Hakutulokset

1. V

Haaveena vauva 2023

Mukavasti juilinut oviksen jälkeen oikealla puolella muniksia, ilmeisesti siis keltarauhanen asialla, koska samalta puolelta tunsin ovulaation. Tänään dpo 5, vielä muutama kärsimyksen päivä, ennen ku voi kaivaa testit esiin. 😅
  2. V

Haaveena vauva 2023

@Nokare Selvästi vahvistunut! https://aijaa.com/pHRV6E Tässä mun viime raskauden testit, jossa odotin kaksosia. Ei ollu hääppönen viiva rv 3+6 vielä. 😁
  3. V

Haaveena vauva 2023

@tiinaemilia Saa ladattua joo 🤗 @ekapikkunen Mulla on kaks raskautta alkanut just dpo -2 yhdynnästä. Ja sama on itseassa nyttekin, että se kaks päivää ennen ovulaatiota oltiin lakanoiden välissä. 😁
  4. V

Haaveena vauva 2023

Hei mitämitä, plussa-aalto menossa! 😍😍 Onnea @Liljah @Selis @Nokare ja @mmarimoi_ ! Toivottavasti @Josba05 viiva vahvenee myös 💕 Itsellä menossa dpo 2, katotaan kerkeiskö teidän plussailuihin mukaan. 😅 Joku kysy aiemmin, että mikä on FF, eli se on fertility friend. Sinne pystyy merkkaamaan...
  5. V

Haaveena vauva 2023

Mulla on Flo, sinne merkkaan ja kirjotan kaiken mahdollisen. Sit on FF, johon merkkaan lämmöt ja Premom, johon otan ovistikkujen kuvat. 😅 Taitaa ovis olla vasta tänään lämpöjen puolesta. En tiedä, loppu sitten herran haltuun. 😅
  6. V

Haaveena vauva 2023

Ei syö meillä mies mitään vitskuja, vaikka oon välillä ehdottanut. Itsellä menee nyt foolihappo, kalsium ja D-vitamiini. Oon yövuorossa ja tossa tunti sitten alko aivan jäätävät oviskivut. Eilen oli ovistesti vähän vahvistunut aiemmista, mutta ei lähelläkään plussaa. Oon melkein aina saanut...
  7. V

Haaveena vauva 2023

@RLiisukka Eikä, toivottavasti ultraan tulee pian aika. Turhauttavaa odotella, kun ei tiedä mitä tapahtuu. Mä odottelen ovista joko huomiselle tai sunnuntaille. 🤞🏻
  8. V

Haaveena vauva 2023

Tuntuupa pahalta, kun porukkaa tippuu täältä pois seuraavaan vuoteen. 😪 Itsellä nyt kp 20, eli pian 3vk täynnä tyhjennyksestä. Aloitin tänään testaamaan ovista ja oli kyllä niin blanko ku vaan voi olla. Saattaapi olla, että itse tuun perässä myös 2024 joukkoon mukaan, mutta odotellaan nyt nämä...
  9. V

Haaveena vauva 2023

Buranasta puheenollen, oon kärsinyt viikon ihan hirveestä pääkivusta, johon Panadol ei auta. Mahdollisimman vähän oon yrittänyt ottaa buranaa, mutta jokatoinen päivä on ollut pakko ottaa että selviän arjesta. Ärsyttää 😪 Nyt just kun alkaa vihdoin kroppakin toipumaan keskenmenosta, kaikki vuoto...
  10. V

Haaveena vauva 2023

Onnea @Loree ja @neitperhoinen 😍😍 @SandraB Olisipa maanantaina sopivan kypsä munasolu odottamassa. 💕 Oon kysynyt tätä ennenkin, mutta mitä mieltä olittekaan Raskauskeijun ovistesteistä? Oliko ne ihan susia vai käypäsiä 🤔

Yhteistyössä