Hakutulokset

1. M

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Oliko cb yhtään vahvistunut? Milloin sulla pitäs menkat alkaa?
  2. M

40 + so what, wol 14 (2019)

Ihanaa!! ❤ Onnea ihanlsta ultrakuulumisista!
  3. M

Kesäkuiset 2020 <3

Mun niin toisaalta tekis mieli facebook ryhmään, mut toisaalta jos teistä onkin joku tuttu. En halua, että kukaan tuttu saa tietää. Mulla on kamalan epävarma olo. Semmonen, että ei tästä vauvaa tule. Oireitakaam ei enää ole. Niitä sen päivää oli. Viivat on kyllä hienot ja vahvat testeissä. No...
  4. M

Haaveena vauva 2020

Millä tapaa virheellisiä? Kanattaa valittaa. Saat varmasti uuden paketin tilalle.
  5. M

Haaveena vauva 2020

Selvä plussabtuo minusta on. Ja vaikka uitit pidempään, nii en usko että se testin tulosta muuttaisi mitenkään, ei ainakaan noin selvästi värilliseksi.
  6. M

Kesäkuiset 2020 <3

En varmaan vielä uskalla liittyä facebookin salaiseen ryhmään. Oletteko miettineet miten paljon odottajia ryhmään hyväksytään? @pehmistä päivitätkö sä täälläkin listaa vai aloittaja? Toki et aloitusviestiä voi muokata.
  7. M

Kesäkuiset 2020 <3

Voisin tännekin nyt ilmoittautua. Vaikka vieläkin kovin epävarma olo. Testiviivat ovat tummuneet kyllä kokoajan.❤ Mulla on tänä vuonna ollut kolme kemialista. Niissä haalistui sitten viivat pois. Ekassa vahvistui, haaleni, vahvistiui. Käyttäytyi siis testi kummallisesti. Tuli vahvat viivat kyllä...
  8. M

Haaveena vauva 2020

Jospa olisikin kiinnittymistä? Ajallisesti sopisi kyllä siihen. Mä nyt tässä aamulla tein pc:n ja raskauskeijun 10:n. Ja niissä tuli niin vahvat viivat, et sormet syyhyi tekemään digin. Vaikka dpo 18. Mut mulle on tulossa kuitenkin se yksi testi viallisen tilalle, niin tuon yhden kotona...
  9. M

Haaveena vauva 2020

Lähde päivystykseen, jos tommosia kipuja!!
  10. M

Haaveena vauva 2020

No, mut vielähän tässä on monta päivää. Hyvin se vielä ehtii plussaksi muuttua.

Yhteistyössä