Hakutulokset

1. I

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Ihania uutisia @-dino- !! Onnea! :love:
  2. I

Mä istun sokerirasituskokeessa. Eihän se juoma ollut edes pahaa. :) Viikon ajan vauva on liikkunut mahassa eri tavalla kuin aikaisemmin. Semmosta pyörimistä kyllä tuntuu, mutta ei niin kovia ja selkeitä potkuja kuin aikaisemmin? Onko muilla vaihdellut liikkuminen näin? Tiistaina on onneksi...
  3. I

Mä treenaan Crossfittiä, ja hyvin oon tähän asti pystynyt tekemään. Toki joitakin liikkeitä joutunut vaihtamaan toisiin (lähinnä suorat vatsalihakset) tai muokkaamaan hieman. Treenaan niin pitkälle, kun vointi vain antaa myöten, toivottavasti pitkään. Ostin tänään kirppikseltä ekat...
  4. I

Onpa kyllä paskaa @-dino- :mad::mad::poop::poop: Tsemppiä maanantaihin ja tuloksien odotteluun!
  5. I

mulla tuhrutteli muistaakseni aina viikoille 14-15 asti, pitkään kumminkin. Ei sille mitään syytä löytynyt, eikä mikään ollut vialla. Tuntuu kuuluvan asiaan, mutta on kyllä inhottava vaiva.
  6. I

Soitin neuvolaan ja kyllä sitä rokotusta suositellaan. Sopivasti työpaikallakin jaettiin niitä, niin hain sieltä samantien. :)
  7. I

Onko muille neuvolassa suositeltu influenssarokotusta? Meillä ei puhunu mitään siitä. Oletin, että se olisi siitä puhunut, kun eikö sitä suositella raskaana oleville?
  8. I

Meillä oli tänään neuvola. Sain raskaustodistuksen ja kuunneltiin taas sykkeet. Kaikki hyvin. :) Täytyy kohta alkaa hoitamaan kela-asioita ja se lapsivakuutus myös täytyy ottaa nyt työn alle. Rv 22+2
  9. I

Toi nimiasia tuntuu ihan mahdottomalta tehtävältä! :eek: miten sen voi päättää? Ja kun on monia kivoja vaihtoehtoja!
  10. I

Meillä on työnimi ollut jokaisessa yrityksessä aina se, kenen nimipäivä on siirtopäivänä. Nyt sattui eräs miehen nimi, josta väännettiin sitten naiselle sopivampi versio, kun sukupuoli selvisi. :)

Yhteistyössä