten mitä kauemmin tuijottaa, siinä ainakin alkaa nähdä jotain! 🙈 Mutta jatkan testailua ja katson lähteekö vahvistumaan.

Yhteistyössä