Hakutulokset

1. Tammityttö

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Tsemppiä ultraan! Kerro sit kuulumiset! Teillä on kyl ollu huikein saalis mitä mun palsta-ajoilta muistan. Yks tais olla joskus 2012 kun sai myös yli 10 blastoa. Ja voin kertoo et olen tääl roikkunu KAUAN :whistle: Onkohan simpoissa sit teilläkin joku huippuluokka? Mun miehen simpat oli OK mut...
  2. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Mitäh!? Eiks sul ollu se PC viiva. Eikä. Meni kyl lopullisesti usko niihin! Olen TOSI pahoillani tästä (n):oops:
  3. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Oliks niin että sulla ei oo ttodettu mitään syytä tohon huonoon luteaaliin? Mulla sama, 7-9pv se maks on. Vaik oon syöny runsaan vuodon takia (kokeilu) lugea loppukierrossa niin alkaa läpi dpo9 pinkillä vuodolla
  4. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Peukut!! Viiva näkyy kyllä!!:love: @Wintersun joo just näin. Mulla on viel monesti just siinä dpo8 semmonen todella optimistinen hetki ja sit aamulla hakkaa päätä seinään et voiko olla niin dorka että kuvitteli oikeesti (n)
  5. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Minä taustalta taas... @Wintersun sitähän se aina on..mieli toivoo hamaan tappiin vaikka mitkä faktat lyötäis pöytään. Tuntee sit itsensä ihan ääliöksi :oops: mutta aina on kuitenkin se kolikon toinen puoli.. vaikkakin miten surkea. @Nessu87 sulla on jo mahottomat dpot :eek:!! En voi ymmärtää...
  6. Tammityttö

Kiitos @nyuu ja @Aallotar19 ! Todella loistavasti. Täytyy sanoa. Meillä saatiin soluja kyl aina hyvin 8-9 mutta jäi vain yhteen siirtoon. Osasta hoitoja siis suoraan nega. @Silmu75 joo sikäli samaa mieltä. Mä koin hoidot henkisesti aivan kamalina. Parisuhde meinasi kaatua. Toki jos olis...
  7. Tammityttö

Tulin toivottaa onnea @kirsillevauva ja mulle onnistujille!! Ja kaikille taapertajille tsemppiä! Hei ihan huvigalluppina. Kun täällä itse kivikausi sitten taapersin. Miten paljon nykypäivän hoidoilla ootte saanu alkioita? Taitaa suurimmalla osalla olla pittkä viljely?
  8. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Sori kommentoin sen verran että hcgtä muodostuu vain istukasta alkion kiinnityttyä. Sitä alkaa muodostua samantien enevässä määrin. Jos ei-raskaana olevalta mitataan hcg se on aina käytännössä ”nolla” mutta riippuen mittaustavasta ja asteikosta tulos voidaan antaa alle 5, alle 1 tai vastaavaa...
  9. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Kyllä reagoi. Mulla on useampikin kierto ovisplussassa tullu PC raskaustikkuun aivan selkeä pinkki viiva (testannu siis kun kierrot ollu sekot ja oireet viel sekavammat). HCG ja LH on ikäänkuin kaksoset joista toisella on kuvittellisesti hattu päässä. Eli siksi reagoivat tikkuihin ristiin...
  10. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Kyllä. PC antaa samasta näytteestä tummaa samalla kun RFSU nippa nappa haaluilee. Ero on iso.
  11. Tammityttö

40 + so what, wol 14 (2019)

Onnittelut täältäkin @kirsillevauva !! Mähän en täällä enää sais olla enkä kuulu mut bongailen kuulumisia. Oho! Mitä oireita oli. Tuliko yllätys vai osasitko odottaa?
  12. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Noooh. Mä sain erikoisen viittävaille 33v. Silloin tuntui vanhalle. Nyt nuorin syntyi ku olin about 43. Ja edelleen tuntuu nuorelle :D:ROFLMAO: En edes itse pidä itseäni vanhana vaikka monesti niiin sanonkin, lapset vähiten :rolleyes:
  13. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

@Haavejuttu :unsure: pahoillani (n)! @Karvakorvat noni. Mitäs mä sanoin (y) ;)
  14. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Mä tikutin tässä synnytyksen jälkeen huvikseen noin 6kk ennenku menkat alkoi. Viivoja tuli hailuja ja ihan vahvoja, jopa ns ovisplussan eikä mennat alkaneet. LHta erittyy myös imettäessä. Sitä erittyy ns sykäyksinä, imettäessä harvakseltaan. Sit ajoittain erittyy korkeampiakin piikkejä ja jos...
  15. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Eihän näitä aina voi verrata! Ero voi olla vaikka vain 10 hcg yksikköä ja silti testit näyttää eri tavalla! Tuo apteekin herkkis antaa varmasti alle tai about 10 hcg määrällä ja digi vaatii lähemmäs 20. Kiinnittyminen voi olla vaikka puolen päivän erolla ja sekin riittää et viimeks näytti dpo10...
  16. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Mitä oireita sul on muuten? Jopa mun puh näkyy haalea viiva! Peukut!
  17. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Ei ne oo. Mulla on tuolla piinaketjussaki yks vanha kierto 2015 kun kp10 tuli limoja ja lämmöt nous samalleen lähelle 37 (normaali sama ku sulla). Luulin et ovis tuli jo mitä kyl epäilin. Sit ovis tuli kp21 ultrankin mukaan. Aika harvonaistahan se on et ovis olis ihan ekoina kierron päivinä...
  18. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Onnea! Eikö mitään mistä olisit epäilly!? Kirjotit joskus et sun lämmöt ei noussu viime raskausessa. Onks ny sama :love:? Onnea muilleki plussille! Mä vaa oikeesti taustailen (n)
  19. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Jos sulla ei oo hajua/oireita oviksen ajankohdasta kannattaa alkuuk tikuttaa suht koko kierto. Oppikirjoissa sanotaan et ovis on 14pv ennen menkkoja mutta aika harvalla tuntuu niin olevan. Itsekläkin luteaali saaattaa olla vain 7-8päivää (eli just tuo väli oviksesta menkkoihin). Viiva saattaa...
  20. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Mä saan alkukierron PCllä tollasta kans aina. Viimeks tein kans kp4 huvikseen. Sit se haalistuu pois. Muok. Esim rfsu ei anna tollasta vaan aivan haalua. PC on ”herkempi”. Ja ei, en oo ollu raskaana eikä edes mitään epäilystä siitä

Yhteistyössä