Hakutulokset

1. I

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@-dino- närästystä täälläkin. En ihan päivittäin Rennietä ota, mutta usein kumminkin. En ole keksinyt mitään, mikä tähän auttaisi. Maitotuotteet ehkä hieman rauhoittaa, ja syön viiliä usein, mutta en ole ihan varma senkään vaikutuksesta. Ärsyttävä vaiva kyllä. En ennen raskautta tienyt edes...
  2. I

Lähdettiin sitten illalla päivystykseen, kun en saanut vauvan liikkeitä tuntumaan koko iltana. Join mehua, ja makasin kyljellä ja koitin tunnustella, mutta ei mitään. Vauva oli ollut myös pari edellistä päivää rauhallisempi. No päivystyksessä käyrille ja vauva aloitti kunnon bileet ja sain...
  3. I

Tervehdys pitkästä aikaa. Olen käynyt lukemassa kuulumisia, mutta en ole saanut aikaiseksi kirjoitettua. Mulle kävi, niinkuin eläkeläisille, että kun vapaat alkaa, alkaa myös kauhea kiire. :p Reilu viikko siis äitiyslomaa takana ja nopeasti on aika mennyt. Tosin viime viikolla oli paljon...
  4. I

Huh, kyllä on ollut rankat päivät teillä @Lapanen87 ! Voimia toipumiseen!
  5. I

Onnea @hillan_kukka ! :love: Tosiaan ei meillä Uudellamaalla ainakaan ole suunniteltua ultraa enää rakenneultran jälkeen, jos ei ole jotain erityistä syytä. Mutta mulla oli edellinen neuvolalääkäri mukava, ja hän ultrasi neuvolassa. Ensi viikolla on toinen aika neuvolalääkärille, saa nähdä...
  6. I

Mulla on etuistukka ja liikkeitä aloin tuntea vasta rv 21. Semmoista muljahtelua aluksi, ihan kuin olisi joku hiiri tehnyt kuperkeikkoja vatsassa. Hieman myöhemmin aloin tuntea potkuja, ja ne tuntui heti selvästi ja näkyi myös heti ulospäin. Mutta on mulla ollut välillä pitkiä aikoja, että ei...
  7. I

Onnea plussasta! Noista suonenvedoista, mullakin on ihan järkyt. Joka yö herään kipuihin. Pahimmat on tossa säären etuosassa, penikoissa, kun niitä ei saa venyttämällä laukeamaan. Otan sitten herätessä kaksi tablettia magenisumia, ja se auttaa aika nopeasti. Olen nyt alkanut ottaa jo ennen...
  8. I

Voih, tsemppiä jatkoon @BlackCat ! Ja tsemppiä muuttotouhuihin @Mandala ! Pakkaaminen ja tavaroiden roudaaminen ja purkaminenkin on kyllä ihan :poop:, mutta on se ihanaa kun pääsee uutta kotia laittamaan! :love: Rahaa saa kyllä tosiaan hyvin palamaan siinä touhussa, vaikka osan olenkin ostanut...
  9. I

Voi ei @BlackCat ! Toivottavasti harmitonta, mutta varmasti aiheuttaa stressiä ja kun olet vielä reissussa!! Pääsetkö siellä lääkäriin, vai odotatko kotiin asti?
  10. I

Onnea @An1z81 !! :love::love: Me käytiin eilen siellä äippäpolilla sen mahan pienuuden takia, ja kaikki on hyvin! (y) ehdin jo huolestua muutenkin, kun yhden päivän vauva oli liikkunut todella vähän. Painoarvio oli nyt noin 1800g ja se on ihan normaali. Vähän alle keskikäyrän. Mutta kuten...
  11. I

Tsemppiä @gemmy ! Meillä oli tänään neuvola, ja sielläkin huolestuttiin mun pienestä mahasta. Sf-mitta oli selkeästi alle alemman käyrän. Viimeksi muka keskikäyrällä, mutta siinä kyllä epäilen mittaajaa. Tunnustellessakin hoitajan mielestä lapsi tuntui sirolta. Sain siis lähetteen...
  12. I

Mulla hulahti kerralla enemmän kirkasta verta viikolla 13. Mutta ei kylläkään desiä. Soittelin silloin päivystykseen, ja sieltä sanottiin, että jos tulee niin paljon, että joutuu sidettä vaihtamaan, niin soitto uudestaan. Tai jos tulee kipuja. Mulla ei sillon ollut kipuja. Taisi verta jonkin...
  13. I

Huomasin sun viestin vasta kun omani oli jo lähtenyt. Ja tuli heti huono omatunto, kun vain omasta oireettomuudesta puhuin. Tsemppiä sinne! Voin vain kuvitella kuinka vaikeaa se on, kun mitään ei saisi tehdä. :( Me oltiin päätetty mitkä rattaat halutaan, ja oltaisiin ostettu ne vaikka...
  14. I

Täällä on muutto saatu hoidettua. (y) ja menikin tosi ripeästi ja hyvin, kun meillä oli niin moni kaveri auttamassa. Toki tämä uusi koti on vielä aivan hävityksessä, ennen kuin saadaan tavarat paikoilleen. Mutta on tämä ihana, ja tänne on vauvan hyvä tulla. Mulla on onneksi vielä lomaa, niin...
  15. I

Onnea plussasta @BlackCat (y) Mulla jatku Terolut ja Luget viikolle 12 asti. Muistaakseni viikosta 10 lähtien niitä alettiin asteittain vähentämään.
  16. I

Onnea @kettuperhe ! :love: Täälläkin joulusta selvitty ja nyt jo matkalla seuraavaan kyläilyyn, eli anoppilaan uuden vuoden viettoon. :eek: Mulla on ollut välillä niitä menkkakipumaisia tuntemuksia alaselässä, ja tänään säikähdin kun vaimo googletti, että sellaisia ei saisi vielä olla, ja jos...
  17. I

Tässä mun rv29 kuva. :) Ihanaa kun vatsa alkaa näkyä, ja olen selkeästi raskaana, enkä vain "lihonut" keskivaratalosta. :D
  18. I

@Toiveikas81 muakin kiinnostaa oliko sulla jotain oireita, mistä tuommoisen voisi itse aavistaa? Mutta onneksi sinulla huomattiin! Vaikka aika rankkaa varmasti se pelkässä levossakin oleminen. Tsemppiä! Ja onneksi tosiaan pienellä olisi kumminkin hyvät mahdollisuudet selvityä, vaikka syntyisi jo...
  19. I

Onnea @Katti75 ! :love: Täällä menee kaikki hyvin. Viimeinen kolmannes starttaa muutaman päivän päästä! (y) Ei kyllä uskoisi. Maha on hyvin sopusuhtainen, eikä esim. huppari päällä edes näy. Tyköistuvimmissa vaatteissa toki. Mutta kiva näin, että ei ole vielä niin iso maha, joka tulisi tielle...
  20. I

kylläpä koetellaan siellä nyt! Onneksi kumminkin sikiö voi hyvin! Uskon, että saikkua saat melkein pyytämättä tuossa tilanteessa, tuskin ainakaan tarvitsee muuta kuin mainita asiasta. Tsemppiä!

Yhteistyössä