Hakutulokset

1. V

Haaveena vauva 2024

@cordola89 Toi on kyllä haitarista 😔 @Jonna_83 Tsemppiä! 🤗 Täällä oli nega aamulla, jonkun varjon sai todella hyvällä mielikuvituksella, mutta nega se siis oli. 😅 Tänään on siis dpo 9-11, ja viime raskaudessa dpo 10 oli vielä täysin nega, dpo 11 näky haamunen. Laskin, että viimeks...
  2. V

Haaveena vauva 2024

Ovulaation jälkeen lämmöt nousee jonkun verran, siitä pystyy näkemään, että onko ovulaatiota ollut. Sitten kun menkat alkaa niin mulla itsella aina päivää ennen tipahtaa lämmöt takas normiin, siinä ne pysyy kunnes taas on ovulaation aika. Mulla esim normilämpö vaihtelee 36.0-36.2 ja oviksen...
  3. V

Haaveena vauva 2024

Hirmuisesti onnea @ekapikkunen ja @Rullakartiina87 😍 Pääsisimpä tähän aaltoon mukaan, huomenna ajatuksena testata. ❣️ Välillä toiveet on tosi korkealla ja välillä taas iskee epätoivo. Tää kierto on hyvinkin paljon samanlainen, kun se mistä viimeksi raskauduin. En tuntenut ovista ja dpo 6-7 oli...
  4. V

Haaveena vauva 2024

Vitamiineista mulla menee foolihappo, kalsium ja D. Sitten just tilasin macakapseleita ja sitä agwashanalsldbd, en jaksa googlettaa miten se kirjotettiin. 😂 Lisäks hörpin nyt verigreippimehua, harmittaa kun yoi oikea greippimehu on niin törkeen kallista, eikä meidän Prismassa edes oo sitä...
  5. V

Haaveena vauva 2023

Ei tarvinnut aamulla testata, kun lämmöt oli romahtanut ja nyt aamupäivällä alkoikin vuoto. Eli siirryn nyt tuonne toiseen ryhmään, täällä ei tainnut enää juuri muita ollakkaan enää. 😅
  6. V

Haaveena vauva 2024

Täällä kp 1/?, jos joku päivittelee listaa, niin mut voi lisätä. 🤗 Hyvin noi lämmöt kyllä osaa ennustaa, tänään aamulla oli lämpö romahtanut ja tässä aamupäivän aikana alkoi tiputteluvuoto. Yleensä mulla on lämpö tippunut jo edellisenä päivänä, mutta en tiedä olisiko keskenmeno sekottanut...
  7. V

Haaveena vauva 2023

No mitä kehveliä, just ku ajattelin että en enää testaa, mutta pitääkö huomennakin uhrautua. 😂
  8. V

Haaveena vauva 2024

VAUVA 2024 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  9. V

Haaveena vauva 2024

Mä tuun tänne laittamaan jo jalkaa oven väliin, loppukierto menossa ja testit negaa.
  10. V

Haaveena vauva 2023

Dpo 11 ja negaa näyttää pc myös. Taidan lähteä laittamaan jalkaa oven väliin tuonne Vauva 2024 puolelle. 🙈
  11. V

Haaveena vauva 2023

Kaikki on aina mahdollista. Itse sain viimeks dpo 12 digiin "Raskaana".
  12. V

Haaveena vauva 2023

Edelleen aamulla oli testi nega. Jännä, kun ei mitään näy, ei edes viivanpaikkaa, en oo tottunu tollasiin. 😅 Kyseessä siis Raskauskeijulta ovistestien mukana tullut herkkä Onestep. Ei oo näistä aiempaa kokemusta. Huomiseksi on pc vielä. 😁
  13. V

Haaveena vauva 2023

Annetaanko asian olla, on nyt jauhettu sivu tolkulla samaa asiaa. 🤗
  14. V

Haaveena vauva 2023

Tänään dpo 9 ja testi oli nega. Katselin, että viimeks oon saanut vielä dpo 10 negan ja dpo 11 oli hento haamunen. Eli toivoa vielä on. Lämmöt ainakin nätisti nousee vaan. Miten @ekapikkunen ootki malttanut olla testaamatta? 😁
  15. V

Haaveena vauva 2023

@ekapikkunen Toivottavasti siellä olisi pieni tarrannut kiinni 🤩 Mulla ei noi testit juuri värähdä edes oviksen aikaan, eli en tiedä näyttääkö ne mulla ikinä mitään. 😅 @Mollama Keskusteluista olen lukenut, että kierron loppua kohden ovistesteissä viiva vahvistuu. Sen suurempaa syytä en oo...
  16. V

Haaveena vauva 2023

@SandraB Eikä, voimia 💔😪 Dpo 8 ja koska olen hätähousu ja jotakin tikkua oli pakko uittaa, niin kokeilin ovistestiä. 😂 Ei tullu sitten yhtään mitään viivaa, vaikka eikö ne yleensä vahvistu kierron loppua kohden, vaikka ei raskaana olisikaan? 😅
  17. V

Haaveena vauva 2023

Testaan varmaan aikasintaan perjantaina, sillon olis dpo 10. Kotoolta ei löydy kun ovistestien mukana tulleet kaks liuskatestiö, joihin en kauheasti luota. Muistaakseni ne on antanut turhia viivoja aiemmin. Pitäis ostaa seuraavalla kauppareissulla vielä parit pc:t. 😁 Kaikkia oireita oon...
  18. V

Haaveena vauva 2023

Hei mitämitä! Hirvittävä plussa aalto, odottakaa meidät loputki mukaan loppuviikosta/ens viikolla. 🤭💕 Onnea @Selis @Josba05 @tiinaemilia ja @Lunni_ 😍
  19. V

Haaveena vauva 2023

No täällä mennään ihan samoissa @Mimerkki ja @ekapikkunen kanssa, kun itselläkin dpo 5. 🤩
  20. V

Haaveena vauva 2023

Kiertolistasta päätellen oon vissiin kohta yksin täällä. 🤣

Yhteistyössä