Hakutulokset

1. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Ymmärrän. Ei meilläkään sillo ekaan 10v tapahtunu luomuna mitään vaikka olin nuori :oops: mut onneksi teillä hoitotie on vielä auki. Toivoa on :love:
  2. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Voi sua @Wintersun (n)mä ymmärrän sia niin hyvin. Yksi vuosikymmen kun tahkottiin turhaa. Sehän siinä on et kun asiat ei oo klik kohdillaan niii silloin ei mikään ajoitus tms auta :oops: sit kun se the kerta sattuu (jos sattuu )niin sit se vaan käy.. ilman säätöä lähes huomaamatta. Eihän se...
  3. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Tsemppiä sinnekin. Toivottavasti pian pääsisitte nyt tositoimiin. Mäkin täällä roikun (n) Joo mullakin nuo tissioireet vaihtelee. Ja kun niistä lukee nii jossain sanotaan et keltarauhanen tekee oireet ja jossain että jos keltarauhanen on huono nii estrogeeni jää jylläämään ja kipeyttää rinnat ja...
  4. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Näinpä. Näinhän se on.. Mut itsellä on se just se ongelma niiden tikkujen värin kans.. että esim rfsu on ihan haamu kun pc jo tummahko ja rfsu reagoi vasta myöhään jos ollenkan. Yleensä en saanu tasavahvoja jos sillä tein. Joskus toki. Pc taas antaa suht tummaa viivaa sit pari päivää.
  5. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Siis myöhäistä oletetun oviksen kannalta :D eihän viivat ovista takaa eikä mikään mitään muutenkaan eikä mun kuulu täällä ketjussa horista mitään (n):rolleyes:
  6. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Mulla on ihan sama. En tiiä liittyykö tähän ikään vai miten mut ovis tapahtuu todella nopeesti ekasta tummasta viivasta. Esim ku viimeksi tikutin kävi tyyliin näin (päivät viitteelliset) Torstaina aamulla tikku viittävaille tumma. Iltapäivällä samanlainen. Pe aamuna lähestulkoon tasavahvat ja...
  7. Tammityttö

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Osassa testejä ja jopa eri erissä samoja testejä väri kulkee ns rintamana viivamaisesti. Jopa silleen et väri kertyy viivan kohdille hetkeksi. Se mitä tulokseksi jää merkkaa. Ei se värin eteneminen.
  8. Tammityttö

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mä olen kans hoidoissa saanu tohon tollaisen testiajan jälkeen/kuivana. Hcg oli veressä alle 1 eli ei edes mitään luonnollista syytä miksi sain (n). Mut voihan se joskus toki olla se kolikon toinen puoli (y)
  9. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Sinun tilanteessa/taustalla otattaisin joku päivä hcg verestä. Nuo tikut on kaikkineen epävarmoja. Digi reagoi aika pieneen hcg määrään mut sit taas toisaalta välttämättä ei. Toki ehkä ny odottaisin viel pari päivää alkaako menkat (mikä dpo sulla yleensä alkaa?). DIGISTÄ. Mulla tosiaan kaveri...
  10. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Onnee varovaisesti! Apteekin ultra ja apteq on ollu herkiiä. Samoin se semmonen pinkki paketti, early. Onko Predictor. Ainakin tuolla blogeissa jengi saa tosi vähillä hcg arvoilla selkeen haamun Mut myös PC on aika herkkä. Kaverilla oli hcg 17 ja ihan selkee haamu oli liuskassa

Yhteistyössä